זה קרה לפני חודש וחצי. דודו אהרון היה באולפן בסשן הקלטות, רגע לפני סיבוב הופעות החורף, שוכח הכול ומתרכז במוזיקה. אבל ההתנתקות נגמרה מהר מאוד. טלפון דחוף גרם לו לעזוב הכול ולצאת הביתה. במקביל, אמבולנס עשה את דרכו לאותו מקום. המטופלת: אשתו נטלי, שעברה התקף חרדה חמור. "דודו ידע שאני נמצאת במצב לא טוב נפשית", מספרת נטלי. "הגענו לנקודת קיצון בחיים שלנו. הבנתי שהסביבה שלי סובלת מזה והבנות שלי יכולות לסבול מהחרדות שלי. זה היה סוג של מצוקה שאף אחד אחר לא ראה. באותו יום הזמנתי אמבולנס הביתה, אבא שלי היה איתי, אשתו הייתה, ואף אחד מהם לא הרגיע אותי. ברגע שדודו נכנס הביתה התקף החרדה נגמר".
ומה קרה אז? "הבנתי שאני לא יכולה להרוס את החיים של הסביבה שלי. הבת שלי ראתה אותי באותו התקף. לא רציתי שהיא תחווה עוד סיטואציות כאלה. יום למחרת כבר הייתי אצל פסיכיאטרית מדהימה. הגעתי למצב שלא יכולתי לקחת את הילדה לבד לגן, ודודו היה צריך לבוא איתי. עצרתי את החיים שלי. התחלתי לקחת כדורים. התחלתי עם לוסטרל שזה כמו ציפרלקס ובהתחלה לקחתי את זה גם עם זנקס. חשוב ללכת לאיש מקצוע שיתאים לך את הכדורים הנכונים. היה לי פחד להיות תלויה בכדורים. המון שנים פירסמתי שאני לא לוקחת כדורים ומתמודדת בלי, עכשיו אני חושבת שזה סוג של פלסטר בשביל להתחזק טיפה ולעבוד על מה שצריך. החיים קצרים, צריך ליהנות מהם ולא להיות במלחמה יומיומית בגלל חרדות".
כתבות נוספות למנויי +ynet:
דודו, איך זה היה לך? "בערך חודשיים הייתי מחוץ ללופ של עבודות. לא היה לי מה לומר כבר לאנשים. הייתי קובע איתם לסשן ומה אני יכול להגיד להם? שלאשתי יש חרדה? כל רגע המצאתי תירוץ אחר לאנשים שדחיתי ונגמרו לי התירוצים כבר".
אתה מכיר חרדה בעצמך? "כשהתחלתי להצליח לפני שנים, היו שלושה חודשים שהסתגרתי בבית בחושך, ויצאתי רק להופעות. התחילו לי באותה תקופה קרחות בזקן. הייתי נרדם רק בשש בבוקר, ואני אחד כזה שלא יכול לקום ב-12. הייתי מבטל דברים בשלוש בלילה מהפחד מה יהיה".
5 צפייה בגלריה
דודו ונטלי אהרון
דודו ונטלי אהרון
''השנה הראשונה שלנו הייתה טובה, שנה אחרי קיבלנו פצצה''. דודו ונטלי אהרון
(צילום: עומרי לוי)
חוץ מחרדות, הזוגיות של דודו ונטלי עברה דרך משמעותית ולא תמיד פשוטה בשנים האחרונות, בטח כשכל מתיחות זוגית זולגת מהר לכותרות. לפני כמעט חמש שנים התחתנו, לפני שלוש שנים הביאו את בתם רנה, וחצי שנה אחרי התפרסמו ידיעות שהזוג מתגרש. "השנה הראשונה שלנו הייתה טובה, שנה אחרי קיבלנו פצצה", מספר דודו. "הדיכאון אחרי לידה של נטלי היה קשה, לא ליקקנו דבש ושנינו נזרקנו למים העמוקים".
נטלי: "רוב הזוגות עוברים דבר דומה אבל לא הייתה לנו עזרה, גרנו בתל־אביב, המשפחה הייתה רחוקה".
דודו: "יום אחד אני מסיים שלוש הופעות, חתונה בשתיים בלילה, ומגלה שהטלפון מתפוצץ מהודעות מאשתי".
