אסי עזר בקמפיין לקליק 
(צילום: אורי דוידוביץ')
בכל פעם שאנחנו מדליקים את הטלוויזיה או סתם נכנסים לאינסטגרם שלנו, אסי עזר, מופיע שם במלוא הדרו, קולו והתגובות הקורעות שלו. אולי זו בעצם הסיבה שבקמפיין החדש של מותג השוקולד "קליק" החליטו לתת את הפוקוס דווקא למרפק שלו (בדיוק מה ששמעתם) בטענה ש"לא צריך את כל הסלב". ציטוט שלהם.
פגשנו את עזר על סט הצילומים לפרסומת החדשה ושאלנו את העוקב מספר אחת שלנו (אתם יודעים, זה שלא מפסיק להטריל אותנו באינסטגרם) מה הוא באמת חושב עלינו, האם התאכזב מההפסד של אלברט לדודו פארוק בתחרות "הגבר הכי סקסי לשנת 2018" ומה הוא חושב על זה שרותם סלע לא הזמינה אותו למאלדיביים .צפו בוידאו בראש הכתבה.
4 צפייה בגלריה
מרפקו הולך לפניו
מרפקו הולך לפניו
מרפקו הולך לפניו
(צילון: איציק בירן)
4 צפייה בגלריה
השלב הבא: דוגמן פופיק!
השלב הבא: דוגמן פופיק!
השלב הבא: דוגמן פופיק!
(צילון: איציק בירן)
4 צפייה בגלריה
מרפק יפה זה לא מספיק, צריך גם ללמוד את השורות
מרפק יפה זה לא מספיק, צריך גם ללמוד את השורות
מרפק יפה זה לא מספיק, צריך גם ללמוד את השורות
(צילון: איציק בירן)
4 צפייה בגלריה
צוחק כל הדרך לבנק עם המרפק הזה
צוחק כל הדרך לבנק עם המרפק הזה
צוחק כל הדרך לבנק עם המרפק הזה
(צילון: איציק בירן)