על סדרת האירועים שהפכו לו את הבטן וסדקו את האמון באנשים לתמיד, סיפר השחקן בר ברימר להורים באגביות. רגע לפני שהוא יצא לעימות עם התוקף שלו. "הרגע שסיפרתי להורים היה רק כשכבר לא הייתה ברירה. הייתי אחרי שחרור מהצבא, קם מאוחר בבקרים כי ביליתי בלילות. בבוקר העימות במשטרה קמתי בשבע בבוקר כדי לנסוע לשם. אמא שלי התעוררה, ראתה אותי במטבח ושאלה, 'מה אתה עושה ער?' יצא לי משהו כמו 'שומעת רגע אמא? הסוכן שהיה לי פעם? אז הוא הטריד אותי מינית ועכשיו יש מולו עימות במשטרה, ביי ויום טוב'".
וואו. "היא הייתה מזועזעת. ועמדתי ליד הדלת של הבית וסיפרתי לה קצת יותר, אבל בלי הרבה פרטים. לא באמת הייתה שיחה מסודרת על זה. לא ידעתי איך מספרים דבר כזה להורים שלך, לאבא שלך. וגם סבתא שלי תמיד הייתה אומרת לי, 'תיזהר, כולם שם אנסים ונוכלים', והייתי אומר לה, 'די סבתא, את רואה יותר מדי סרטים, תפסיקי עם השטויות'. ובסוף, לך תספר לה שזה מה שקרה.
"גם להורים לא ידעתי איך לומר, כי לא רציתי שהם ידמיינו דברים בראש שהם מעבר למה שקרה. הכי חשוף זאת הכתבה הזאת, שהם יישבו ויקראו. אני לא רוצה להציף אותם ביותר מדי פרטים, זה יכאיב להם".
לא רוצים לפספס אף כתבה? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

כתבות נוספות למנויי +ynet:
הוא היה בן 21 כשהגיע לסוכן דוגמנים שהבטיח להזניק את הקריירה שלו, אבל במקום זה פער בור טראומטי בחייו. הטריד אותו, נגע באיבריו ופגע בו נפשית מאותו הרגע. כתב האישום שהוגש נגד הסוכן ב-2019 ייחס לו עבירות מין בשמונה מתלוננים, חלקם קטינים, מעשי סדום במרמה, מעשים מגונים ומעשים מגונים במרמה. את המעשים הוא הציג לנערים ולקטינים שאיתם עבד כחלק מהדרכה ומיומנויות שילמד אותם ושיעזרו להם להתפתח מקצועית.
4 צפייה בגלריה
בר ברימר
בר ברימר
ברימר. ''הדרך לשם הייתה פוצעת''
(צילום: דור שרון, ל'רנואר')
ברימר שהגיע אליו במשאלה להפוך לשחקן, שמר על שתיקה סביב הפרשה גם כשכבר התפרסם. זאת הפעם הראשונה שהוא מוכן לשתף במה שאירע. "הוא ביקש לצלם אותי כדי לעבוד איתי. בסשנים של הצילומים הוא היה אומר לי, 'אתה נורא סגור', וככה מנסה לגשת אליי, עושה לי עיסויים ותוך כדי נוגע בי, עד שהוא מנסה לגעת עד הסוף. זה הלך והתגבר עד שזה הגיע למצב שהוא אשכרה נגע בי, הוא נוגע לי באיברים ואני עם עיניים עצומות פשוט קופא".
מה אמרת לעצמך תוך כדי? "הרגשתי את הידיים שלו עליי. עצמתי עיניים. אמרתי לעצמי, 'תעיף אותו! תן לו מכות', אני הרי גבר. אבל לא הצלחתי לזוז. זאת תחושה שהגוף שלך בוגד בך, חוסר אונים מטורף. זה חתיכת דבר כשזה קורה לך כגבר, כי קודם אתה שומע דברים כאלה על נשים ואומר לעצמך, טוב אני גבר, זה בחיים לא יקרה לי דבר כזה. אני פשוט מעיף אותו ונותן לו מכות. אני יודע לתת מכות אבל לא הצלחתי".
היית בהלם מהתעוזה שלו? "לקח לי המון זמן להבין שזה באמת קורה. הייתי בהדחקה קשה, חזרתי הביתה אחרי זה ואמרתי לעצמי, אוקיי, מה קרה שם, ואז עניתי, די אתה מדמיין, והדחקתי את זה הצידה. כי איך מישהו מנסה לגעת בי? זה לא הגיוני שזה יקרה, אני גבר".