נטלי :"שלחתי הודעות קשות. שאני לא יכולה יותר להרים את הילדה, לא יכולה לשמוע בכי יותר, לא ישנתי חודשים, לא התקלחתי ימים. באותה תקופה הייתה מגיעה אחות לילה פעם-פעמיים בשבוע לעזור לנו קצת, וכל מה שדודו שלח לי זה איפה האחות לילה. כאילו הוא פחד שאעשה משהו לילדה".
באמת פחדת, דודו? "לא פחדתי שהיא תעשה משהו, אלא שהילדה תהיה לא בסדר".
נטלי: "הייתי באובססיה על הילדה. לא נתתי לאף אחד להתקרב אליה, לעזור, לאכול. זה הביא אותי למקום קיצוני. באותו לילה דודו פחד שלא אוכל לטפל בה ודאג שהאחות תגיע ושיהיה עוד בן אדם בבית".
מה קרה כשדודו הגיע הביתה? "סוף-סוף הצלחתי לישון. למחרת שני חברים טובים ישבו איתנו, ואמרו לי, את במצב התחלתי של דיכאון אחרי לידה, אנחנו אוהבים אותך ולא רוצים שיחמיר. את חייבת לטפל בעצמך".
הבנת את זה? "אף פעם לא התביישתי לראות את המציאות. הסכמתי מיד. הלכתי לטיפול פסיכולוגי שלא התחברתי אליו, אז הפסקתי אחרי שני מפגשים, אבל באותו רגע הבנתי שאני צריכה לעשות שינוי ולטפל בזה. לא לקחתי כדורים כי האמנתי שאני יכולה להתמודד. הבאתי עזרה שתהיה עם הילדה כמה שעות ביום כמה פעמים בשבוע, ועדיין נשארתי בבית כי לא יכולתי לשחרר. התחילו חרדות מאוד קשות ביומיום והייתי בגלים כאלה של תקופות".
דודו: "אני בן אדם חזק וזה שהתחתנתי איתה זו אחריות שלי לדאוג שיהיו לה חיים טובים. הייתה תקופה שהייתי יוצא להופעות והייתי חייב שיהיה מישהו בבית, גם אם זה אבא שלה. עכשיו תבין את הסיטואציה, אני בא אחרי אהבת קהל ושלוש הופעות, ובבית עצוב"
מה הרגשת כשהיית בתוך התקף כזה? "לא יכולתי להיות לבד, זו תלות באנשים אחרים. מפחיד לחשוב שאת הולכת לקבל התקף חרדה בזמן שאני אחראית על תינוקת בבית. נלחמתי בזה כמה שיכולתי אבל זה היה מורכב. דודו היה צריך להיות זמין. הייתי צריכה לחשוב 200 פעם אם להתקשר אליו כי הוא באולפן ולא רציתי להפריע אבל מצד שני רציתי שמישהו יהיה איתי".
דודו: "ואני הכלתי את זה. אני בן אדם חזק וזה שהתחתנתי איתה זו אחריות שלי לדאוג שיהיו לה חיים טובים. הייתה תקופה שהייתי יוצא להופעות והייתי חייב שיהיה מישהו בבית, גם אם זה אבא שלה. עכשיו תבין את הסיטואציה, אני בא אחרי אהבת קהל ושלוש הופעות, ובבית עצוב".
התפרסמו בזמנו אייטמים על פרידה אז. כמה זה היה נכון? "לא נתתי לשמועות לחדור. גם את הקריירה אני לא מכניס אליי הביתה. לנטלי זה היה חדש. זה נראה כאילו אנחנו על מדרגות הרבנות אבל זה לא היה קרוב בכלל. לא היינו שם".
5 צפייה בגלריה
יום הולדת לאה שנירר
יום הולדת לאה שנירר
לא נותנים לשמועות לחדור
(צילום: ענת מוסברג)
היציאה מהמשבר הגיעה ממקום מפתיע, ההשתתפות בריאליטי האוכל "המטבח המנצח MKR", שחשפה את נטלי לראשונה והביאה ערימות של פידבקים ואהבה מהקהל. "הייתי בשיא התקפי החרדה שלי שם", מספרת נטלי.
דודו: "בין הצילומים היא הייתה על הרצפה".
נטלי: "אבל יצאה שם המון אמת. אני פעם ראשונה בטלוויזיה ואמרו לי, 'וואי את כזו אמיתית', וזו התפיסה שלי. באנו ואמרנו הכול. וסוף-סוף ראו מה באמת קורה ושלא הכול ורוד. בחיים התעסקתי בנטו להילחם על הבית שלי ולשמור על עצמי. באנו לתוכנית להראות שאנחנו מאוחדים וחזקים מתמיד".
