אין ספק שעבודה של דוגמנית היא לא קלה כמו שאנחנו נוטים לחשוב ובכל זאת אנחנו לא יכולים שלא לקנא ברוסלנה רודינה שזוכה לעבוד על השיזוף שלה, להרוויח כסף וכל זה בזמן שהיא מצטלמת לקמפיין חדש לבגדי ים. הבוקר (ה') הדוגמנית והשחקנית פתחה את עונת הרחצה שלה וסימנה וי על עוד קמפיין בכיכובה למותג בגדי הים ALMARIE בצילומים שהתקיימו במלון "ווסט לגון ריזורט" בנתניה.
ואם התמונות לא מספיק חידדו לכם את הבחירה ברודינה כפרזנטורית (ומי שאמורה לגרום לכן לנהור לחנויות לרכוש ביקיני), אז המעצבת של המותג, מארי כץ, דאגה להסביר לנו שהמולטי טאלנט נבחרה כי היא מייצגת את "האישה החדשה" - זו שמשלבת בין קריירה וחיי משפחה ומקפידה על אורח חיים בריא. בקיצור כל מה שאנחנו לא.
צילום: אור גפן