מקום 17: משה פרץ

יוני פרוים
בנטורל: "הכי טבעי לי לתפוס כמה רגעי שלווה במקום פנימי, רוחני, המסתכל למהות הדברים ברמה הבסיסית ביותר שלהם".
3 צפייה בגלריה
מסתכל למהות. משה פרץ
מסתכל למהות. משה פרץ
מסתכל למהות. משה פרץ
(צילום: רונן אקרמן)
השנה משה פרץ זכה להופיע מול קהל של 22 אלף צופים נלהבים, שהגיעו לצמד המופעים שלו בהיכל נוקיה - מספר מכובד אפילו במונחים בינלאומיים, שמצדיק את הלהקה בת 100 הנגנים שליוותה אותו.הנסיך של המוזיקה הים תיכונית כיכב השנה גם בלב הפריים טיים בערוץ 2, כשופט בתוכנית "אקס פקטור", והוכיח שהבחירה בו לפאנל השופטים לצידם של עברי לידר, שירי מימון ורמי פורטיס היתה מהמוצדקות.
השנה הוא גם שחרר לאוויר העולם עוד שישה סינגלים מתוך אלבומו השישי, ובעוד כמה חודשים יהפוך לאבא, אחרי שביוני האחרון נודע כי הוא ואשתו ירדן גוזלן מצפים לבת בכורה.
למה יפה: צחוק זה סקסי ויפה, ולו יש אחד כזה מתגלגל.
למה נכון: טוב לב זו לא מילה גסה, ולפרץ שמענו יש לב ענק.
עוד 10 שנים: פותח רשת מספרות ברחבי הארץ, שבה כל העובדים גם יודעים לשיר.

מקום 18: בר פאלי

יוני בינרט
בנטורל: "טבעי בשבילי זה אור. אור טבעי מפרה אותי, גורם לי להרגיש טוב, מעניק לי השראה ומרגיע אותי".
3 צפייה בגלריה
אור טבעי מפרה אותי. בר פאלי
אור טבעי מפרה אותי. בר פאלי
אור טבעי מפרה אותי. בר פאלי
(צילום: אנטון ורגלה)
אומנם את התפקיד המשמעותי ביותר שלה בהוליווד רשמה בר פאלי המ־ה־מ־מ־ת באפריל 2013, כשיצאה הקומדיה השחורה משחור "רווח וכאב" של הבמאי מייקל ביי, שם גילמה את סורינה לומינטה השרלילית בחן קומי מקסים ומרשים ביותר, אבל גם 2014 היתה מצוינת עבור אחת מהטאלנטיות הבינלאומיות המובילות שלנו: המותחן המצליח "נון סטופ" זימן לה תפקיד קטן אך עסיסי למדי לצד ליאם ניסן, וב־"Million Dollar Arm" מצאה את עצמה חולקת מסך עם ג'ון האם. ובכל זאת, נראה שזה רק הסיפתח למה שעתיד לקרות ב־2015, אז תמצא את עצמה פאלי בסרטו החדש של ג'אד אפאטו הגדול לצד דניאל רדקליף, טילדה סווינטון, מריסה טומיי ורבים אחרים, כמו גם בתפקיד משמעותי יותר במותחן "Headlock" לצד דיאנה אגרון ואנדי גרסיה. ובקיצור, כשאתם עפים על ההישגים ההוליוודיים של גל גדות ואיילת זורר, ולמרות הצניעות שלה, נסו לא לשכוח שיש לנו שגרירה נוספת בבירת הסרטים העולמית; חרוצה, מוכשרת והורסת לא פחות.
למה יפה: שאלה רטורית.
למה נכונה: כי אנחנו אוהבים שעושים לנו כבוד בהוליווד.
עוד 10 שנים: השחקנית הישראלית המצליחה מכולן, וזאת שעשתה את הדרך מבלי לפסוח על אף שלב.

מקום 19: נלי תגר

יוני בינרט
בנטורל: "יש רגע כזה של אחרי ההצגה, שאני מורידה את כל האיפור ואני כבר לא הדמות שהייתי, אבל עדיין לא ממש נלי. מקום שהוא פשוט ואקום כזה של כלום שבו אתה פשוט נוכח. אולי זה המקום הנטורליסטי, שעת האפס בין השמשות שלי".
3 צפייה בגלריה
שעת האפס בין השמשות. נלי תגר
שעת האפס בין השמשות. נלי תגר
שעת האפס בין השמשות. נלי תגר
(צילום: זיו שדה)
קצת קשה להתייחס אל נלי תגר (31) - בחורה שהתחילה את הקריירה שלה ב־1993, ושהספיקה לשחק ב"מעורב ירושלמי", "שירות חדרים", "סרוגים", "15 דקות", "עספור", "יום האם", "נויורק" ו"תנוחי" (בין היתר, וזה רק בטלוויזיה) - כתגלית. ובכל זאת, תגלית! התפקיד הראשי שנחת בחיקה של תגר השנה, דפי הסתומה, הנחושה והמתוקה אש ב"אפס ביחסי אנוש" הנפלא, הפך אותה מההיא־שהיתה־מצוינת־בסדרה־הזאת־נו־איך־קראו־לה, לדפי מ"אפס ביחסי אנוש". היא היתה כל כך מושלמת בתפקיד התפור היטב הזה, כל כך מדויקת ומצחיקה ומעוררת אהדה, שעכשיו לא נותר אלא לחכות לתפקיד טוב יותר שיחלץ אותה מכלוב הזהב הטייפקאסטי שעלול להגיע עם תפקיד כה משובח. אבל זה בסדר, יש לנו אמון מלא בה.
למה יפה: יש לתגר את היופי הישראלי החצוף הזה, הממזרי והמשוחרר.
למה נכונה: כי ממש, ממש לא קל לגלם סתומה חיננית בכזה כישרון חינני.
עוד 10 שנים: 3,144 תפקידים אחרי זה של דפי, תגר עדיין נאלצת להצמיד שדכן לרקה שלה בצילומים לראיון ב־"7 לילות".