מכת חום

בר רפאלי נראית פיצוץ בביקיני, והיא דואגת להזכיר לנו את זה כל. פאקינג. שניה. ביום
איפה היא צולה את עצמה: כשהיא לא בתאילנד, במאלדיבים, במיאמי, לוס אנג'לס או מקסיקו, רפאלי פוקדת את חוף הגזיבו בהרצליה.
לגופו של עניין: זה לא סוד שרפאלי באמת נראית מדהים בבגד ים. היא טורחת להעלות לאינסטגרם תמונותשלה בביקיני מכל זווית אפשרית, מכל פוזיציה ובכל הזדמנות. צלמי הפפראצי יכולים לפרוש, בר עושה עבורם את העבודה ונותנת לכולם ליהנות ממה שהטבע (ובריכת הגנים של ציפי ורפי) נתנו לה.
10 צפייה בגלריה
נראה שנוח לך. בר רפאלי
נראה שנוח לך. בר רפאלי
נראה שנוח לך. בר רפאלי
(צילום: מתוך אינסטגרם barrefaeli)

סחורה לוהטת

נטלי דדון בנתה קריירה על הגוף המושלם שלה, אז רק טבעי שהיא תשוויץ בו בקיץ
איפה היא צולה את עצמה: כשהיא לא בתאילנד או בפיליפינים, נטלי מעדפה להשתזף לצדם של חברי הקהילה הגאה בחוף הילטון התל אביבי, אבל בשנה שעברה תקתקנו את הפצצה מטוגנת גם בחופי אשקלון.
לגופו של עניין: לאף אחד לא באמת היה אכפת מי זו נטלי דדון עד שהשתתפה בעונת ה-VIP של "הישרדות", והוכיחה לנו שלא הייתה ולא תהיה אישה ישראלית שתיראה יותר טוב ממנה בביקיני. דדון מנצלת כל שניה בקיץ להשוויץ במה שאלוהים (והמנתח הפלסטי) נתנו לה, ואפילו הגדילה והשיקה קולקציית בגדי ים משלה .גם יפה וגם אופה (אבל לא אוכלת את המאפים, יש להניח. גוף כזה משיגים בעזרת הרבה ספורט, קוטג' וירקות מאודים). מפרגנים. בערך.
10 צפייה בגלריה
פיגורה מושלמת. נטלי דדון
פיגורה מושלמת. נטלי דדון
פיגורה מושלמת. נטלי דדון
(צילום: מתוך אינסטגרם natalydadon)

אש על הגולש

עומר דרור הוא שם חדש, אבל אם הוא ימשיך להשקיע בקוביות – לא לעוד הרבה זמן.
איפה הוא צולה את עצמו: בחוף בוגרשוב בתל אביב.
לגופו של עניין: הבעיה עם דוגמנים היא שהם משתעשעים על הקו שבין עוד גבר גברי המשקיע בעצמו, לזכר אובר מטופח שמבלה הרבה יותר זמן מול המראה מבת הזוג שלו. אבל אצל עומר המצב שונה לחלוטין הגוף שלו מוכן לקיץ ,ולא רק כי הוא דוגמן והפרזנטור של "קסטרו מן", אלא גם כי רואים שהוא לא מסתפק בלשמור על דיאטה קפדנית ומתמיד גם בפעילות גופנית שגורמת לכל הקוביות הללו לצאת החוצה. משוחדים? לא רואים בעיניים? טובעים בריר של עצמנו? ובכן, לא נכחיש.
10 צפייה בגלריה
תקופת העומר
תקופת העומר
תקופת העומר
(צילום: דניאל קמינסקי)

אישה יפה

עם או בלי רומן מתוקשר, טהוניה שווה קמפיין ביקיני וצילום פפראצי בחוף הים, לכל הפחות
איפה היא צולה את עצמה: זהו קיץ ראשון שלה איתנו, לכן טרם תפסנו אותה בפפראצי, אבל אנחנו מניחים שתוכלו למצוא אותה בחופי תל אביב.
לגופו של עניין: טהוניה לא צריכה את חיים אתגר, עידן יניב או את האפיפיור כדי לגרום לנו לשים לב אליה, כי למרות שהאופי שלה שנוי במחלוקת (הקפי עצבים זה הכי 2013), הגוף המרשים שלה דווקא לא. רובל כבר הספיקה להצטלם בחורף האחרון לקמפיין בגדי ים ואנחנולא נתפלא אם תקבל טלפון מעוד כמה חברות הלבשה תחתונה שירצו להשתמש ביצירת המופת הזאת. פאולינה אלברשטיין, תאכלי אבק (רגע, זה מה שאת אוכלת גם ככה, לא?).
10 צפייה בגלריה
רק תישארי רגועה. טהוניה
רק תישארי רגועה. טהוניה
רק תישארי רגועה. טהוניה
(צילום: צ'ינו פאפרצי)