מה למדתם מתקופת המשבר? "היה תנאי שאם נרצה עוד ילדים נבוא לזה מוכנים. דודו עובד בלילות והוא לא יכול לעזור, הוא אמר בעצמו שהוא חייב לישון אחרי הופעות ולא יכול לקום ולתת בקבוק, להרגיע ולהרדים. גם לי קשה עם שינה ובלילות כאלה החלטנו שאביא עזרה. אני אומרת בלב שלם לעצמי, את נשואה לזמר ויש לך מספיק כסף. עבדתי מאוד קשה לפני הלידה שלי, בעיקר באינסטגרם בשיתופי פעולה. השקעת זמן ועבודה. הכנתי את הקרקע שיהיה כסף להביא עזרה מבחוץ כי אין לנו ברירה. זה היה התנאי. שאם נביא עוד ילדים לא נגמור את עצמנו פיזית ונפשית".
דודו: "גדלתי בבית שבו גירושים זה מילה גסה. בשביל שאני אעלה במדרגות הרבנות צריך לקרות משהו דרמטי שאומר שניסיתי הכול והתייאשתי. אף פעם לא היינו שם כי היא הייתה בשבילי ואני הייתי בשבילה, ואין דבר כזה שאני עוזב את הבית. מתמודדים. היו רגעים שהתהלכנו בבית לגמרי כמו שני זרים, עד שאמרתי, בואי נתייחס לפיל שבחדר".
קשה. "נטלי היא החברה הכי טובה שלי. ופתאום להגיע למצב לא בריא כזה?"
נטלי: "הגעתי לנקודה שנטו חייתי בשביל עצמי ואמרתי שמגיע לי יותר. דודו לא היה מאושר וגם אני לא".
מה עם טיפול זוגי? "יש לנו עם רבנית ורב, אהרון ומיכל פרץ, שמלווים אותנו מהיום שהכרנו וחיתנו אותנו. הם משפחה שלנו, 20 אלף שיחות ביום. פשוט מגיעים אליהם בידיעה שצריך לדבר. בפיצוץ הכי גדול שלנו, כשיצאו ההודעות שאנחנו מתגרשים, הגענו לרב. דודו אמר את הצד שלו, אני את שלי, זה היה לילה מאוד ארוך. הבנו שיש לנו הרבה על מה לעבוד. זה לילה שהיה מלא ברגש. בכיתי המון".
יש עוד משהו ששיניתם בהתנהלות? "לפעמים דודו בא יותר מוקדם. יש זמן שכולנו יחד. גם אבא שלי עוזר המון. וכן, אנחנו לוקחים עזרה עם הילדות. אין בזה שום דבר רע. יש סטיגמה כאילו אם עוזרים לך, את עצלנית. זה לא נכון. חוץ מזה, לנקות זה עדיין רק אני. שכל המדינה תשמע שאני מנקה את הבית. אין לי עוזרת. הן לא מנקות טוב, אני מנקה יותר טוב מהן".
דודו: "אני סדיסט בעבודות בית. אני לא יכול שהבית מלוכלך. הכול צריך להיות פלס".
דודו אהרון נחשב לאחד ממובילי המהפכה הים-תיכונית החדשה, מאז פרץ לפני כ-15 שנה. בתחילה עוד נחשב ל"הוא עם הקול שדומה לאיל גולן" אבל מאוד מהר התברר שכוכב חדש בסביבה. בניגוד לרוב הגדולים בז'אנר עד אז, הוא הצליח לפרוץ בזכות יצירה שלו: הוא כתב, הלחין וקבע סטנדרטים חדשים במוזיקה הים-תיכונית לצד משה פרץ שנסק במקביל. אהרון מילא בעקביות הופעות בקיסריה, בהיכל התרבות, בהיכל נוקיה שהפך למנורה, והוא - יחד עם פרץ - הפכו להשראה לדמות של דדי דדון ב'ארץ נהדרת', בין השאר בזכות הסגנון והשירים שכתב. השאר כתוב בהישגים כמו זמר השנה, מלחין השנה, להיטי ענק ואולמות מלאים, עד היום. בקרוב ייצא לסיבוב הופעות חורף ב-17.11 בזאפה חיפה, ב-22.11 בזאפה תל-אביב וב-26.11 בזאפה ירושלים. כשדודו (37) פגש את נטלי (31) הוא היה רגע אחרי המשבר הזוגי הקודם שלו. הוא נפרד מהאקסית שיר רוזנבלום, לה הציעה נישואים, אחרי מערכת יחסים שידעה עליות ומורדות, וקיבלה תשומת לב תקשורתית רבה בגלל המעורבות של אמו ציפורה. לפי הפרסומים, ציפורה לא אהבה את הקשר בין רוזנבלום לבנה, ואף ערכה טקס להסרת כישוף בביתה במטרה להשפיע על הזוגיות. חודש אחרי הפרידה ההיא, נטלי נכנסה בסערה לחייו. "הייתי באולפן של דולי ופן, ואז חבר שלי ניר מתקשר, שואל מה קורה", מספר דודו. "הוא אומר שהוא ביום הולדת של ידידה שלו, ושאולי הוא יקפוץ איתה להגיד שלום. אמרתי לו שלא. אני באמצע סשן, ולא אוהב שמפריעים לי. חצי שעה אחר כך, נטלי נכנסה לאולפן עם זר על הראש, היא חגגה יום הולדת 26, יפה מתמיד. בדיוק עבדנו על שיר שקט".
