בשיתוף קוקה-קולה
מכירים את הקלישאה "ההצגה חייבת להימשך"? אז מסתבר שהצמד הכי חם במדינה, שידע שבועיים לא הכי "טודו בום", מיישם אותה היטב. מצד אחד, סטטיק עדכן את מעריציו בחשבון האינסטגרם שהוא חולה ואיבד את קולו, אבל המשיך לעבוד כרגיל בהשגחת הרופאים ובעזרת חברו הטוב בן אל תבורי. מהצד השני, תבורי ג'וניור רב עם החברה אורטל עמר והוריד את כל תמונותיה מהאינסטגרם, אבל בנסיעתו באוטובוס הצוות בדרך להופעה דאג לעדכן את עוקביו בסטורי שעכשיו הכול בסדר ושהוא "אוהב אותה". אוקיי, נרגענו. מה שכן, מול המצלמות שלנו תבורי עדיין טען שהוא לא מעוניין לשתף בחייו האישיים. נשמה, אתה יודע שגם הסטורי זו מצלמה ושיתוף, כן?
החופש הגדול התחיל, מה שאומר שיש אלפי צעירים עם זמן פנוי. בשביל שהם לא ישתעממו, חברת קוקה-קולה החליטה להעביר להם את הזמן בפסטיבל מוזיקה ואטרקציות עם כל הכוכבים הכי חמים שיש, תחת השם Coca-Cola Wow Party, שנמשך 12 שעות ונערך בשלישי האחרון בפארק נחל חדרה. הפסטיבל, בהנחיית לירון רביבו וליאור דובדבני, כלל הופעות רבות, כמובן של הצמד הכי חם במדינה סטטיק ובן אל תבורי, האולטראס, קטריקס ודורון ביטון, אביאור מלסה, התקווה 6, הדג נחש, נצ'י נצ', טליסמאן ועוד.
ואולם, חברת קוקה-קולה ידעה שערב אחד של הופעות לא יספק את הזמן הפנוי של הצעירים. לכן, הוחלט על פרויקט הקיץ החווייתי-חברתי של קוקה-קולה ישראל - Coca-Cola Wow Tour. כך, הצעירים שרצו להגיע לפסטיבל המוזיקה נקראו להתנדב במסגרת שת"פ עם "הרוח הטובה" בכ-60 נקודות בכל רחבי הארץ ובכ-30 עמותות שונות.
במהלך הפרויקט התקבלו קרוב ל-28 אלף הרשמות מצעירות וצעירים המעוניינים להתנדב, ועשרות מהם בחרו להתנדב כמה פעמים באותה העמותה שבה התחילו או במסגרת התנדבותית אחרת. בסוף הפרויקט, ההתנדבות והמשימות יזכו כ-40 צעירים לטוס למסע חד-פעמי ברחבי ארצות הברית. כי ככה זה כשאתה נותן מכל הלב, אתה מקבל הרבה יותר.
צילום: שוקה כהן
בשיתוף קוקה-קולה