אחרי שהסתפקה במקום השלישי ב"אח הגדול VIP", שיר אלמליח מוכיחה שההשתתפות בריאליטי הייתה יותר ממשתלמת עבורה. הדוגמנית התייצבה אתמול (א') על סט צילומי קמפיין "סופט טאץ'", שבחר בה כפנים החדשות של מותג האיפור והטיפוח, ומנהל הבנק שלה בוודאי ישמח לשמוע שעבורו קיבלה אלמליח סכום של כ-250 אלף שקלים. משהו שהיה שווה להיסגר בשבילו חודש בבית הכי מפורסם במדינה (ולשתף את עם ישראל בעוד כמה צדדים אישיים שלה).
לצילומים, שנערכו למעלה מ-10 שעות, שיר התייצבה יחד עם בן הזוג, אלרואי כהן, שהודיע ממש לאחרונה על פרישתו הסופית מקריירת הכדורגל לטובת ניהול הקריירה של אשתו. על הסט דאגה לספר שאולי זכתה בקמפיין דווקא בזכות הריב המתוקשר עם סטלה עמר שכינתה אותה בבית "קופסת איפור". אל תשכחי לשלוח לה זר פרחים, אה?
צילום: שוקה כהן