נטלי: "לא הייתה לי בחיים איזושהי הערצה. לא גדלתי על מוזיקה ישראלית. בהתחלה כשדודו היה משמיע לי שירים שלו הייתי אומרת, 'שיר יפה של איל' והוא אומר, 'זה לא איל, זה אני'"
נטלי: "דודו היה בדיכאון אחרי הפרידה. אמרתי לו, תפסיק כבר לבכות עם השירים העצובים האלה. אלוהים. מספיק. הוא התגעגע אליה. קצת ג'וס אני נותנת לך, אה?"
דודו: "עובדים באולפן ונטלי נכנסת, בלי שלום וכלום ו'יאללה, תעשו שמח, מה השירים העצובים האלה?' אני לא מכיר אותה ומסתכל ואומר לה, 'תתפני'. התעצבנתי, מי זו? יום למחרת הם טסו יחד ללונדון, חברים טובים, בין שיחה לשיחה היא הייתה גונבת לו את הטלפון ומדברת איתי".
נטלי: "לא הייתה לי בחיים איזושהי הערצה. גדלתי בלוס-אנג'לס והייתי סביב הכוכבים הגדולים במירכאות וזה לא שהייתי מסתכלת, 'יו הנה זמר'. לא גדלתי על מוזיקה ישראלית. בהתחלה כשדודו היה משמיע לי שירים שלו והייתי אומרת, 'שיר יפה של איל' והוא אומר, 'זה לא איל, זה אני'".
דודו: "מהחיים שלה אפשר לעשות סדרה בנטפליקס".
נטלי: "חמש שנים אנחנו יחד והוא עדיין שואל אותי שאלות על החיים שלי. מי שרוצה לעשות עליי סדרה, זה יהיה להיט. שכניק, אולי תגיד לאסי עזר לעשות איתי 'להיות איתה' בגרסה קצת יותר דרמטית?"
5 צפייה בגלריה
דודו ונטלי אהרון ביום חתונתם
דודו ונטלי אהרון ביום חתונתם
''נטלי היא החברה הכי טובה שלי''. ביום חתונתם
(צילום: דנה קופל)
רגע, מה קרה כשחזרת מלונדון? דודו: "כשהיא הייתה בלונדון כתבתי לה הודעה, אני מחכה לך בשדה עם כובע ופרחים. היא באמת חשבה שאני אחכה שם".
נטלי, כמה ידעת על החיים שלו ועל מה שהיה באותה תקופה עם האקסית? "לא קראתי ולא ידעתי יותר מדי על הסיפור, ובכל מקרה זה לא הרתיע אותי בשום אופן. השאלה הבאה שלך היא בטח איך היה עם אמא שלו פעם ראשונה?"
לקחתי. "באתי לראות את הבן אדם, נקייה לגמרי. מי שיסתדר איתי, באהבה. מי שלא יסתדר איתי, זו בעיה שלו. זה עבד עם אמא שלו כי אני בן אדם של הכול תכלס והכול בפנים לטוב ולרע, וגם היא כזו. הכול בפנים".
דודו: "הייתי רגוע מהמפגש שלה עם אמא. תמיד הצחיק אותי שהתקשורת עשתה מהסיפור הזה חוכא ואיטלולא. אבל זה לא היה באמת. אמא שלי זה בן אדם זהב".
