רכילות+

אור שפיץ אחרי "האח הגדול": "ריאליטי טוב לעסקים, חד משמעית"

יש לה כמעט 400 אלף עוקבים באינסטגרם ותור תמידי מול החנות, אבל הקונדיטורית הצעירה בחרה להיכנס לבית בנווה אילן משתי סיבות: לקבל חשיפה בפריים טיים וגם קצת לנוח אחרי שנה אינטנסיבית במיוחד. אז איך היא מסכמת את החוויה ולמה הרשתות החברתיות הן הדבר הכי טוב שקרה לה? צפו

 

בשיתוף בנק הפועלים

 

 

"אני אחרי שנה מטורפת של שגרת בית-עבודה, ובאתי ל'האח הגדול' להירגע, לאבד שליטה. מתי עוד יצא לי להיות ארבע שעות בבריכה באמצע היום  בלי טלפון?", מבהירה אור שפיץ שהגיעה למקום החמישי בעונת ה-VIP של הריאליטי ונאלצה לצפות מהצד באורן חזן חוזר הביתה עם צ'ק של רבע מיליון שקלים. אבל גם בלי הפרס והמקום הראשון, שפיץ מבינה היטב את כוחה של החשיפה שקיבלה במשך חודש וחצי בפריים טיים: "חד משמעית ריאליטי זה טוב לעסקים", היא מכריזה בפה מלא, בין סלפי עם הלקוחות הנלהבים שעולים לרגל לפגוש אותה בבייקרי הממוקם במרכז תל אביב. "כשאתה יודע מה אתה רוצה לשווק, ויש לך משהו לשווק, בסופו של דבר זה חשיפה בפריים טיים למדינה שלמה ויש תוצאות לזה, ונחשפתי לקהל יעד יותר מבוגר שלא הכיר אותי לפני".

 

שפיץ בת ה-24 חגגה ביוני האחרון יום הולדת שנה לבייבי שלה - הבייקרי שהיה חלום ילדות שלה מאז החלה לאפות בבית של ההורים בחולון. "באמת הייתה לי אחת השנים הכי מטורפות שהיו לי בחיים, מאוד רציתי לפתוח את הבוטיק הקטן והמתוק שלי, ופתאום באה הקורונה. גם ככה כשאתה פותח עסק אתה לא יודע, אתה מנסה. השיגרה לא הייתה רציפה. תודה לאל על צוות, משפחה ואמא מושלמת - הצלחנו לעבור את זה, ולעבור בטוב".

 

במסגרת תחרות עסקים קטנים 13 של ידיעות אחרונות ו-ynet בחסות בנק הפועלים, סיפרה לנו הקונדיטורית המצליחה מה עוזר לה להתגבר על קשיים בעבודה, מה הופך אותה לאשת עסקים מצליחה ולמה היא חושבת שבלי האינסטגרם לא היה לה את העסק? צפו בוידיאו בראש הכתבה.

 

"ריאליטי זה טוב לעסקים". אור שפיץ מסכמת את החוויה ב"אח הגדול" (צילום: טל שחר)
"ריאליטי זה טוב לעסקים". אור שפיץ מסכמת את החוויה ב"אח הגדול"צילום: טל שחר

הרשתה לעצמה לקחת פסק זמן של חודש וחצי מהעסק. שפיץ (צילום: טל שחר)
הרשתה לעצמה לקחת פסק זמן של חודש וחצי מהעסק. שפיץצילום: טל שחר

בזכות האח הגדול נחשפה לקהל יעד שלא הכיר אותה לפני התוכנית (צילום: טל שחר)
בזכות האח הגדול נחשפה לקהל יעד שלא הכיר אותה לפני התוכניתצילום: טל שחר

לא מאמינה בלוותר. אור שפיץ (צילום: טל שחר)
לא מאמינה בלוותר. אור שפיץצילום: טל שחר

"רשתות חברתיות זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לבעלי עסקים" (צילום: טל שחר)
"רשתות חברתיות זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לבעלי עסקים"צילום: טל שחר

מתוק לה מתוק לה. אור שפיץ (צילום: טל שחר)
מתוק לה מתוק לה. אור שפיץצילום: טל שחר

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פייסבוק
אינסטגרם
twitter
הדגמים המנצחים של 2018