תגיות
פרסום
עוד כתבות בנושא פרסום
תקציב הפרסום של קבוצת HOT ינוהל על ידי גיתם BBDO
החברה, חלק מקבוצת "אלטיס" העולמית, מציעה עכשיו - לצד טלוויזיה, סלולר ואינטרנט - גם חשמל
ynet
|
22.08.24
שווי החשיפה השנתי של התעשייה האווירית: 35 מיליון שקל
השפעות המלחמה: שווי החשיפה בתקשורת כמעט הוכפל, בשנה שבה המנכ"ל השיא משואה. סמנכ"ל התקשורת שי גל: "מגויסים לענות על צרכי הלחימה"
ynet
|
22.08.24
כשהפרסום ב-X לא עובד אילון מאסק תובע את המפרסמים
תביעה חדשה של אילון מאסק טוענת שהמפרסמים הטילו על הרשת החברתית שלו X חרם. לטענתו, מדובר בהפרה של חוקי ההגבלים העסקיים. בין החברות הנתבעות: דיסני, ענקית חנויות הפארם CVS וענקית המזון יונילבר
ישראל וולמן
|
07.08.24
אאוטבריין הישראלית רוכשת את המתחרה האמריקאית Teads במיליארד דולר
המיזוג יצור חברה גדולה בתחום הפרסום באינטרנט ויהווה תחרות משמעותית לטאבולה הישראלית, שעימה ניסתה אאוטבריין להתמזג לפני כחמש שנים; במקביל הודיעה אאוטבריין, שמנייתה צנחה ב-76% מאז ההנפקה ב-2021, על העלאת התחזיות לרבעון הנוכחי
סופי שולמן, כלכליסט
|
01.08.24
תוכן בשיתוף אירוקה By סופר-פארם, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
עדן דניאל גבאי: "אני לא רוצה להיות מתוק. די, סיימתי עם זה!"
עם למעלה מ-220 אלף עוקבים באינסטגרם ויותר מ-285 אלף עוקבים בטיקטוק, עדן דניאל גבאי הפך למלך הרשתות החברתיות. "אין לי תחרות, אני חושב שאני מצוין בליפסינק וזו הנישה שלי", אמר - והוסיף שהמטרה הבאה היא זוגיות. צפו!
בשיתוף אירוקה By סופר-פארם
|
02.05.24
"הסיפור שלי הוא ‘מבצע סבתא’ למתקדמים. להעביר גופה בטנדר זה קשקוש, הסיפור הוא להוציא אותה מהקבר"
יותר מ–70 שנה חלפו מאז עזב עמוס טלשיר את הקיבוץ, אבל הקיבוץ לא עזב אותו. הפרסומאי הבכיר, שנטש את הקמפיינים הנוצצים והפך לסופר ולנגר, חוזר ברומן חדש לזיכרונות הילדות ממעלה החמישה, מספר על הידידות הארוכה אחרי הנישואים הקצרים לירדנה ארזי, וחושף לראשונה את "מבצע אמא", במהלכו שלף את עצמותיה מהקבר ואז הפיל את הארון מהטנדר
סמדר שיר
|
07.04.24
המג"בניק ייתן לכם שלל שירותי פרסום | צפו
שני שדמה
|
20.03.24
ברק יעזור לעסק שלכם להצליח | צפו
יעל ולצר
|
25.02.24
משרד החוץ מציג ברשתות תמונות מדממות כדי לנצח במלחמת ההסברה
צילומים של קורבנות, הסבר על הטבח של חמאס בתושבים וסיפורים אישיים של חטופים ונעדרים: משרד החוץ הוריד את הכפפות הווירטואליות בניסיון להתמודד ביעילות עם הנחיתות המספרית של ישראל בדיגיטל. בכיר במשרד: "חשפנו כ-10% מהברוטליות". התוצאה: יותר ממיליארד חשיפות, חלקן בערבית ופרסית
רפאל קאהאן
|
20.10.23
הסטארט-אפ הזה רוצה לתת לכם טלוויזיה בחינם בתמורה לצפייה בפרסומות
החברה החדשה Telly מציעה מודל עסקי מעניין: היא תספק לכם טלוויזיה חכמה בגודל 55 אינץ' עם מסך כפול, ובתמורה תקרין לכם פרסומות על המסך המשני בזמן שאתם צופים במסך הראשי. כדי להפוך את הצפייה לנעימה יותר המסך המשני מקבל שלל פיצ'רים ויכולות כגון הפעלה של יישומונים או טיקר חדשות ובורסה
רפאל קאהאן
|
15.05.23
דיווח: יאהו תפטר 20% מהעובדים שלה
ענקית האינטרנט מתכננת לפטר למעלה מ-1,600 עובדים, שהם כמחצית מיחידת הפרסום של החברה, במה שהיא מכנה "שינוי ארגוני". המנכ"ל ג'ים לנזון: אין קשר למצב הכלכלי העולמי. לאחרונה רכשה 25% מחברת הפרסום הישראלית טאבולה
ynet
|
09.02.23
ארה"ב תובעת את גוגל ודורשת שתמכור חלק מטכנולוגיות הפרסום שלה
