לגאלה החגיגית של מוזיאון המטרופולין, שמתרחשת פעם בשנה בניו יורק ונחשבת לאחד מאירועי האופנה המובילים של השנה, הגיעו הכוכבות הכי גדולות בעולם, כשהן לוקחות ברצינות תהומית (מדי!) את הנושא של הערב: "סין - מבעד למראה", והפציעו בתלבושות מוגזמות מאי פעם.
את האירוע היוקרתי, שכרטיס כניסה אליו עולה 25 אלף דולר, אירגנה והנחתה כרגיל האישה הכי חזקה של עולם האופנה, עורכת ווג אמריקה, אנה וינטור, ולצידה הנחתה השנה השחקנית ג'ניפר לורנס (במראה שזוף במיוחד ולא ממש סיני). וינטור הבהירה לאורחים המפורסמים שלה, כי היא לא מוכנה שהם יעשו "סלפי" בערב החגיגי, מהסיבה הפשוטה - היא שונאת אותם. אחלה. אגב, הצצה מהירה ברשתות החברתיות מעלה כי זה לא ממש עבד לה, אבל הי, במעמדה היא יכולה להגיד מה שהיא רוצה.
אז מי לבשה מה ובעיקר, למה?
מסמר הערב היתה ללא ספק ביונסה, שהחליטה שכל מה שקים קרדשיאן עושה - היא יכולה לעשות טוב יותר. קווין בי הגיעה אחרונה חביבה לאירוע, במטרה להיות אובייקט הצילומים היחיד על השטיח האדום (הצליח לה!), ולבשה אאוטפיט שקוף לגמרי של ג'יבנשי קוטור, כשרק אבני חן מעטרות את המקומות האסטרטגים בגופה. הכי ילדת בת מצווש מתלהבת אם אתם שואלים אותנו.
בין אם היא רצתה להוכיח לקימי שהיא יכולה לנצח אותה בתחרות "מי לובשת פחות" או שהיא פשוט רצתה להשכיח מאנשים את "תקרית המעלית ",בה אחותה, סולאנג' נואלס הרביצה לבעלה, ג'יי זי, שאירעה בדיוק לפני שנה בגאלה החגיגית, ביונסה נראתה כמו אחרונת הפרחולות. במיוחד עם הקוקו הבלונדיני הזה.
החברה/אוייבת קרדשיאן, לבשה שמלה פחות חשופה של רוברטו קוואלי, וצייצה באינסטגרם שההשראה לשמלה באה מהתלבושת האייקונית שלבשה שר לנשף הגאלה הראשון שלה בשנת 1974. אבל פייר, באופן יחסי אל עצמה, ושוב, לאחר שרואים את ביונסה עם הקוקו, הפופיק והמבט המתריס, היא אשכרה נראתה מהוגנת.
מי שהשלימה את טרילוגיית העירום היא ג'ניפר לופז, בשמלה חושפת גוף של ורסאצ'ה אטלייה, שלשם שינוי נראתה רע מאוד ואפילו קצת מבוגרת לגילה. קרוב לוודאי שפשוט מדובר באיפור לא הולם (היוש מקרה אומה תורמן )וכמובן שהיא עדיין פצצה, אבל היא בהחלט לא נתנה את הופעת חייה.
ומי עוד הגיעה וכן טרחה לשים על עצמה בגדים?
המוגזמות
ריהאנה הגיעה בלוק צהוב במיוחד של גאו פי קוטור, שגרם לנו לחשוב שאיפשהו בעולם, ביג בירד (ציפורת) מסתובבת ערומה ולא מבינה לאן נעלם לה האאוטפיט, קייטי פרי לבשה מוסקינו ונראתה רע, ליידי גאגא הפחידה אותנו בשמלה של בלנסיאגה ושרה ג'סיקה פרקר עוד היתה נסבלת אם היא היתה מגיעה רק עם השמלה שעיצבו לה במיוחד ב-H&M; ולא היתה מוסיפה לה את הכובע שעיצב לה פיליפ טרייסי, ונראה כאילו הוא עולה באש.
אן האת'וואי עשתה מחווה למלחמת הכוכבים עם שמלה זהובה ושכמייה וסוגרת את הקטגורייה, האחות הצעירה של ביונסה לבית נואלס, סולאנג', שאם לא פחדנו ממנה אחרי שראינו איך היא בועטת בגיס המפורסם שלה, אין ספק שהשמלה שלה, בעיצוב גיילס, דחפה אותנו לקצה.
המבולגנות
למרות שלרוב הן מדגמנות סטייל מהודק, מחמיא וחדשני, גם הכוכבות הכי גדולות בעולם מפשלות לפעמים, במיוחד אם הן צריכות להישמע לנושא מרכזי שלא ממש מדבר אליהן. וכך יצא שקלואי סוויני, לרוב אושיית אופנה מובילה, נראתה רע בג'יי וו. אנדרסון, מגי ג'ילנהול החמודה לרוב, עטתה על עצמה לוק מבולבל במיוחד של רולנד מורה, מלכת הקלאס, אמאל קלוני, בשמלה כעורה של מייסון מרג'יאלה קוטור, קרי ראסל (לעד פליסיטי) בשמלה של אלטוזרה והמנחה ג'ניפר לורנס, פשוט בחרה את השמלה הכי פחות מחמיאה של כריסטיאן דיור שהיתה בחנות. הדעות לגבי אלישיה קיז בז'אן פול גוטייה חלוקות, אז נשאיר את זה להחלטתכם.
הקלאסיות או ה-אז מה אם סין זה המוטיב של הערב, אנחנו מתלבשות כרגיל
הכוכבות האלה תמיד נראות מושלמות ולו רק בגלל שהן יודעות שטרנדים זה עניין חולף ועדיף לדבוק במה שהכי מחמיא לך. אז קבלו את קייט בקינסטייל בשמלה זהובה וסופר מחמיאה של דיאן פון פורסטנבורג, אוליביה ווילד היפה נראית רעננה במיוחד בשמלה ורודה של פראדה, ריס ווית'רספון בשמלה של המעצב הסיני ג'ייסון וו, קייט הדסון היסטרית בשמלה של מייקל קורס וסופיה ורגרה בעלת הקימורים הכי לוהטים בהוליווד, לובשת מרקזה.
החתוכות
האמת שבאופן יחסי לעצמה, מיילי סיירוס היתה סמל האיפוק והעידון, בשמלה חתוכה של אלכסנדר וונג שחשפה את ה-BMI הרצוי בהוליווד (אפס, אם זה לא היה ברור). אבל היא ממש לא היתה לבד בטרנד שמסרב לעזוב אותנו כבר כמה שנים: אליזבת בנקס נראתה נהדר (ולא רק לגילה) בשמלה חתוכה של מייקל קורס, קייטי הולמס חשפה את הגב בזק פוזן, ממש כמו בהאטי פרינסלו, שגרירת המותג של טומי הילפיגר, בשמלה שהפעם לא חשפה ישבן ,סלינה גומז בחרה בשמלה לבנה של ורה וונג (ועוד ידברו רבות על כפלי השומן בגב שלה), קארה דלווין היתה מגניבה כהרגלה בחליפת מכנסיים וקעקועים מזוייפים, אירינה שייק מוכיחה לרונלדו פעם נוספת מה הוא מפסיד וקנדל ג'נר מפגינה איפוק יחסי למשפחה הטראשית.