איך אתה הרגשת בתקופה ההיא? "פעם הייתי נכנס לאירועים והשקות והיה מסתובב לי הראש. מה יקרה אם אני לא אגיד במקרה לכולם שלום, ומי יכול להיפגע. חברים שלי היו באים לראות כדורגל, פותחים תריסים והייתי אומר להם, תסגרו את התריסים. הייתי יוצא רק להופעות, לאולפנים, לא יצאתי בכלל והייתי בשיא הקריירה, להיטים, הופעות, והייתי איש עצוב לגמרי".
אולי ההצלחה עירערה אותך. "תמיד הייתי בטוח בעצמי. גם אם עשיתי טעויות בבחירות שלי, אמרתי שאני בא לפה ללונג ראן, לא להיעלם. היום אני רואה את הדור הצעיר, ששואלים איך נשארים רלוונטיים אחרי 15 שנה. הם מספרים לי שהם תלויים בביט הבא שלהם. פעם זה היה קרב על מי זמר יותר טוב, היום זה למי יש ביט יותר טוב. אני מפרגן לדור החדש שהוא מאוד חרוץ ואני לא בא מהמקום של לבטל, להפך. אמרתי לחבר'ה האלה, וזה לא רק במזרחי, אני מתבאס בשבילכם כי אתם לא נהנים. זה כוכב רק של עכשיו ועוד חודשיים יבוא מישהו חדש. אני נהניתי מהפרי שלי".
5 צפייה בגלריה
דודו ונטלי עם ציפורה אהרון
דודו ונטלי עם ציפורה אהרון
''אמא שלי זה בן אדם זהב''. דודו ונטלי עם ציפורה אהרון
(צילום: מהאלבום הפרטי)
אתה לא מפחד מאיזה דודו אהרון חדש? "ממש לא. אני מאוד בטוח בדרך שלי, לא באתי לריאליטי, ידעתי מגיל 16 מה זה רחוב המסגר ואני הזמר האחרון שהופיע בפלאקה. כמו האחרון שעזב את הבופור. כל עוד אתה על הגלגל אז הכול בסדר. אני אוהב את הדור החדש, עשיתי שיתופי פעולה עם אמנים כמו עדן מאירי. אני חושב שאני יודע לזהות אותם ואני מאוד נהנה".
מרגיש שיש לך מה ללמוד מהדור החדש? "אני לא אחד שאומר שאני יודע את כל התורה. הם עובדים מאוד שונה. יושבים על המחשב, מקלידים כמו מכונה, והטקסט ככה רץ. ואני אומר להם, בואו נדבר קצת, נשמע מוזיקה. נדבר על מה שאוהבים. הם קצת כמו קלדנים של בית משפט".
את מי אתה אוהב? "את החריצות של נועה קירל, למשל. האם השירים שלה יעמדו במבחן הזמן? לא יודע".
והלהיטים הגדולים שהם חובקי מדינה? "היום יוצאים 400 שירים בשבוע והסיכוי שלך להביא גיים צ'יינג'ר הוא קשה מאוד".
נטלי: "היום אבא שלי לא ישמע שיר שילד בן 16 שומע ואוהב. היום הדור נורא שונה. זה לא בא על חשבונו של דודו".
יכול להיות שכמו שאתה השארת מאחור כוכבים גדולים, אולי קירל, אנה זק, אגם בוחבוט ונונו דוחקות גם את המוזיקה שלך בין השאר? "ממש לא. להפך. אם יש זמר טוב ונוצץ, הוא פותח לכולם את הדרך. עדיף שתמיד תהיה תנועה".
יש שירים שלך מפעם שהיום אתה מרגיש שלא יעבדו? "אני היום מתקרב לגיל 40 ולא מרגיש נבוך לשיר שום שיר מהרפרטואר שלי. יש לי צרות של עשירים. אני מגיע לסטליסט ומתקשה להוציא משם שירים. גם כשהייתי צעיר אמרתי שאני רוצה להוציא שירים שיהיו ללונג ראן ויהיו קלאסיקה מאשר יתפוצץ וזהו".
הגיל גם מייצר הרפתקאות חדשות בחייו של אהרון. בשנה האחרונה הוא ירד 15 קילו, אחרי אירוע רפואי לא פשוט. "היום כשאני רואה תמונות, אני מבין למה הייתי צריך לרדת. הייתה תקופה שלא היה כיף להתלבש, אבל אפילו זה לא מה שהפריע לי".
