3 צפייה בגלריה
חגגה 53. ג'ניפר לופז
חגגה 53. ג'ניפר לופז
חגגה 53. ג'ניפר לופז
(צילום: GettyImages)
היינו יכולים לכתוב משהו בסגנון "בגיל 53, ג'ניפר לופז עפה על החיים", אבל זה לא יהיה מדויק, מכיוון שהאמת היא שנראה שג'יי לו לא מפסיקה לעוף על החיים שלה מהרגע שהכרנו אותה אי שם בסוף שנות ה-90.
בזמן שרבים מאיתנו (או שזה רק אנחנו?) מציינים את יום הולדתנו בדמעות ובמחשבות של "לאן השנים נעלמו? לא הספקנו לעשות כלום" - לופז חגגה אתמול (א') את יום הולדתה ה-53 בפריז, בירח דבש משולב בחופשה משפחתית עם בעלה הטרי בן אפלק וילדיהם, ועם תמונות עירום שחלילה לא מעוררות בנו קנאה, רק פירגון.
לופז תמיד הייתה חסידה גדולה של המוטו "אם יש לך את זה, תשוויצי בזה", והיא אכן לא מפסיקה להשוויץ פעם אחר פעם, כשאתמול היא עשתה זאת בתמונות נטולות בגדים שאותן היא הסבירה לאתר People: "ליופי אין תאריך תפוגה. זה תמיד היה המוטו שלי, מכיוון שאני נמצאת בעסק שבו מהללים את הנעורים, ואנשים מנסים לבטל נשים בעיקר שמגיעות לגיל מסוים. הגישה אליהן היא משהו כמו 'זהו, סיימת. אין יותר סרטים בשבילך, אנחנו לא רוצים לשמוע את המוזיקה שלך יותר'. כשהתבגרתי, הערצתי נשים כמו דיאנה רוס, שר וטינה טרנר, שהתקרבו אז לגיל 50 והיו יפהפיות והיו בשיאן".
לופז מוסיפה: "אני מאמינה שאת יכולה להיראות ולהרגיש מדהימה וסקסית בכל גיל. אני ממש לא אוהבת את המשפט 'את נראית טוב יחסית לגיל 40' או 'יחסית לגיל 30 או 50'. מה לגבי פשוט 'את נראית טוב'?".
יש לציין שלתמונות יש מטרה נוספת, שיווקית יותר: הן גם משמשות כפרסומת למוצרי קרם הגוף החדש שלופז משיקה בימים אלו. היא סיפרה לאתר People שאת ההשראה למוצרים האלו היא קיבלה דווקא מאמה, אחרי שראתה אותה מתמודדת עם צלוליטיס ועור בעייתי: "אני זוכרת שהיא רצתה נוסחת קסם שתגרום לזה להיעלם, והאמת היא שלא היה קיים דבר כזה". האם לופז עלתה על נוסחת פלא שכזו? היא מודה שלא, אבל מספרת: "בזמן שעבדתי עם מדענים, מצאנו משהו שמאוד משפר את המראה של העור. לא לקחנו סתם קרם רנדומלי ושמנו עליו את השם שלי. זה באמת עובד".
מעבר להמלצה על הקרם שלה, לופז גם חלקה כמה טיפים נוספים לטיפוח עצמי: "אני מרגישה טוב עם עצמי כשיש לי מספיק שעות שינה, כשאני מחמיאה לעצמי וכשאני מקפידה על שגרת הטיפוח, הבריאות והתזונה שלי. כשאני מאבדת את הקצב שלי, אני לא עצמי". לופז משווה את התהליך הזה להכנה להופעה: "ככל שאני עושה יותר חזרות, ככל שאני עקבית יותר במה שאני עושה, כך אני יותר בטוחה כשאני על הבמה".
3 צפייה בגלריה
גם את יום הולדת 52 היא חגגה במינימום בגדים
גם את יום הולדת 52 היא חגגה במינימום בגדים
גם את יום הולדת 52 היא חגגה במינימום בגדים
(צילום: אינסטגרם)
מעבר לכך שהיא נראית מעולה, אין ספק שהשנה החולפת הייתה מאוד מוצלחת ומשמחת עבור הכוכבת. אם לרגע היה נראה שהבגידות לכאורה של ארוסה לשעבר אלכס רודריגז והפרידה ממנו יגרמו למשבר בחייה, לופז התאוששה במהירות שיא מעוררת הערכה. זמן מאוד קצר לאחר שזרקה אותו לאנחות, היא השיבה לחייה את אפלק והשניים לא ביזבזו זמן: החיו את הרומנטיקה שאבדה להם בתחילת שנות ה-2000, התארסו ובשבוע שעבר סוף סוף התחתנו.
לופז סיפרה: "הוא אומר 'אני אוהב את זה כשאת בלי כלום. בלי שיער מסודר, בלי איפור, רק את בעור שלך'. הוא מאוד מעריך את זה, וזה גורם לי להרגיש יפה ובטוחה בעצמי. מישהו שיכול לראות את המהות שלך ואת עורך, שאני מאוד מטפחת, והוא אוהב את זה. גם זה גורם לי להרגיש יפה".
3 צפייה בגלריה
ספרי לנו עוד על קרם העור שבו את משתמשת!
ספרי לנו עוד על קרם העור שבו את משתמשת!
ספרי לנו עוד על קרם העור שבו את משתמשת!
(צילום: Mega)