הדרך לשם הייתה פוצעת, אבל כשהפריצה של בר ברימר (25) לעולם הבידור קרתה, היא הייתה חלקה וברורה. עם הופעות בלהיטי נוער כמו "כפולה" לצד נועה קירל וב"אבא מטפלת", תפקיד בדרמה היומית "בעלת החלומות" וגם ב"חאנשי", חוזה כפרזנטור של "רנואר" וזוגיות יציבה עם אגם בוחבוט. בתוך שנתיים הוא הפך לאחד השחקנים הצעירים המבוקשים בישראל, ובלט בין טאלנטים משויפים שהסתובבו על סטים מגיל הגן.
כשהגיע התואר "הגבר הסקסי של ישראל" לפני שלוש שנים, הוא סימן אותו כסמל מין וסייע לו בדרך להפוך לשם מוכר בעולמות המבוגרים. במקביל עבר עימותים במשטרה. נתקל שוב ושוב בטריגרים לאירוע ההוא, עכשיו לאחר שהעיד בבית משפט הוא חושף מה קרה.
4 צפייה בגלריה
מתוך 'בעלת החלומות 2'
מתוך 'בעלת החלומות 2'
''לעשות תפקיד עם אמירה כזאת זו זכות''. מתוך ''בעלת החלומות 2''
(צילום: באדיבות HOT בידור)
"הייתי שחקן כדורגל ואז פרשתי בצבא. הייתה לי תקופה של דיכאון וריק, הייתי יושב בבית ולא יודע מה לעשות עם החיים שלי. המשחק החזיר לי את התשוקה. הייתי טוטאלי, לא עובד ורק הולך לקורסים של משחק. ההורים שלי מהצד, שראו שאני רק מוציא כסף ניסו לרמוז לי, בוא אולי תעבוד במשהו אחר תוך כדי?' הייתי אומר לאמא שלי, 'את תראי שאני אצליח', והיא הייתה משחררת. כשהגעתי לסוכן הזה היה לי רצון מטורף לעבוד, הוא היה סוכן דוגמנים ולא הייתה לי איזו תשוקה מטורפת להיות דוגמן אבל אמרתי, בוא ניפגש, כי אולי הוא עושה עוד דברים".
איך הגעת אליו? "איזה צלם שצילם אותי חיבר אותי אליו, מבלי כמובן לדעת מי הוא באמת. והוא היה סוכן מוכר עם רזומה יפה וחשבתי רק, איזה מדהים, הזדמנות. בפגישה הראשונה שלנו הוא דיבר איתי על משחק, כשהגעתי לשם לא היה לי שום ידע על התחום הזה, גדלתי בפתח-תקווה, לא בתל-אביב, ולא היה לי קשר לעולם הזה, אז את כל מה שהוא האכיל אותי בכפית קניתי.
"הוא היה מדבר איתי עליי, ראה שאני רוצה להיות שחקן והיה אומר לי, 'אתה מזל עקרב, יש בך עוצמות, אתה יכול לשחק תפקידים של המניאק, של הצ'ארמר, של המאהב, של הערס', ואני שם עם עיניים בורקות של 'תן לי, תן לי את זה, זה מה שאני רוצה'. והוא ממשיך למכור לי חלומות, מראה לי איזה סרטון ואומר לי, 'זה קמפיין שאתה הכי מתאים אליו, וזה 3,000 יורו ליום צילום', ואני אומר, 'מדהים, יאללה'. הוא היה יודע איזה חלומות אני רוצה להגשים וככה ממגנט אותי לשם".
איך נראו הפגישות ביניכם? "הייתי בא אליו לבד מראש-העין, בדיעבד אני מבין כמה הדברים האלה מוזרים, אבל הוא היה קובע איתי אצלו בבית, במושב במרכז הארץ, בבית פרטי די ישן. אומר לי לבוא בתשע בערב. מה קשור? למה לא במשרד שלך במהלך היום? הוא היה לבד בבית, היינו יושבים לשיחות מאוד פתוחות, הוא ידע להגיד את הדברים שיפתחו אותי אליו, לנהל איתי שיחות של גבר לגבר, של שני חברים יושבים על בירה. מה שגם עזר לי להדחיק, כי איך הוא עושה את זה? הוא הכי גבר בעולם, אין מצב שזה קורה.
