האם לדגמן הלבשה תחתונה זה בדיוק כמו לחזור לרכב על אופניים? את התשובה הזו יכולה לגלות לנו בר רפאלי, שמחזירה עטרה ליושנה כפרזנטורית החדשה של מותג ההלבשה התחתונה FEMINA. בפוסט שהעלתה רפאלי הבוקר (ד'), ל-3.3 מיליון העוקבים שלה, בחזייה ותחתונים כמובן, היא בישרה על הג'וב החדש: "גאה ומתרגשת להיות חלק ממשפחת פמינה בגיל 36, עם 3 ילדים, מרגישה אישה באמת". עוד כתבה הדוגמנית: "ומזל טוב לבעלי שאין לו אינסטגרם וביום ההולדת שלו, אני חולקת תמונה בהלבשה תחתונה אתכם".
ההכרזה על הדוגמנית במיל' לתפקיד החדש הצליחה להפתיע גם אותנו. מי שצברה קילומטראז' מכובד בקמפיינים להלבשה תחתונה לאורך השנים, כשהאחרון ברשימה היה ב-2015, לקחה צעד אחורה בשנים האחרונות כשהעדיפה לנתב את האנרגיה שלה לעולם העסקים, ולדגמן עבור המותגים בהם היא מושקעת כלכלית. כעת כאמור היא חוזרת, עבור סכום של שבע ספרות בחוזה לשנתיים.
השנה רפאלי ומשפחה גם ייכנסו לסלון של כולנו עם תוכנית ריאליטי חדשה, האם כל זה מבשר על שינוי מגמה ביחס של הכוכבת שהבינה שחוקי המשחק השתנו? קרוב לוודאי שכן.