4 צפייה בגלריה
הו, שלום. אוליביה ווילד
הו, שלום. אוליביה ווילד
הו, שלום. אוליביה ווילד
(צילום: אינסטגרם)
השחקנית והבמאית אוליביה וויילד (37), או אם להתייחס לסטטוס הכי מעודכן שלה - בת זוגו של הארי סטיילס (27), יצאה בקמפיין סקסי שלא משאיר הרבה מקום לדמיון. וויילד היא הפנים (והגוף) של מותג הטיפוח True Botanicals כבר חמש שנים ולכבוד יום השנה שלה, היא שיתפה כמה תמונות לוהטות במיוחד.
"קיימות זה סקסי", הוא שמו של הקמפיין החדש, וזה בסדר, כי גם קופירייטינג כל כך גרוע לא יכול לפגוע בתמונות הלוהטות של וויילד ,שלא ניסתה להסתיר כלום. "אנשים נוטים להשוות פינוק למשהו לא מוסרי. אם זה אחראי לסביבה וטוב לבריאות שלך זה לא יכול להיות פינוק", הסבירה בריאיון למגזין "ווג", והוסיפה: אני חושבת שעלינו לחפור לעומק בשביל לשחזר את הקלישאה סביב הקיימות ביופי ולאפשר לאנשים להבין שהם יכולים להתמכר לטיפול בעור ולהרגיש שהם מתייחסים לעצמם, גם אם זה משהו שהוא לא הכי טוב עבור הסביבה".
4 צפייה בגלריה
חוגגת את הגוף שלה
חוגגת את הגוף שלה
חוגגת את הגוף שלה
(צילום: mega)
מי שהיה אחראי על הצילומים הלוהטים הוא הצלם גיא ארוך, שהוציא את המיטב מאוליביה, שדגמנה פוזות פתייניות במטרה לקדם את קו המוצרים החדש של המותג. הבחירה של וויילד להצטלם בעירום ובלבוש מינימלי נועדה כדי לעודד ביטחון ושליטה, כל אחת על חייה, וכמו כן לאפשר לוויילד, שלאחרונה התגרשה מהשחקןג'ייסון סודייקיס, להחליט איך היא רוצה להציג את עצמה כאשה כואם.
"כשזה מגיע ליחס שלנו כלפי הגוף שלנו ולחגיגה שלו - כולם מגיעים לזה מנקודות מבט וחוויות שונות. אני ילדתי שני תינוקות, אני בסוף שנות השלושים לחיי ואני אוהבת את הגוף שלי עכשיו יותר מאי פעם. אני נהנית מההזדמנות לטפל בעצמי, לדאוג לגוף שלי ולחגוג אותו בשלב זה של חיי", אמרה בלהט.
כשנשאלה על ידי המראיינת לגבי החזון שלה עבור הקמפיין ואיך היא הצליחה להחיות אותו, ענתה השחקנית: "זה פשוט יצא משיחה פשוטה על כך שלכאורה אין שום דבר מסוכן או חסר אחריות ולכן זה סקסי. זה לא מבקר את אופי הפעולה של צרכנים, זה רק משהו שבסופו של דבר יעזור לשנות את הדרך שבה אנו מתקשרים עם הסביבה עצמה. בכל הנוגע לתעשיית היופי, רציתי מאוד למשוך תשומת לב ולחגוג את מה שמפנק, מפואר, מהנה וסקסי על יופי נקי".
4 צפייה בגלריה
גם אנחנו משתזפים ככה
גם אנחנו משתזפים ככה
גם אנחנו משתזפים ככה
(צילום: mega)
בריאיון התייחסה וויילד לנושא המדיה החברתית ולוויכוח החוזר לגבי צינזור הפוסטים. "אנחנו רוצים לחגוג את הרעיון של לאהוב את הגוף ולהרגיש בטוחים. יופי אינו הכרחי על מנת ליצור אינטראקציה עם שאר העולם, מדובר באינטראקציה עם עצמנו, לחגוג את עצמנו ואני חושבת שהמוצרים של True Botanicals עוצמתיים במיוחד במובן הזה. זה טקס, לשים סרום, שמן גוף. זה מכניס אותך לחוויה חושית שמשנה את מצב הרוח שלך ויכולה לאפשר לך לקבל את ההזדמנות אפילו רק לבלות עם הגוף שלך".
4 צפייה בגלריה
צהריים טובים לך, את מושלמת!
צהריים טובים לך, את מושלמת!
צהריים טובים לך, את מושלמת!
(צילום: mega)