"הוא היה מספר לי על בחורות שהוא היה איתן ועל אורגיות שהוא עשה ושואל אותי על חיי המין שלי. הגענו לאיזה מצב של שיחה מאוד פתוחה. הוא היה שואל אותי שאלות אם עשיתי אורגיות וכל מיני דברים כאלה. ואז התקדם עם הנגיעות מפגישה לפגישה, כי אם מההתחלה זה מה שהוא היה עושה, הייתי עוצר אותו".
איפה הייתם יושבים בבית? "היינו יושבים בסלון, ואז כשהוא רצה לצלם אותי זה היה בחדר שינה. הוא היה אומר שיש שם תאורה יותר טובה. בדיעבד הבנתי שלא הייתה שם שום תאורה מיוחדת".
כמה זמן זה נמשך? "היו בינינו שלושה מפגשים עם מרווחים של חודש, ובין המפגש השלישי לרביעי היה מרחק של כמה חודשים, אבל בכל אחד זה היה עולה מדרגה והיה קורה משהו. הייתה תקופה שממש שפטתי את עצמי, איך חזרת לשם? איך אתה חוזר אליו אחרי דבר כזה?'"
מה קורה לך בין המפגשים? "כל כך הדחקתי את זה בבוידעם של הנשמה, שמפעם לפעם האמנתי שהדבר הזה לא קרה. כל כך דבקתי במטרה שלי להצליח בתעשייה הזאת, והמנגנון שלי היה פשוט להדחיק את הדבר הזה. נאטמתי, הפכתי לאגרוף סגור, וכבר התחלתי לחשוב, אולי זה לא היה כמו שאתה חושב. אולי היו לו כוונות טובות? את מבינה את רמות השיגעון שזה יכול להביא אותך? שאתה עד כדי כך לא רוצה להודות שזה מה שקרה לך שאתה מנסה כבר להצדיק אותו".
מתי הפסקת להדחיק? "הייתי בבית באיזה ערב כשחבר שגם היה בסוכנות שלו התקשר אליי ושאל אותי אם זה גם קורה לי איתו. מתברר שהוא הוא היה אומר לו את אותם דברים שהוא היה אומר לי, גם על המשחק. זה היה קופי פייסט, המילים שהוא אמר לו והנגיעות. אני לא אשכח את זה בחיים. החוורתי. פתאום כל האמת הייתה מולי והבנתי שזה לא תקין, ושאם זה קורה לו וקרה לי, זה גם קורה לעוד כמה אחרים.
"זה הרבה יותר מהטרדה מינית, רימו אותי וניפצו לי את הכול בפרצוף. בדיעבד, כשהמסך נפל וכל האסימונים נפלו, היה לי סרט נע של כל איך שהוא בנה את זה, מההבטחות, הדיבורים בסלון, הצילומים בחדר שלו. כל הזמן אמרתי לעצמי אחר כך, איזה ילד תמים, איך נפלת לזה".
אבל זאת לא התמימות שלך אלא הנכלוליות שלו. "זאת נכלוליות קשה, למדתי היום לא לשפוט את עצמי על זה, אבל עדיין כל כך כאב לי. אני בחור לא פראייר, קשה להפיל אותי, אבל נפלתי בזה".
מיוחסות לו עבירות מין גם בקטינים. "בשיחת טלפון עם החבר נזכרתי שכשיצאתי מהבית של הסוכן בפעם האחרונה, ראיתי ליד הדלת ילד יפה תואר שבא להיכנס אליו. זה רץ לי מול העיניים. אמרתי לעצמי, אלוהים ישמור אם זה קורה לנערים. אני עוד הייתי בן 21, בחור שיודע להתמודד עם דברים וחזק נפשית ומנטלית, וזה לא צילק אותי לעומק חוץ מהטראומה שיושבת והכעס העצמי וההדחקה. אבל לנער בן 15 שחווה דבר כזה? עצרתי ואמרתי, תפסיק להתעסק בעצמך, זה הרבה יותר גדול ממך, ובאמת כשהתלוננו במשטרה גילינו שאצל אחרים זה היה חמור יותר, ממש מעורר בחילה".
