פייר, לא חשבנו שאייטם קטן, חמוד, אולי קצת עוקצני על וין דיזל (48), שטוען שהכוכב ההוליוודי קצת הזניח את אימוני הכושר במכון - יגיעו עד להוליווד ויצליחו לעצבן אותו. אז חשבנו.
מה שקרה זה שדיזל, שמקדם בימים אלו את סרטו החדש "צייד המכשפות האחרון", כנראה קם בבוקר, ראה את התמונות של הכרס שלו מעטרות את דפי האינטרנט, קרא שאנשים אומרים שיש לו עכשיו "גוף של אבא", והחליט לעשות מעשה.
A photo posted by Vin Diesel (@vindiesel)
on Oct 10, 2015 at 8:25pm PDT
אז מה יעשה כוכב בסדר גודל של וין דיזל? האמת, לא יותר מדי. אמש (א') העלה השרירן תמונה שלו לחשבון האינסטגרם - הפעם עם חולצה, לצערנו - וכתב "התגובה שאני מקבל מעיתונאים שאני מדבר איתם ביומיים האחרונים בניו יורק מדהימה. היום, אחד מהם רצה לראות את 'גוף האבא' שלי. חה חה. אני מתלבט אם להראות את התמונה. שיימינג לגוף האדם זה מעשה פסול. מה אתם חושבים?".
נכון, שיימינג זה לא יפה (ולא באמת עשינו לו), אבל פייר הבדיחה על חשבונו, כי אנחנו זכינו לשתי תמונות שלו בלי חולצה בתקופה של פחות משבוע.
A photo posted by Vin Diesel (@vindiesel)
on Oct 11, 2015 at 11:49am PDT
אגב, דיזל לא הסתפק בזה והעלה תמונה נוספת לחשבון האינסטגרם שלו, שם אי אפשר לפספס את הקוביות, וכתב "תמונה מאתמול...לאלה שרצו את השואו, לכל המלאכים שאוהבים את 'גוף של אבא' בלי קשר, אני אעלה וידיאו אקסקלוסיבי לחשבון הפייסבוק שלי כשאסיים עם מסיבת העיתונאים". נו? אנחנו מחכים כבר שעות שהמסיבה תיגמר.
1 צפייה בגלריה
אז לא הבנו, איפה הקוביות שוב?
אז לא הבנו, איפה הקוביות שוב?
אז לא הבנו, איפה הקוביות שוב?
(צילום: Splashnews)