מלאך של ממש

אנחל בונני הפציע לחיינו כדוגמן על, אז זה לא הכי שוקינג שהוא נראה טוב גם בבגד ים
איפה הוא צולה את עצמו: בדרך כלל תמצאו אותו בחוף גורדון, ליד שחקני הפוצ'וולי. אם הוא לא שם, אז הוא בחוף מנטה ריי.
לגופו של עניין: כשחושבים על זה, אנחנו נזכרים באנחל בונני בעיקר כשיש לנו פרויקטים מסוג "הגוף האהוב", "הגבר הנחשק" או "הדוגמן שהיינו רוצים לבלות איתו לילה". אבל היי, אנחנו לא מתלוננים. אפשר להתווכח על הסטייל שלו ,על הקריירה שלו ואפילו אם הוא בכלל קיים או תעתוע שמגיע אלינו פעם בכמה זמן, אבל דבר אחד בטוח – בונני שם בכיס הקטן את רוב הגברים הלוהטים בביצה.
10 צפייה בגלריה
עוד סיבה לקנא בדושי לייטרסדורף. אנחל בונני
עוד סיבה לקנא בדושי לייטרסדורף. אנחל בונני
עוד סיבה לקנא בדושי לייטרסדורף. אנחל בונני
(צילום: איציק בירן)

ילדה רעה רירי

בקצרה: התמונות של ריהאנה בביקיני גורמות לנו לאגור תקווה מחודשת עבור האנושות
איפה היא צולה את עצמה: חופי ברבדוס ומיאמי, אבל כבר תפסנו אותה עושה סיבוב פוזה בבגד ים אפילו בפולין וכמובן- בים המלח בשיא הקור (כן, היא ממש אוהבת בגדי ים).
לגופו של עניין: ריהאנה לא צריכה את האישור שלנו כדי לדעת שהיא סקסית, והיא מצליחה להיות כזאת בייחוד בשלל תמונות הביקיני שהיא מעלה לאינסטגרם שלה. מה שמבדל אותה מכל הכוכבות ההוליוודיות שמנסות להשיג צומי בעזרת סלפי בביקיני, היא העובדה שלמרות הקעקועים הכעורים בטירוף (כנפיים מתחת לחזה? זה באדיבות החברים מהכלא?), היא עדיין יותר נשית, עסיסית, סקסית ועם זאת חטובה יותר מרובן. אנחנו לא יודעים איך היא עושה את זה, אבל יש לנו תחושה שמדובר יותר בגנטיקה מעולה ופחות באורח חיים קפדני, כי האישה הזאת מעשנת ושותה יותר מג'ורג' בסט בימיו הטובים.
10 צפייה בגלריה
שובבה. רירי
שובבה. רירי
שובבה. רירי
(צילום: מתוך אינסטגרם badgalriri)

ליל קים

מאז שקים קרדשיאן השילה את הקילוגרמים העודפים מההיריון היא חולה על גזרת הביקיני שלה
איפה היא צולה את עצמה: חופי לוס אנג'לס ומיאמי.
לגופו של עניין: תאהבו או תשנאו את קימי, אי אפשר להתכחש לעובדה שהיא עבדה קשה ושילמה הרבה כדי לחזור לגזרה בה התגאתה לפנילידת בתה, נורת' (נורי) ווסט. אנחנו אוהבים את גוף הביקיני של קרדשיאן כי הוא לא שדוף בצורה שגורמת לנו להיכנס לדיכאון (נניח – כמו זה של ג'יזל) אבל מצד שני, גם מעוצב ונשי מספיק כדי שלא נשאל את עצמנו למה היא לא מכסה את זה ומי נתן לה לדגמן בגדי ים לכל הרוחות (נניח – כמו קייט אפטון). היא המקום הטוב באמצע, ויש לה גוף ביקיני שהיינו הורגים כדי לקבל.
10 צפייה בגלריה
וכולם ביחד: תחת שמי ים... קים קרדשיאן מתמתחת
וכולם ביחד: תחת שמי ים... קים קרדשיאן מתמתחת
וכולם ביחד: תחת שמי ים... קים קרדשיאן מתמתחת
(צילום: מתוך אינסטגרם kimkardashian)

