לכבוד יום האהבה שיחול בעוד שבוע, קבלו מתנה מוקדמת חמה, לחה ורותחת במיוחד. שחייני נבחרת השחייה האולימפית של ישראל: גיא ברנע, איתי גורביץ', גל נבו ויעקב טומרקין, החליטו שוב להתפשט, אבל הפעם למען מטרה חשובה: העלאת המודעות לענף השחייה בישראל. האמת שעם תמונות כאלו המודעות שלנו בהחלט עולה.
ארבעת הגברברים החטובים של הנבחרת, שעלו על בגדים תחתונים של מותג האופנה "קסטרו מן", גילו על סט הצילומים שחייהם של דוגמנים קשים לעיתים אף יותר מאלו של שחיינים אולימפיים.
לצערם הרב של דרי הסט, יום הצילומים שהתקיים באחד הבקרים היותר קפואים של חודש פברואר, גרם לארבעת החתיכים לבלות את הזמן בין הצילומים כשהם קבורים עמוק בחלוקים מחממים. בהמשך, למרות שנדרשו השחיינים לזנק לבריכה, שם התבקשו להראות לכולם מה הנבחרת האולימפית שלנו באמת יודעת לעשות, השחיינים הודעו להודות לקור המקפיא, הם יוותרו על התענוג.
פרויקט השחיינים של קסטרו, נולד בעקבות תוכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10, שם התראיין השחיין גיא ברנע, על הצורך להעלות את המודעות לענף השחייה הזקוק לתמיכה. חברת האופנה קסטרו הרימה את הכפפה, הורידה להם את הבגדים וניצלה את יום האהבה הקרב, לטובת קמפיין נטול בגדי ים, אבל עמוס בתחתונים לוהטים.
כחלק מהרעיון להראות טבעיים עד כמה שאפשר, התבקשו השחיינים לגלח את שיער גופם לקראת הצילומים, אך משום מה, חבורת הזכרים הלוהטת שוב סירבה, בטענה שהם מתגלחים רק לפני תחרויות. אנחנו לא מתלוננים.
במסגרת קמפיין השחיינים של חברת ההלבשה, תעלה גם פעילות מיוחדת בדף הפייסבוק של המותג, שם יתאפשר לנשים סקרניות לנסות את מזלן עם הספורטאים ולשכנע אותם לצאת לדייט עם משפט הפיק אפ הכי מסקרן שלהן. אנחנו אגב, כבר עובדים על אחד משלנו: "הלו פליפר, יש לך שנורקל בכיס או שאתה סתם שמח לראות אותי?".