אחרי שהסתפקה במקום השלישי ב"אח הגדול VIP", שיר אלמליח מוכיחה שההשתתפות בריאליטי הייתה יותר ממשתלמת עבורה. הדוגמנית התייצבה אתמול (א') על סט צילומי קמפיין "סופט טאץ'", שבחר בה כפנים החדשות של מותג האיפור והטיפוח, ומנהל הבנק שלה בוודאי ישמח לשמוע שעבורו קיבלה אלמליח סכום של כ-250 אלף שקלים. משהו שהיה שווה להיסגר בשבילו חודש בבית הכי מפורסם במדינה (ולשתף את עם ישראל בעוד כמה צדדים אישיים שלה).
5 צפייה בגלריה
היה שווה חודש בבית האח הגדול. שיר אלמליח בקמפיין ל"סופט טאץ"
היה שווה חודש בבית האח הגדול. שיר אלמליח בקמפיין ל"סופט טאץ"
היה שווה חודש בבית האח הגדול. שיר אלמליח בקמפיין ל"סופט טאץ"
(צילום: שוקה כהן )
לצילומים, שנערכו למעלה מ-10 שעות, שיר התייצבה יחד עם בן הזוג, אלרואי כהן, שהודיע ממש לאחרונה על פרישתו הסופית מקריירת הכדורגל לטובת ניהול הקריירה של אשתו. על הסט דאגה לספר שאולי זכתה בקמפיין דווקא בזכות הריב המתוקשר עם סטלה עמר שכינתה אותה בבית "קופסת איפור". אל תשכחי לשלוח לה זר פרחים, אה?
5 צפייה בגלריה
שמישהו יזמין לי סושי
שמישהו יזמין לי סושי
שמישהו יזמין לי סושי
(צילום: שוקה כהן )
5 צפייה בגלריה
לאן את לוקחת אותי?
לאן את לוקחת אותי?
לאן את לוקחת אותי?
(צילום: שוקה כהן )
5 צפייה בגלריה
המנהל בנק שלי ממש שמח עכשיו
המנהל בנק שלי ממש שמח עכשיו
המנהל בנק שלי ממש שמח עכשיו
(צילום: שוקה כהן )
5 צפייה בגלריה
בדיוק ככה אנחנו יושבים בבית בספה
בדיוק ככה אנחנו יושבים בבית בספה
בדיוק ככה אנחנו יושבים בבית בספה
(צילום: שוקה כהן )
צילום: שוקה כהן