בזמן שאנחנו מריירים על בר רפאלי ועוקבים אחרי כל צעד שלה מעבר לים, מסתבר שגם אחינועם ניני מצליחה להעסיק את צלמי הפפראצי הזרים. ניני שנמצאת בימים אלה במסע הופעות ברחבי איטליה, לקחה פסק זמן וקפצה לחופשה משפחתית עם בעלה ושלושת הילדים על האי האיטלקי איסקיה.
2 צפייה בגלריה
מה נגיד לאפיפיור?
מה נגיד לאפיפיור?
מה נגיד לאפיפיור?
(צילום: splash news)
אתמול (שבת) ארזה ניני את עצמה בביקיני שהצליח להשאיר אפילו שועלי רכילות כמונו מופתעים ויחד עם המשפחה קפצה לשחייה מרעננת בים. בעמוד הפייסבוק האישי שלה התייחסה הזמרת למצב הביטחוני בישראל וכתבה: "אני באיטליה עכשיו עם בעלי והילדים, באי איסיה היפהפה. כל כך שקט כאן, אני בת מזל להיות רחוקה מהטירוף, אבל הלב שלי במזרח... בוכה".
עוד הוסיפה ניני כי "כמה שעות לפני שעזבנו, נפלה פצצה 250 מטרים מהבית שלנו! ואנחנו בני מזל, כי לא נפגעו, וכי אנחנו בטוחים! אז עכשיו אני אומרת, עצרו! צריך לעצור את הטירוף הזה, למען השם! מישהו יכול לעמוד בבקשה באומץ ולומר: מספיק???? איזה מנהיג, מישהו בעל השפעה??? שני העמים חטאו, בכך שלא הגנו על האנשים הצעירים שלהם מפני שנאה וגזענות, על ידי הרעלת המוחות והלבבות שלהם. שני העמים חטאו בכך שלא עשו מספיק למען שלום, וכפי שכבר אמרתי הרבה פעמים, תירוצים אינם מקובלים. עכשיו אנחנו חייבים להתפלל למען האומץ הזה, השפיות הזו, שיעלו מן האש. לפני שכולנו נעלה בלהבות...".
2 צפייה בגלריה
בר רפאלי מי?
בר רפאלי מי?
בר רפאלי מי?
(צילום: splash news)