בעוד חודשיים, ב-3 ביולי, טום קרוז יחגוג את יום הולדתו ה-62. למרות שהחיבה אליו אינה חד משמעית - בכל זאת, ענייני סיינטולוגיה ונתק מוחלט מבתו סורי קרוז, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא עדיין מסעיר את האינטרנט בכל פעם מחדש.
מוקדם יותר השבוע קרוז נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא מבלה בחוף ימה של מיורקה. הבילוי כלל שיט בספינה מפוארת, שעגנה לכמה שעות כדי שהכוכב יוכל להשתכשך באחד החופים המפורסמים ביותר של האי.
כמובן שאנחנו לא כאן כדי לקנא בגיחה הקרירה של קרוז אלא כדי לדון בתמונות הפפראצי שלו, שבהן הוא בלי חולצה - והפכו לשיח החם ביותר באתרי הבידור וברשתות.
רבים החמיאו לקרוז על הגוף החטוב, אך מלבד המחמאות עלתה גם התהייה מדוע העור שלו נפול באזור הבטן והיו שטענו כי השחקן עבר ניתוחים קוסמטיים. בעקבות זאת, מומחים מעבר לים מיהרו להסביר.
3 צפייה בגלריה
טום קרוז
טום קרוז
שמור היטב. טום קרוז
(צילום: Joan Llado / GTres)
"עור נפול באמצע הבטן עשוי להיות כתוצאה משאיבת שומן", הסביר ד"ר דיוויד היל, מנתח פלסטי בשיקגו. "בדרך כלל, אם יורדים במשקל באופן טבעי ולאורך זמן, הגוף מקבל פחות גלים וחוסר סדירות בעור כי מדובר בהליך הדרגתי. אני לא רואה שום סימני היכר של קו מתאר לא סדיר על הגוף שלו שיכול לרמוז על שאיבת שומן גרועה, אבל יש הגדרת שרירים משופרת - כך שאם הייתה שאיבת שומן היא בוצעה היטב".
ד"ר הווארד סובל, מנתח עור קוסמטי מניו יורק, הסביר גם הוא שלא ניתן לדעת בוודאות אם קרוז עבר שאיבת שומן או לא - ואמר כי העור הנפול בגופו של השחקן מעיד על סימן טבעי של הזדקנות. "אצל כל אדם בן 61 הייתי מצפה לעור נפול מאחר וככל שאנחנו מתבגרים אנחנו מאבדים את הגמישות הזו בעור שלנו. האזורים של החזה, העור שמתחת לחזה, העור שסביב הצלעות והעור של הבטן הם לעיתים קרובות מאוד הראשונים לאבד את הגמישות - במיוחד אצל גברים".
ויש לכך הסבר די פשוט: על פי אותם מומחים, ככל שמתבגרים רמות הקולגן והאלסטין בעור יורדות בהדרגה - מה שגורם לעור שלנו לאבד את הכוח שלו ולהיות פחות מוצק. "עור נפול הוא לרוב סיבוך שנראה רק אצל מטופלים שיש להם הרבה שומן להסיר - מה שלא קורה במקרה של טום קרוז", הבהירו.
3 צפייה בגלריה
טום קרוז
טום קרוז
הלוואי עלינו להיראות ככה בגיל 61!
(צילום: Joan Llado / GTres)
בעבר סיפר כוכב "אהבה בשחקים" כי הוא מקפיד על פעילות ספורטיבית ענפה הכוללת שייט קיאקים, הליכה על הליכון, הרמת משקולות, טיפוס הרים, טיולים, ג'וגינג ועוד. "אני עושה כל כך הרבה ספורט וממשיך לאתגר את הגוף שלי", אמר.
3 צפייה בגלריה
טום קרוז
טום קרוז
צוחק כל הדרך במעלה ההר. קרוז
(צילום: AP)