משרד המשפטים ושמונה מדינות טוענים שענקית הטכנולוגיה ניצלה לרעה את הדומיננטיות שלה בשוק הפרסום הדיגיטלי - ומבקשים לאלץ אותה למכור את הכלים שבאמצעותם היא מתווכת בקנייה ומכירה של שטחי פרסום באתרים. "השתמשה באמצעים בלתי חוקיים כדי לחסל או להחליש משמעותית כל איום"
יובל מן
|
25.01.23
Goodvertising: פרסום שמטרתו להניב רווחים, אבל גם לחולל שינוי חברתי
הכירו את ה"גודוורטייזינג" - קמפיינים מסחריים שמתמקדים באג'נדה חברתית שהחברה בוחרת לקדם. נועה אוני, מומחית בתחום הפרסום החיובי, מסבירה כיצד חברות משתמשות בקמפיין הפרסומי לטובת שינוי התנהגות של ממש אצל לקוחותיהן, ולמה כדאי להן ולנו, שהתופעה הזאת תמשיך ותתפתח
נועה אוני
|
25.12.22
העדפת אנשי השיווק לפרסום באתרים ב-2023: ynet ממשיך להוביל
מסקר שנערך בקרב כ-450 אנשי שיווק עולה כי אתר ynet מקבוצת ידיעות אחרונות ממשיך להוביל את הרשימה זו השנה החמישית וזכה ל-34% מאנשי ונשות השיווק. באתרים הכלכליים, כלכליסט הוביל עם 21.6% מהקולות
ynet
|
20.12.22
יאהו עדיין כאן: "לחזור לימים הגדולים של שנות ה-90? זאת לא שאיפה ריאלית"
גוגל דחקה אותה מהפסגה לפני שנים, אבל עם 900 מיליון משתמשים בחודש, יאהו היא עדיין שחקנית לא קטנה בעולם הטכנולוגיה. ניתאי אשל, מנהל מרכזי הפיתוח בישראל, מספר על התסכול מההשוואות לעבר, מסביר מדוע החברה לא מוכנה לוותר על יאהו מייל ומדבר על התחרות עם חברות הביג-טק: "הן עושות עם 300 איש את מה שאנחנו עושים עם 30. העובדים שם הם ברגים קטנים יותר"
יובל מן
|
25.11.22
מי זכה בקריאייטיב הטוב של השנה?
מקמפיינים נגד אלימות כלפי נשים לפרק מפתיע של "קופה ראשית" נכנסת ל"מיינקרפאט", אלה הזוכים בתחרות "גרנות"
אליה בר תירם
|
09.11.22
מקודם או ממומן? כך תזהו תוכן שיווקי ברשתות החברתיות
בחשבונות של מערכות עיתונאיות כמו ynet או בחשבונות הפרטיים של משפיענים - מפרסמים רבים משתמשים ברשתות החברתיות כדי לקדם את המותג והמוצרים שלהן. כך תוכלו לזהות תוכן כזה בפלטפורמות השונות
ynet
|
29.08.22
לאחר שניצח במשפט: ג'וני דפ קוטף קמפיין בשווי 7 ספרות
חודשיים בלבד לאחר שניצח בתביעת הדיבה נגד אשתו לשעבר אמבר הרד, השחקן ההוליוודי יחזור להיות הפנים של בושם מבית דיור. "מדובר בעסקה בשווי של 7 ספרות", סיפר מקור יודע דבר
ענבל חננאל
|
09.08.22
קידום אורגני OUT? חמישה אפיקי הפרסום המובילים לשנת 2022
עולם שיווק העסקים בשנת 2022 פותח בפני בעלי עסקים אפשרויות רבות ומגוונות לשיווק דיגיטלי של העסק שלהם. בכל יום קמות פלטפורמות חדשות שמציעות חשיפה שיווקית כזו או אחרת, ולצדן קמים מדי יום מספידים חדשים שממהרים לנשל את הקידום האורגני מתפקידו - כאמצעי המרכזי לשיווק עסקים. אז האם הקידום האורגני אכן סיים את תפקידו בעולם, או שהמציאות רחוקה מאוד מהתרחיש שאותו מפרסמים רבים היו שמחים לגרום לך לאמץ?
18.07.22
"לא ניתן לקבוע שהכול סודי": בג"ץ דן בפרסום פרוטוקולים מדיוני הקורונה
שופטי העליון דנו היום בעתירה של התנועה לחופש המידע שמבקשת לחשוף את הפרוטוקולים של ישיבות הממשלה ושל ועדות השרים מתקופת הקורונה. המדינה טוענת כי הפרסום יוביל לכך ששרים יפחדו לדבר באופן חופשי, ואילו העותרים טוענים: "לציבור זכות לדעת"
גלעד מורג
|
30.05.22
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
אלן דג'נרס
אנגליה
בריטניה
דונלד טראמפ
סלבס
פורשיה דה רוסי
רכילות
הלוויה
וואן דיירקשן
ליאם פיין
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
אלן דג'נרס
אנגליה
בריטניה
דונלד טראמפ
סלבס
פורשיה דה רוסי
רכילות
הלוויה
וואן דיירקשן
ליאם פיין
תגיות קשורות
בר זגה
ענבל חננאל
סלבס
פפראצי
יוני פרוים
עומר דניאל
רכילות
הוליווד
בר רפאלי
Pplus