מי היא: קיארה פראני (The Blond Salad בשבילכם)
מה היא עושה: פראני היא הבלוגרית המצליחה בעולם, שרק לאחרונה עיטרה את שער מגזין "ווג" ספרד. כן, לגמרי אפשר למות אחרי שהגעת לכזה הישג מבלוג שהקמת. אה, והיא רק בת 27. פראני האיטלקייה בכלל התחילה ללמוד משפטים, עד שהבינה שזה פחות הקטע שלה ופתחה בלוג אופנה, כשבין המותגים שהיא זכתה לערוך איתם שיתופי פעולה אפשר למנות את דיור, שאנל ולואי ויטון. מדד האינסטוש: 4.2 מליון עוקבים.
מה הופך אותה ל"איט גירל": בייסיקלי, אם אנה וינטור מחבבת אותך, את איט גירל. אה, והעובדה שהיא עושה משהו כמו שבעה מיליון דולר בשנה ממכירות באתר שלה.
מי הן: קנדל וקיילי ג'נר (לבית משפחת קרדשיאן)
מה הן עושות: אם אנחנו באמת צריכים להסביר לכם, מצבכם רע. קנדל (19) וקיילי (17) הן הבנות של קריס וקייטלין (לשעבר ברוס) ג'נר והן גדלו מול המצלמות של תכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן". קנדל היא אחת הדוגמניות הכי חמות בארצות הברית כרגע, כשברזומה שלה קמפיינים לחברות ענק כמו "פוראבר 21" ו"אסתי לאודר", ג'וב מפנק כשגרירת סטייל של מגזין "סבנטין", השתתפות בתצוגות אופנה בשבוע האופנה בפריז וזה רק על קצה הקרחון. באינסטגרם, עוקבים אחריה 33.5 מליון איש. אחותה קיילי אמנם הספיקה פחות, אבל היי, יש לה שנתיים פחות ממנה ברזומה. לה ולאחותה קנדל יש גם מותג משותף שנמכר ברשת האופנה Pacsun. לקיילי אגב, "רק" 31.4 מליון עוקבים. מסכנה
מה הופך אותן ל"איט גירלז": העובדה שהאחיות ג'נר הפכו להיות הקים והקלואי החדשות - ולראייה, קנדל אפילו עברה את קים במספר הלייקים לתמונה שקיבלה וקבעה שיא חדש. בקיצור, אין לנו ספק מי הולכות לנהל את העולם עוד כמה שנים. תזכרו מה אמרנו.
מי היא: ג'יג'י (ג'לינה נאורה) חדיד
(כשהחברות הכי טובות גם עובדות יחד. אנחנו ירוקים מקנאה)
מה היא עושה: דוגמנית זה אנדרסטייטמנט בשביל חדיד. ברזומה שלה קמפיינים לטום פורד, GUESS, סיסלי, ושערים של מגזינים כמו ווג, אל, גרציה, ספורטס אילוסטרייטד, פייפר, ו-V. אה, והיא רק בת 20. באינסטגרם, עוקבים אחריה 5.1 מליון איש. צנוע
מה הופך אותה ל"איט גירל": ראיתם איך היא נראית? כאילו, לא ציפינו לפחות מבת של מיליונר פלסטיני בשם מוחמד חדיד ומעצבת הפנים ההולנדית יולנדה פוסטר, שבחרו לגדל את המשפחה בלוס אנג'לס. אגב, הוכחה נוספת לרמת הפופולאריות שלה היא העובדה שבן הזוג החדש שלה, ג'ו ג'ונאס, שכביכול יותר מפורסם ממנה, מגיע לכותרת באתרים מסביב לעולם רק בזכותה. הכי מרימה לו.
מי היא: אוליביה פלרמו
מה היא עושה: את פלרמו (29), אנחנו פגשנו בתכנית הריאליטי "The city" (הספין אוף הפורסם של "דה הילס") שם היא הייתה מתמחה אצל מעצבת האופנה דיאן פון פירסטנברג. מאז, הפכה פלרמו לאשת חברה נודעת ויש הטוענים שהדמות של בלייר וולדורף ב"אחת שיודעת", נוצרה בהשראתה. יש יותר מחמיא מזה? מדד האינסטוש: 2.3 מיליון עוקבים.
מה הופך אותה ל"איט גירל": כשאת מיודדת עם קרולינה הררה ואדוארדו אוזוריו, בזמן שאת מתחזקת אתר עם טיפים על סטייל ועיצוב, את איט גירל. אוף, אפשר להיות את?
מי היא: ליאנדרה מדין (The Man Repeller)
מה היא עושה: מדין התחילה בתור סטודנטית רווקה שגרה עם ההורים והפכה לאחת הבלוגריות המפורסמות בעולם, גם על ידי מעצבים שמזמינים אותה ואף שומרים לה מקומות בשורות הראשונות של תצוגות אופנה. סגנון הביגוד שלה בא לידי ביטוי בבגדים גדולים, מרושלים ובעיקר, ובכן, נוחים. מדד האינסטוש: 182 אלף עוקבים. איכותית.
