בזמן שרוב האנשים עובדים קשה במשך חודש שלם כדי להרוויח משכורת ממוצעת, קים קרדשיאן מצליחה להכניס לחשבון הבנק שלה מיליונים בדקות ספורות.
מלכת הטראש, הריאליטי והקוסמטיקה, החליטה להשתלט על תחום נוסף והשיקה אתמול (ג') את ליין המחטבים החדש שלה. תוך דקות ספורות היא עשתה רווח של 2 מיליון דולר, ומכרה כמעט את כל המוצרים. כן, אם חשבתם שהפופולאריות של הקרדשיאנז בנסיגה - תחשבו שוב.
עוד לפני ההשקה הרשמית הגולשים צבאו על האתר, שהציג אלפי מוצרים במכירים של פחות מ-100 דולר, וגרמו לקריסתו – מה שעיכב את ההשקה בשעה. אם חשקה נפשכם במחטב מבית קים, אל דאגה - נציגי החברה הודיעו שהם כבר החלו לפעול כדי למלא אותו בחזרה.
קים לא הסתפקה בלדגמן את המחטבים שלה בעצמה – היא גייסה למשימה גם את אחיותיה, מה שאפשר להניח שבהחלט תרם לעניין סביבם. חוץ מהאחיות, היא השתמשה גם בנשים שהן לאו דווקא דוגמניות, במידות שונות.
ליין המחטבים המדובר עמד לאחרונה במרכז שערורייה, לאחר שהחליטה לקרוא לו במקור "קימונו אינטימטס" ("אינטימיות קימונו", בתרגום חופשי, ומשחק מילים על השם של קים), ועיצבנה את היפנים שטענו שהיא לועגת ללבוש המסורתי שלהם. קרדשיאן החליטה שלא להסתבך, בכל זאת, השוק היפני הוא די גדול, ושינתה את שם המותג ל"סקימס".