4 צפייה בגלריה
שרון סטון
שרון סטון
לוהטת בכל גיל. שרון סטון
(צילום: אינסטגרם)

שרון סטון נחשבת לאחת הנשים הלוהטות של שנות ה-90, בזכות סרטי ניינטיז אייקוניים וסקסיים בהם כיכבה כמו "זיכרון גורלי", "אינסטינקט בסיסי", "סליבר" ו"קזינו". לאחר מכן היא התקשתה להגיע לשיאים דומים בקריירה, אבל בשנים המצליחות שלה היא ביססה את עצמה מספיק כדי להיזכר כאייקון ניינטיז בולט ולוהט. מאז חלפו להן השנים, אבל גם בגיל 64 היא עדיין נראית מעולה – כפי שמוכיחה תמונת האינסטגרם שהיא פרסמה אמש (שבת).
סטון שיתפה תמונה בה היא לבושה בביקיני זעיר והשוויצה בגוף החטוב שלה. לצידה היא כתבה: "למה אני תמיד נכנסת לכושר כשהקיץ נגמר?". התמונה צברה עד כה יותר מ-100 אלף לייקים וכמובן שלל תגובות אוהדות ומפרגנות.

4 צפייה בגלריה
שרון סטון
שרון סטון
הקיץ עוד לא נגמר! שרון סטון
(צילום: אינסטגרם)
סטון אומנם לא נוהגת לשתף בדרך כלל תמונות חשופות מדי, אבל גם לפני כחודש היא העלתה תמונת טופלס של עצמה וכתבה: "מודה על הפגמים ביום מושלם". מהצד שלנו, היא נראתה בדיוק אותו הדבר כמו בתמונה העדכנית, כלומר מעולה – אבל אתם יודעים איך זה, הכול עניין של הרגשה (או ניסיון לגרוף מחמאות).
4 צפייה בגלריה
שרון סטון
שרון סטון
חיפשנו פגמים - לא מצאנו
(צילום: GettyImages)
סטון אמרה בעבר שהיא מקפידה על אורח חיים בריא וספורטיבי ומשתדלת להתאמן חמש פעמים בשבוע. בשנה שעברה כשהתראיינה למגזין WSJ, היא סיפרה קצת על התפריט ושגרת הספורט שלה: "ארוחת הבוקר החביבה עליי היא מלון עם גבינת פטה, מתובל בשמן זית, מלח ופלפל. אחרי זה אני אוכלת פרוסת טוסט מלחם מחמצת ללא גלוטן ושותה תה צמחים". סטון אמרה בעבר שהיא נמנעת ממשקאות עם קפאין וגם אלכוהול היא לא שותה – למען השמירה על הגיזרה: "הסתכלתי על מדונה, אנחנו באותו גיל, ושאלתי את המאמן שלי מה הסוד שלה. הוא אמר לי שהוא חושב שהיא לא שותה אלכוהול. הפסקתי לשלושה חודשים וראיתי הבדל עצום!".
עוד סיפרה הכוכבת שהיא שוחה הרבה בבריכה הביתית שלה, עושה הרבה תרגילי רגליים (מכיוון שהיא מרגישה שהם אלו שמשפיעים וממריצים את הגוף שלה), מקפידה על 8 שעות שינה ונהנית מאמבטיות מלאות במלחים היישר מים המלח. עבר כמעט עשור מאז הפעם האחרונה שבה סטון ביקרה בארץ, אולי הגיע הזמן לקפוץ לביקור נוסף ולחדש את מלאי המלחים.
4 צפייה בגלריה
שרון סטון
שרון סטון
מתי רואים אותך?
(צילום: GettyImages)