איך עברת את ההליך המשטרתי מולו? "העימותים היו הזיה. עברו כמה חודשים מהפעם האחרונה שראיתי אותו עד שישבתי מולו בעימות, כבר המשכתי הלאה בחיים ושכחתי שזה קרה ואז פתאום חזרתי לזה שוב. והוא יצא עליי ואמר לי, 'אני לא עשיתי לך כלום, אתה משקר, אתה הורס לי את החיים'. זה הביא אותי למצב קצה, היו שם צרחות בחדר, הקירות רעדו. צרחות, קללות. מהצד שלי אבל גם שלו, כי יש לו כעס עלינו".
כל הזמן הזה היית בטיפול? איפה היה המקום הנוח שלך להתפרק? "לא הייתי בטיפול, אבל בורכתי במשפחה, חברים, בת זוג וסוכן אחר, חדש, שאני יכול להיתמך בהם היום. ההורים רואים אותי, כשהם מבינים שלא בא לי לדבר הם לא מציקים, זה רק - תספר לנו מה שאתה רוצה ואנחנו מאחוריך באש ובמים. את אגם שיתפתי בהרבה ממה שעברתי".
איך ממשיכים משם, לא שקלת לוותר על החלום להיכנס לתעשייה הזאת? "בעולם אחר יכול להיות שלא היינו יושבים עכשיו לדבר על השנתיים המדהימות שהיו לי, כי כבר הייתי באיזה רגע של ויתור כשנפלו לי האסימונים ואחרי שהלכתי למשטרה. הבנתי שרימו אותי ואמרתי לעצמי שאני לא רוצה את זה. אם זה מה שצריך לעבור כדי להיות שחקן? חבר'ה תודה רבה, אני אעשה דברים אחרים. אבל אז אלוהים סידר לי דלת שנפתחה לסוכן החדש שלי היום, נדב לוי.
4 צפייה בגלריה
בר ברימר
בר ברימר
''אולי קיבלתי שליחות להעביר מסר''. ברימר בקמפיין של רנואר
(צילום: דור שרון, ל'רנואר')
"היו תקופות שהייתי שואל את עצמי למה זה מגיע לי, ולמה זה אני שצריך לעבור את זה וללכת למשטרה להעיד ולהיכנס איתו לחדר לעימותים ושסבתא שלי תקרא עכשיו בעיתון איך נגעו בי, עד שהחלטתי שאני מפסיק עם זה כי אולי קיבלתי איזו מתנה, איזו שליחות להעביר מסר. כי הייתה מהפכה חשובה של מי-טו בקרב נשים שזה דבר מדהים, אבל בקרב גברים יש דממה. אף אחד לא יודע שדברים כאלה קורים".
קשה לך היום כשאתה על סטים? "פיתחתי רדאר לזריקות מילים לא מגניבות, שאם היו אומרים לאישה ולא לגבר זה לא היה עובר. או שבגבר כן אפשר קצת לגעת בלי שהוא שם לב, כי הוא גבר, הוא חסין ופיזית יותר חזק מאישה אז הוא יכול לתקוף. אבל הנה, ברגע האמת קפאתי במקום ולא רק אני. הייתה רשימה של אנשים שהעידו שהגוף שלהם לא הצליח לזוז, ואני עוד סיפור קל.
"אני מתחזק מזה שאני יכול לראות היום את הצד החיובי שבדבר, מהיכולת להוביל אולי איזה מי-טו גברי. שגברים שקוראים את זה ונופל להם האסימון שזה מה שקרה להם, שלא יתביישו לדבר על זה. למרות שאף גבר לא רוצה להודות בזה שזה קרה לו, כי זו פגיעה קשה בגבריות שלך. אבל גם הגבר הכי גברי בעולם יכול להישבר מול דבר כזה, ולקפוא במקום ברגע האמת".
"הוא היה קובע איתי אצלו בבית, במושב במרכז הארץ, בבית פרטי די ישן. אומר לי לבוא בתשע בערב. הוא ידע להגיד את הדברים שיפתחו אותי אליו, לנהל איתי שיחות של גבר לגבר, של שני חברים יושבים על בירה. הוא היה מספר לי על בחורות שהוא היה איתן ועל אורגיות שהוא עשה ושואל אותי על חיי המין שלי, ואז התקדם עם הנגיעות מפגישה לפגישה"
הגבריות של ברימר הפכה לעניין קולקטיבי כשהוכתר על ידי מגזין "פנאי פלוס" לפני שלוש שנים כ"גבר הסקסי של ישראל". ברימר, שמשתייך לדור ה-Z הפלואידי, מציג גבריות רגישה ופגיעה, ולגמרי ביודעין.
