ריחו"ל
2 מיליון דולר בכמה דקות: קים קרדשיאן עושה את זה שוב
לקים קרדשיאן עדיין יש את זה - דקות ספורות לאחר שהשיקה את ליין המחטבים החדש שלה, הוא כבר היה סולד אאוט כמעט לגמרי, והכניס לה רווחים של שני מיליון דולר. עבורה זה כסף קטן כמובן

מיליון פה, מיליון שם. קים קרדשיאן (צילום: Gettyimages)
מיליון פה, מיליון שם. קים קרדשיאןצילום: Gettyimages

 

בזמן שרוב האנשים עובדים קשה במשך חודש שלם כדי להרוויח משכורת ממוצעת, קים קרדשיאן מצליחה להכניס לחשבון הבנק שלה מיליונים בדקות ספורות.

 

מלכת הטראש, הריאליטי והקוסמטיקה, החליטה להשתלט על תחום נוסף והשיקה אתמול (ג') את ליין המחטבים החדש שלה. תוך דקות ספורות היא עשתה רווח של 2 מיליון דולר, ומכרה כמעט את כל המוצרים. כן, אם חשבתם שהפופולאריות של הקרדשיאנז בנסיגה - תחשבו שוב.

 

עוד לפני ההשקה הרשמית הגולשים צבאו על האתר, שהציג אלפי מוצרים במכירים של פחות מ-100 דולר, וגרמו לקריסתו – מה שעיכב את ההשקה בשעה. אם חשקה נפשכם במחטב מבית קים, אל דאגה - נציגי החברה הודיעו שהם כבר החלו לפעול כדי למלא אותו בחזרה.

 

חטובה בהחלט (צילום: אינסטגרם)
חטובה בהחלטצילום: אינסטגרם

 

קים לא הסתפקה בלדגמן את המחטבים שלה בעצמה – היא גייסה למשימה גם את אחיותיה, מה שאפשר להניח שבהחלט תרם לעניין סביבם. חוץ מהאחיות, היא השתמשה גם בנשים שהן לאו דווקא דוגמניות, במידות שונות.

 

 

ליין המחטבים המדובר עמד לאחרונה במרכז שערורייה, לאחר שהחליטה לקרוא לו במקור "קימונו אינטימטס" ("אינטימיות קימונו", בתרגום חופשי, ומשחק מילים על השם של קים), ועיצבנה את היפנים שטענו שהיא לועגת ללבוש המסורתי שלהם. קרדשיאן החליטה שלא להסתבך, בכל זאת, השוק היפני הוא די גדול, ושינתה את שם המותג ל"סקימס".

 

לומדת קצת על התרבות היפנית (צילום: אינסטגרם)
לומדת קצת על התרבות היפניתצילום: אינסטגרם

מי צריך להתחטב, כשאפשר להשתמש במחטב של קים? (צילום: Gettyimages)
מי צריך להתחטב, כשאפשר להשתמש במחטב של קים?צילום: Gettyimages

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פייסבוק
אינסטגרם
twitter
ספיישל
הדגמים המנצחים של 2018