כולנו יודעים שכל מה שבר רפאלי נוגעת בו הופך לזהב, כשהיא אחת מהדוגמניות המבוקשות והעסוקות בעולם. אם עד עכשיו היינו רגילים לראות את הטופמודל מפרסמת מותגי יוקרה, היום הופתענו לגלות שיתוף פעולה שונה וצנוע יותר.
רפאלי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא נמצאת יחד עם חברה טובה וחטיף שוקולד ממותג והוסיפה כמובן את התיוג המתאים. אז חוץ מלרוץ ולקנות שקית משלנו, מה שבעיקר עניין אותנו הוא כמה שווה פרסום שכזה. על פי הערכות, רפאלי זכתה לשלשל לכיסה סכום של כ-20 אלף שקלים עבור תמונה אחת. טוב, כנראה שתמונה אחת שווה אלף מילים וגם סכום רציני של מזומנים אם את בר רפאלי.
מחברת יוניליוור נמסר בתגובה: "ידענו שבר רפאלי אוהבת שוקלד והחלטנו לשלוח לה חבילה מפנקת של קליק לייבל החדש. אנחנו שמחים שבר אהבה את המוצרים ופירגנה לנו בעמוד האינסטגרם שלה".
מסתבר שעניין הפרסום ברשתות החברתיות לא זר לברבור שלנו והיא כבר חלקה איתנו בעבר (ועם עוד מיליון וחצי אנשים שעוקבים אחריה באינסטגרם) תמונות בהם תייגה מותגי יוקרה כמו בולגרי, מייקל קורס וחברת המכוניות "לקסוס". ואנחנו? לנו לא נותנים לפרסם אפילו קלמנטינות.