ארנולד שוורצנגר מבלה גם הוא בקאן, כמו כוכבים רבים אחרים, לרגל פסטיבל הסרטים - אבל הוא לגמרי לא חכם בשמש: השחקן ומושל קליפורניה לשעבר, נתפס אדום ומשתזף על מרפסת המלון כשהוא נטול חולצה. אם התעניינתם לראותם איך התפתח גופו של שוורצנגר מאז ימי הטופלס שלו בסרט "שליחות קטלנית", האייטם הזה מיועד לכם.
2 צפייה בגלריה
בלי קרם הגנה. ארנולד שוורצנגר
בלי קרם הגנה. ארנולד שוורצנגר
בלי קרם הגנה. ארנולד שוורצנגר
(צילום: ספלאש)
הכוכב בן ה-66 ומכנסיו הקצרים נפשו על המרפסת, לאחר ששוורצנגר לקח הפסקה קצרה למנוחה מקידום הסרט החדש בו הוא משתתף, "הבלתי נשכחים 3". בהמשך הערב ואחרי שסיים את מנת הבריאות היומית: סיגר ואמבטיית שמש - עזב השחקן את המלון ביחד עם החבר הטוב והקולגה לסרט (שגם השתתף בכתיבת התסריט) סילבסטר סטאלון, שממש בימים אלה צוטט כשדיבר על פרישה ממשחק בגין גילם המתקדם: "אם אתה מתעורר בבוקר, מסתובב ומגלה שהישבן שלך נפל לרצפה, זה הזמן לפרוש", הכריז סטאלון.
סילבסטר גם דיבר על הקשר הקרוב שלו עם שוורצנגר, וסיפר: "אנחנו דומים מאוד בהרבה דרכים. אנחנו כמו מוחמד עלי וג'ו פרייזר. התקדמנו ביחד בזמן הנכון באותם עסקי הסרטים, ואז הזדקנתי והפכתי לחכם יותר, והבנתי: תודה לאלוהים על ארנולד - הוא גרם לי לעבוד קשה יותר".
2 צפייה בגלריה
הבלתי נשכח. ארנולד שוורצנגר
הבלתי נשכח. ארנולד שוורצנגר
הבלתי נשכח. ארנולד שוורצנגר
(צילום: ספלאש)
שוורצנגר הוסיף: "התחרות בינינו התפתחה בצורה יסודית, ואז פתאום זה הפך ל'למי יש שרירים יותר מפותחים? מי משתמש באקדחים גדולים יותר? מי הורג אנשים בצורה היעילה יותר? מי הורג הכי הרבה אנשים בסרט?' זה היה ' אני הרגתי 49 אנשים, מה איתך?' - 'אה, בדיוק הרגתי 78 אנשים'. הייתה בינינו תחרות". כל עוד זה נשאר על המסך, אנחנו בסדר עם זה.