"הגבריות הפכה בשנים האחרונות ליותר מורכבת, ויש יותר תפקידים של גברים רגישים. סער פדידה ב'האלופה' לא היה תופס היום, היו אומרים שזה נורא שטוח. עכשיו זה יהודה לוי ב'גוף שלישי', כזה שמתמודד עם משבר בחיים והוא רגיש ולא 'הגבר האידיאלי'. גם הדמויות של המאצ'ואים העבריינים פגיעות. זאת האמת בסוף".
זה הפך להיות קשה יותר להצטלם בתחתונים? "לא, אף פעם המקרה הזה לא סגר אותי מלהצטלם בתחתונים או בכלל. הייתי בן 22 כשהיה כל עניין הגבר הסקסי, והכל קרה לי כל כך מהר שלא הבנתי בכלל מה זה התואר הזה ומה רוצים ממני. היום מבאס אותי קצת כי יכולתי בדיעבד ליהנות מזה יותר".
בשנתיים האחרונות הוא בזוגיות עם אגם בוחבוט (19) שהכיר על הסט של "כפולה". "לקח איזו שנה עד שהפכנו לזוג. היינו חבורה ורק ביני לבין אגם היה איזה דיסטנס כזה, איזה מתח. ואז נפגשנו באירוע ומשהו בי נתפס עליה, אני לא יודע להסביר את זה. עשיתי את הפעולות שלי כדי לכבוש את ליבה, לא אחשוף מה, אבל זה הצליח.
"היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. הכי שקט ורגוע ושפוי. עם כמה שהיא עסוקה ובעשייה כל היום, היא כל כך איתי ומכילה ונותנת מעצמה ואני חשוב לה. היא הפרטנרית הכי טובה שיכולת לבקש. גם היום, כשאני בבית ספר למשחק ויש לי לו"ז צפוף ויחד עם הלו"ז שלה זה עוד יותר בלתי אפשרי, אנחנו מוצאים את הזמן שלנו".
בחרתם שלא לשים את הזוגיות הזאת בפרונט. "אנחנו לא ממש חשופים תקשורתית, אני עוד זוכר שבהתחלה דיברו שאנחנו תעלול יחצני כזה, אבל זה היה בתקופה שלא אני ולא היא לא היינו צריכים שום תעלול יח"צ. אין קמפיינים משותפים ודברים כאלה ממקום בריא, לכל אחד יש את העשייה שלו ברוך השם ואנחנו לא רואים סיבה לחבר את זה יחד".
4 צפייה בגלריה
בר ברימר עם אגם בוחבוט
בר ברימר עם אגם בוחבוט
''היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים''. עם אגם בוחבוט
(צילום: אלבום פרטי)
הוא עדיין גר בבית של ההורים בראש-העין, ולא פוסל שהמעבר לתל-אביב יקרה עם בוחבוט, שגרה גם היא אצל ההורים בבאר-שבע. "הכול קרה לי מאוד מהר, הפרסום והתפקידים והזוגיות, והבית שומר אותי על הקרקע ומזכיר לי מי אני".
אחרי שהפריצה לתודעה קרתה לו מהר, עכשיו הוא בונה לאט ובהתמדה את המיצוב שלו כשחקן למבוגרים. בעונה השנייה של "בעלת החלומות" שעלתה השבוע ומשודרת בימים ראשון-שלישי ב-HOT בידור ו-NEXT TV, הוא משחק ביסקסואל. "נבחנתי לשתי דמויות, האחת עם יותר זמן מסך והשנייה שבה בחרתי, יותר מורכבת. האמירות בימים האחרונים סביב הקהילה הלהט"בית מחדדות את זה שמדינת ישראל היא לא מדינת תל-אביב ולעשות תפקיד עם אמירה כזאת זו זכות. במקום שאני גדלתי, בפתח-תקווה, הומו הייתה קללה. להביא דבר כזה לטלוויזיה זה לא מובן מאליו".