מה הופך אותה ל"איט גירל": דבר ראשון, היא יהודייה ובת להורים ממוצא אירני וטורקי וזה כבר קונה אותנו. מעבר לזה, מבחורה שמתלבשת בסגנון ש"דוחה גברים" (זהו שמו של הבלוג שלה), היא הפכה להיות אייקון אופנה מיינסטרימי. הכי גורמת למצקצקים לאכול את הכובע.
>>> וברור שיש לנו גם כמה לא פחות נכונות בישראל:
מי היא: בר מרום (B R E N D A)
📷אמרו לי שכלבלב מקבל הרבה לייקים, זה נכון? בר מרום לוהטת (צילום מסך אינסטגרם)
מה היא עושה: מרום היא דוגמנית, ובעלת הבלוג ומותג האופנה "ברנדה". היא התחילה את דרכה בביצה כמלכת החן ב-2011, ומשם כמובן נפרדה מחייה הקודמים, זרקה את החבר, נישאה לאיש חיי הלילה אמיר אביטן, ופיתחה חברות הדוקה עם הסלבס הכי שוות בביצה. מתוך הבלוג שכתבה, הקימה חנות אינטרנטית שאחרי שהסטאריות (חן אמסלם, שני חזן, רוני דלומי) החלו לפרגן ולהגיע לשטיח האדום לבושות בסטייל "ברנדה" מכף רגל ועד ראש, היא גם פתחה חנות בכיכר דיזינגוף. מדד האינסטוש: 26.1 אלף עוקבים.
מה הופך אותה ל"איט גירל": בין הביקורים התכופים באיטליה לבין הנופש בביקיני וההסתובבויות על דיזינגוף עם חברותיה הסלבס, אנחנו לא יכולים לבחור. נותר רק לקנא.
מי היא: נטע אלחמיסטר (baNaNahot)
מה היא עושה: מצטלמת בבגדי ים. בעיקר. אלחמיסטר פרצה לתודעת האינסטגרם, אחרי שהחליטה ביחד עם חברה להקים מותג בגדי ים ולדגמן אותו בעצמה. בזכות התמונות ההורסות שלה והגוף מעורר הקנאה, הגיעה בלי שום אודישן עד למגזין בגדי הים של "בלייזר" ,ולצילומי שער למגזין הבלגי "נינה". האינסטוש שלה מלא בתמונות ביקיני ובפרסומות למוצרים שונים. מה שנקרא הכי "דוגמנית הדור החדש". מדד האינסטוש: 323 אלף עוקבים. וואו.
מה הופך אותה ל"איט גירל": כשהמלאכית של ויקטוריה סיקרט קנדיס סוומפול, לובשת את בגד הים שלך, עשית את שלך.
מי היא: רננה כהן (STYLE FOR RENT)
מה היא עושה: רננה כהן היא בעלת הבוטיק "סטייל פור רנט" וכשמו כן הוא, היא משכירה סטייל לאירועים, כהן לקחה את רעיון השכרת הבגדים לשטיחים האדומים צעד אחד קדימה, ואיפשרה גם לבני האנוש הרגילים להשכיר שמלות של אוסקר דה לה רנטה לחתונה של הדודה, להפגיז הופעה ולהחזיר יומיים למחרת לחנות, כאילו והיית סינדרלה והיא הפיה הטובה. האינסטוש שלה גדוש בתמונות של הכוכבות הכי נכונות באאוטפיטים הורסים (אלכסה דול, עדי הימלבלוי, לירז צ'רכי) שיום אחרי שהן לבשו אותם, גם אתן יכולות לקחת אותם ולדרג את עצמכן בפייס ב"שיק או שוק" משלכן. מדד האינסטוש: 21.4 אלף עוקבים.
מה הופך אותה ל"איט גירל": המחשבה שיש באמת פיה שיכולה להעניק לך שמלה מפוארת לנשף (לא כולל כרכרה ונעלי זכוכית), גורמת לנו לרצות להיות קרובים למגע הקסם.
מי היא: קורין אברהם (Yasalam fashion blog)
מה היא עושה: בעלת בלוג האופנה המצליח yasalam fashion blog, אברהם מסתובבת בתצוגות אופנה הכי נחשבות בעולם, יושבת בשורות הראשונות בשבוע האופנה לצד עורכת "ווג איטליה", מצטלמת באאוטפיטים מעוררי קנאה ובנוסף לכל זה היא בעלת שני תארים במשפטים ומוסמכת כעורכת דין. הכי "האישה הטובה" שיק. מדד האינסטוש: 22.4 אלף עוקבים.
מה הופך אותה ל"איט גירל": זה שהיא הצטלמה עם ה"איט גירל" קיארה פראני, זה הכי איט שיש.