התאונה של פול ווקר בשנת 2013 היא לא הגורם האמיתי למותו - השחקן נשרף למוות בתוך מכונית הפורשה היוקרתית בה נהג - כך טוענת היום בתו של ווקר, מדו ווקר בת ה-16, בכתב תביעה חדש שמתפרסם נגד חברת המכוניות היוקרתית.
לפי התביעה, שהשיג אתר TMZ, כשמכונית הפורשה מסוג קאררה GT התנגשה בעמוד והתפרקה לחלקים, חגורת הבטיחות של ווקר "שברה את גבו של ווקר בעוצמה של אלפי קילוגרמים וגרמה לעמוד השדרה והצלעות שלו להישבר". אבל יותר מכך, היא לכדה אותו בתוך המכונית. האש לא פרצה בדקה ועשרים השניות הראשונות אחרי ההתרסקות, נטען בתביעה, אך ווקר נותר לכוד, וכשהאש כן פרצה, הוא עוד היה בחיים.
למרות שהמשטרה טענה בזמנו כי המהירות הגבוהה בה נהג רוג'ר רודס, חברו של ווקר - בסביבות 90 מייל לשעה (כמעט 145 קמ"ש), באזור בו מותר לנהוג 45 מייל לשעה - היא שגרמה למותו, כתב התביעה שהתפרסם היום גורס כי ווקר עוד היה בחיים לאחר ההתנגשות, אך בגלל שנשם פיח בזמן שהמכונית נשרפה, הוא הלך לעולמו.
התביעה גם טוענת כי רודס נהג רק במהירות של 63-71 מייל לשעה כשהתנגש בעמוד, וזה היה יכול להימנע לחלוטין, אם היתה למכונית מערכת ייצוב אמינה.
לפי עורכי הדין של ווקר, יצרנית מכוניות הספורט פורשה ידעו כי לדגם הקאררה GT הייתה היסטוריה של חוסר יציבות ובעיות שליטה ברכב. עורכי הדין אומרים כי ניתן היה למנוע את התקלה אם היו מתקינים ברכב את מערכת בקרת היציבות של פורשה, אשר מתוכננת למנוע אובדן שליטה. לדבריהם, החברה החליטה באופן מכוון שלא להתקין את המערכת במכונית הזו, למרות שהייתה סטנדרטית בדגמים אחרים. התביעה מעלה עוד סוגיות, ביניהן אבטחת דלת צדדית לקויה וקווי דלק שלא הגנו כראוי על המכונית.
עורך הדין של מדו, ג'ף מילאם, אמר לאתר TMZ "השורה התחתונה היא שהפורשה קאררה GT היא מכונית מסוכנת. היא לא צריכה להיות על הכביש ואנחנו לא היינו צריכים להיות היום ללא פול ווקר, או חברו, רוג'ר רודאס".
התביעה עוד לא נקטה בסכום הפיצויים הנדרש, ומחברת פורשה עוד לא ענו לכתב התביעה.