ויתרת על תפקיד ב"פאודה" כי התחייבת לפסטיגל. "זה היה חתיכת משבר. עצם זה שקיבלתי בכלל אודישן ל'פאודה' היה וואו, אז תחשבי איך הגבתי כשהודיעו לי שקיבלתי את התפקיד. פתאום כולם תופסים אותך אחרת, מבינים שאתה שחקן ולא כוכבן קטן שבא לעשות סיבוב. ואז בחזרה הגנרלית לפסטיגל, הפעם הראשונה שעולים מול קהל, אני מגלה שתי דקות לפני זה דרך הסטורי שבסוף לא אני עושה את התפקיד. היו לנו בעיות לו"ז מול הפסטיגל ולא הספיקו לעדכן שהחליפו אותי".
ולמרות ההצלחה בקריירה החלטת ללכת ללמוד משחק שלוש שנים אצל יורם לוינשטיין. למה אתה צריך את זה? "כשהתחלתי לשחק הגעתי למצב שאני מרגיש שאני נשען על הכישרון והאינטואיציות שלי, אבל כמו ממלא לוטו כזה. אני עושה אודישנים ואומר, בעזרת השם שזה יקרה. רציתי להיות שחקן שעושה תפקידים עם אמירה, ולא רק שחקן שמבצע מה שהבמאי אומר לו, והרגשתי שאני נהיה מין יס-מן כזה שמה שאומרים לו הוא עושה ולא מעבד את התפקידים ומביא לתוכם משהו משלו. הרגשתי שאני צריך ללכת רגע למקום שאני אוכל להשתטות ולהתנסות ולהתפרע בו ולהכיר את עצמי. מקום לטעות. בחוץ אין דבר כזה, אתה עושה אודישן, ואם טוב אז טוב ואם לא טוב - אז איבדת את זה".
יש לך יותר ממאה אלף עוקבים ברשתות החברתיות. יהיו שיגידו שיש לך היום מספיק עוקבים כדי שלא תצטרך לעבור דרך בית ספר למשחק כדי לקבל תפקידים. "יש לי הרבה מה להגיד על הדיון הזה, כי זה לא באמת ככה. יש פרויקטים שיבקשו שחקנים אנונימיים שהם בוגרי בתי ספר למשחק ויש פרויקטים שיבקשו לתפקידים ספציפיים אנשים שיש להם 250 אלף עוקבים בטיקטוק, שהם לא פחות מוכשרים. הייתה לי לפני כמה זמן שיחה מחוץ לאודישן עם שחקן שעשה תפקידי דרמה גדולים, בסדרות ששחקנים רוצים לעשות, והוא אמר לי, 'אני מת לעשות איזו סדרת נוער אחי'. זה כי חיים של שחקן, עם כמה שעצוב להגיד את זה, הם חיים עלובים. אין בזה כסף כמו שחושבים, והכסף בא מהמסביב. אני רואה חברים שלי שזה גורם להם להשתגע, זה גורם להם להיות מביכים ברשתות כי את רואה מי מנסה לרדוף אחרי העוקבים ומתרחק מעצמו".
ואיפה אתה בכל זה? "בואי לא נתייפייף, אני עובד בשנים האחרונות יפה ויש לי קמפיינים ברוך השם, את הקמפיין הגדול ל'רנואר' וגם את האינסטגרם. הדבר הזה מאפשר לי להיות רגוע ולבחור את מה שאני רוצה לעשות".
התייחסו אליך בבית ספר למשחק כיפיוף? "חד-משמעית, מהרגע הראשון. אבל אני כבר לא מתרגש מזה, זה חלק ממני, באתי לשם גם עב"ם, התחלתי שבוע וחצי אחרי כולם, והשיעור הראשון שנכנסתי אליו היה שיעור בלט, עם 25 אנשים שאני לא מכיר. זה אישיו להיכנס למקום כזה כשאתה בן אדם מוכר, נכנסתי עם מלא תסביכים של מה יגידו עליי ומה יחשבו עליי".
ועוד בא מכדורגל. "בכלל דבר בפני עצמו. כשהייתי כדורגלן הייתי צוחק על אותם אנשים שהיו עושים דברים כאלה, ופתאום זה אני שם, רוקד בלט".
אם נפגעתם או הותקפתם מינית אל תישארו לבד. פנו לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים, כמו איגוד ומרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. קווי החירום - נשים: 1202, גברים: 1203