אז מה כן? "נטלי הייתה בחודש תשיעי עם תמר, הבת השנייה שלנו, וקמתי מהספה בתנועה לא נכונה. פתאום הרגשתי את הגב. הייתה לי פריצת דיסק. הרופא הגיע ונתן לי כאפה: אתה צריך להוריד חמישה קילו. הייתי 83 קילו וזה לא הפריע לי אבל הרגשתי שאני עייף ומזיע, וזה לא התאים לי. תמיד הייתי ספורטאי, פשוט בקורונה הוולט עבד שעות נוספות. חברה טובה שלנו המליצה לי על תזונאי, ולא האמנתי בזה אבל הלכתי אליו ותוך שלושה-ארבעה חודשים כבר הייתי מינוס עשרה קילו".
5 צפייה בגלריה
דודו ונטלי אהרון
דודו ונטלי אהרון
''אמרתי לה שכשנתחתן אני רוצה בית מסורתי-דתי. היא קיבלה את זה''
(צילום: עומרי לוי)
בואו נדבר על פוליטיקה. נטלי: "דודו ופוליטיקה זו אהבה שאין לתאר. יכולה להגיד לכם למי הוא הצביע".
מעריכים שנתניהו. דודו: "אם באמת היה מישהו ראוי אחר, הייתי שוקל להצביע לו, אני לא מרים דגל של ביביזם. אבל אומר מעמקי ליבי, באמת, שזה היה הקרב האחרון של ביבי, הקדנציה האחרונה, והרגשתי שאני חייב לתת לו את הקול שלי".
ושרה וההתערבויות שלה במינויים? נטלי: "כל עוד זה עושה טוב למדינה ולתושבים שלה, והוא מוביל אותנו למקום טוב, אז מה זה משנה אם זה הפה של שרה או הפה שלו? הוא עשה המון דברים חיוביים".
דודו: "יש גם דברים שפחות. אני יכול לבוא ולומר על העניין של בני גנץ כשהצטרף לממשלה וביבי לא חיכה לרוטציה שלו, זה הוריד לי מניות אצלו. חרה לי".
נטלי: "אבל בכל זאת הצבעתי ביבי, חושבת שמגיע לו אחרי כל מה שנתן. כמו שדודו אמר, הכרת תודה והערכה".
יש חילוקי דעות סביב דת? "לא, פשוט אנחנו בדרגות שונות, דודו מגיע מבית יותר מסורתי".
דודו: "אם תשאלו אותי מה היום הכי מאושר בשבוע - זה יום שבת, אני שומר, לא הופעתי אף פעם בשישי-שבת, כן היו לי תקופות שלא שמרתי. נטלי הכירה אותי בתקופה שלא שמרתי ואמרתי לה שכשנתחתן אני רוצה בית מסורתי-דתי. היא קיבלה את זה, כמובן שלא כפיתי עליה. הכול בתקשורת".
נטלי: "דודו שם לי הכול על השולחן לפני שהציע נישואים. הסביר שזה חשוב לו, שלא נלך עם הילדים שלנו לים בשבת, אוקיי. זה לא היה פשוט אבל קיבלתי באהבה ואפשר לומר שאני כבר שומרת, לא מדליקה אש ולא נוסעת כבר ארבע שנים".
אם כבר דת, מה חשבתם על קמפיין הנידה? "אם זה משהו שאותה אישה ששילמו לה מאמינה בו ועושה את זה ביומיום, אין לי עם זה בעיה. מהיום שהתחתנתי אני שומרת נידה ורואה בזה רק טוב".
דודו: "מבחינתי נידה זה סטארט-אפ של התורה. זה מחזק את הזוגיות".
כמה זה אצלך מתוך הכיבוד של דודו וכמה את מאמינה בזה? נגיד שתתגרשו חלילה, תמשיכי עם הנידה והדת? נטלי: "נידה כן, שבת לא בטוח".
שלחתם את שתי הילדות לחינוך דתי. דודו: "כי נטלי מאמינה בזה. אני מאוד רוצה שהילדות שלי יגדלו לתוך עולם התוכן של היהדות. אתה יכול לא להתחבר לזה, אבל אתה צריך לדעת מאיפה באת בסוף".
שאלה חשובה, איך ציפורה כסבתא? דודו: "מדהימה".
נטלי: "רנה מכורה לקלנועית שלה".