בייבי גירל

ביונסה היא עדיין הגברת הראשונה של עולם האר אנד בי...ושל בגדי הים
איפה היא צולה את עצמה: על היאכטה הפרטית שלה ולאן שזאת לא תיקח אותה, ביצ'ז. היא לא תשב על חוף הים כאחרונת בני התמותה (אלא אם כן משלמים לה על זה הרבה כסף ).
לגופו של עניין: ביונסה תמיד שרה על כך שהיא בוטילישס, ואין ספק שהיא שומרת על הנכסים שלה היטב. לבחורה הזאת יש פרופורציות של שעון חול, מה שהופך את הגוף שלה למעורר קנאה מבין כל שאר השמות ברשימה. פלוס, בניגוד לקימי, ברבור ורירי, היא אשכרה לא עובדת בלהעלות תמונות ביקיני לפייסבוק / אינסטוש / טוויטר, אז אם כן יצא לנו למצוא אותה משוטטת בביקיני בטעות הקיץ, נהיה המאושרים באדם.
10 צפייה בגלריה
מאמא מיה. ביונסה רותחת
מאמא מיה. ביונסה רותחת
מאמא מיה. ביונסה רותחת
(צילום: מתוך אינסטגרם beyonce)

רוקד לנו במחשבות

צ'נינג טייטום היה עוד סתם שחקן חתיך – עד שהוא עשה את מג'יק מייק והפך ל"שחקן חתיך שאנחנו גם אובססיביים לגביו". שדרוג
איפה הוא צולה את עצמו: הוא לא. הוא מצלם סרטים ומשקיע במשפחה הטרייה שלו. מה שמזכיר לנו שלא היינו מתנגדים להעניק לו במתנה כמה תלושים למכון שיזוף.
לגופו של עניין: עם כל הכבוד לאנחל בונני ולעומר דרור, ויש כבוד, הליגה של המקצוענים זה צ'נינג טייטום. זה אומר שהשניים הראשונים הם באמת מתוקים, ואפילו נראה שהם נכנסים מידי פעם לשיעור פילאטיס, אבל לטייטום יש גם מסת שריר שגורמת לו להיות מושלם בכל צורה ,ועם היכולת לדגמן הכל, מתחתונים של קלווין קליין ועד טיטולים ומרקרים זרחניים.
10 צפייה בגלריה
גם זה סוג של בגד ים. צ'נינג טייטום
גם זה סוג של בגד ים. צ'נינג טייטום
גם זה סוג של בגד ים. צ'נינג טייטום
(צילום מסך)

פרימה בלרינה

שרליז ת'רון רקדה בלט מהרגע בו נולדה, ורואים את זה על הגוף שלה
איפה היא צולה את עצמה: במיאמי ומאליבו, בעיקר, אבל גם בחופי דרום אפריקה, ארץ הולדתה.
לגופו של עניין: שרליז ת'רון, 38, היא לחלוטין אחת הנשים היפות ביותר בהוליווד, אבל לא הרבה יודעים שהיא הרבה יותר משחקנית מצוינת וכלת פרס אוסקר – אלא גם אישה לוהטת במיוחד. בת זוגו של שון פן (כן, גם אנחנו לא יודעים איך זה קרה), עברה לביקיני עבור צילומים שנערכו במיאמי בשבוע שעבר ,והוכיחה שלמרות שפרשה מהקריירה שלה כרקדנית בלט הערך לפני 20 שנה, עדיין יש לה את הגוף הגבעולי והסופרמודלי הזה שגורם לך לרצות לתקוע לה בורגר בגרון.
10 צפייה בגלריה
בורגר עליך! שרליז
בורגר עליך! שרליז
בורגר עליך! שרליז
(צילום: ספלאש ניוז)