4 צפייה בגלריה
בקסטריט בויז ניק קרטר
בקסטריט בויז ניק קרטר
בקרוב אצלנו! חברי להקת בקסטריט בויז
(צילום: GettyImages)
מעריצי ומעריצות להקת הבקסטריט בויז - להתפקד: רגע לפני שהם מגיעים לארץ ונותנים פייט הגון לאירוויזיון ולנועה קירל - כוכבי להקת הבקסטריט בויז נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם חוגגים על יאכטה מפוארת בסידני.
ניק קרטר, שלאחרונה איבד את אחיו הצעיר ארון, צולם כשהוא מעשן סיגריה - בלי חולצה, וחושף כרס בירה חביבה. לפני שתאשימו אותנו בשיימינג נציין כי זה לחלוטין הגיוני. בכל זאת, בחודש ינואר האחרון חגג קרטר - אבא לשלושה ילדים - את יום הולדתו ה-43.
4 צפייה בגלריה
ניק קרטר
ניק קרטר
חוגג את החיים. ניק קרטר
(צילום: Splashnews)
בזמן שקרטר קפץ למים (אחרי שסיים את הסיגריה, כמובן) בריאן ליטרל וקווין ריצ'רדסון ישבו על הסיפון ונהנו משמפניה יוקרתית. אגב, למקרה שתהיתם איך נראים החיים הטובים - אז לגמרי ככה אנחנו מדמיינים את זה.
או שבעצם - לא הכל ורוד: הפפראצי של ניק וחבריו מגיע ימים ספורים לאחר שאימו של הזמר, ג'יין קרטר, פרסמה תמונות קשות מחדרו של בנה ארון שדווח כי מת כתוצאה ממנת יתר. למרות שהיה מכור לסמים, אימו מתעקשת כי הוא היה קורבן לפשע ולא הסמים הם אלה שהרגו אותו. "אני עדיין מנסה להשיג חקירה אמיתית על מותו של בני ארון ואני רוצה לחלוק איתכם את התמונות מסצנת המוות", כתבה. "חוקר מקרי המוות קבע שזה קרה ממנת יתר של סמים אבל הם מעולם לא חקרו את זה כזירת פשע אפשרית בגלל עבר ההתמכרות שלו. התמונות לא נלקחו על ידי המשטרה למרות שהרבה מידע על רצח פוטנציאלי היה שם במשך השנים. לארון היו הרבה איומי מוות והרבה אנשים שאמללו את חייו".
ג'יין הוסיפה: "בגלל מחלת הנפש של בני ובגלל התמכרות לתרופות מרשם, המשטרה רצו שזה יהיה משהו קליל, לא היה להם זמן או רצון לטפל בזה. אנחנו רוצים צדק, אנחנו רוצים תשובות". נציין כי נתיחה שנערכה לאחר המוות קבעה כי ארון לא טבע מאחר ולא היו לו מים בריאות ולכן ניתן להסיק שהוא מת באמבטיה כתוצאה ממנת יתר.
4 צפייה בגלריה
תמונות מחדר השינה של אהרון קרטר
תמונות מחדר השינה של אהרון קרטר
תמונות מחדר השינה של ארון קרטר
(צילום: פייסבוק)
4 צפייה בגלריה
ניק קרטר ארון קרטר
ניק קרטר ארון קרטר
ניק וארון קרטר
(צילום: GettyImages)