רכילות+

לאון שניידרובסקי: "המילה הומו עדיין עושה לי צמרמורת"

יוצא הריאליטי, שהפך כבר מזמן לכוכב נוער מהחזקים בישראל, פותח את הלב בראיון מיוחד וחשוף ומדבר על למה הוא עדיין לא מצא את האחד ("אין לי זוגיות כי אני כל הזמן ברשת"), על התגובות ברחובות ("צעקו לי קוקסינל") ועל ההתמכרות החדשה שלו לקניות ברשת. צפו

בשיתוף שופרסל אונליין

 

לאון שניידרובסקי בראיון    (צילום: ירון שרון | עריכה: רז רפאל)

לאון שניידרובסקי בראיון    (צילום: ירון שרון | עריכה: רז רפאל)

סגורסגור

שליחה לחבר

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

למעלה מעשור מאז שלאון שניידרובסקי פרץ לחיינו בגיל 22 כפיינליסט בעונה הראשונה והבלתי נשכחת של "האח הגדול". מאז הוא הספיק לצבור לא מעט קילומארז' בביצה המקומית ולגבור בהצלחה על משוכת 15 דקות התהילה הידועות לשמצה של הריאליטי. כשהוא לא מתחזק ערוץ אינסטגרם פופולרי עם למעלה מ-70 אלף עוקבים או מעלה סרטונים לערוץ היוטיוב המצליח שלו, כוכב הרשת מהמצליחים במדינה מספר לנו בגילוי לב על החיים הוירטואליים: "אין לי זוגיות או ילדים כי אני כל הזמן ברשת".

 

אנחנו פוגשים את שניידרובסקי (33) מודל 2019 במשרד בו הוא מתייצב לעבודה כל בוקר בסוכנות הטאלנטים "טאלנטין", שם הוא מתפקד כסוכן המייצג כוכבי הרשת, לשיחה על החיים בצל הלייקים והתגובות ("אני מקבל רק תגובות חיוביות אבל לפני שבועיים מישהו ברחוב צעק לי הנה הקוקסינל מגולסטאר"), על קניות ברשת ("אני מכור") ועל איך זה מרגיש להיות גיי אייקון ישראלי?

 

לריאיון המלא עם לאון שניידרובסקי - לחצו על הוידאו בראש הכתבה.

 

"אין לי זוגיות ואין לי ילדים כי אני כל הזמן ברשת" (צילום: ענת מוסברג)
"אין לי זוגיות ואין לי ילדים כי אני כל הזמן ברשת"צילום: ענת מוסברג

מכור לשופינג אונליין. שניידרובסקי (צילום: ענת מוסברג)
מכור לשופינג אונליין. שניידרובסקיצילום: ענת מוסברג

עוד רכישה בדרך (צילום: ענת מוסברג)
עוד רכישה בדרךצילום: ענת מוסברג

מייעץ לסלבס על רשתות חברתיות (צילום: ענת מוסברג)
מייעץ לסלבס על רשתות חברתיותצילום: ענת מוסברג

צלח את משוכת 15 דקות התהילה. ליאון שניידרובסקי (צילום: ענת מוסברג)
צלח את משוכת 15 דקות התהילה. ליאון שניידרובסקיצילום: ענת מוסברג

 

צילום: ענת מוסברג

 

בשיתוף שופרסל אונליין

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פייסבוק
אינסטגרם
twitter
ספיישל
הדגמים המנצחים של 2018