5 צפייה בגלריה
אוליביה קוק
אוליביה קוק
אוליביה קוק
(צילום: אינסטגרם)
השם אוליביה קוק (28) אולי לא מצלצל לכם מוכר, אבל אנחנו בטוחים שמעטים מאוד האנשים שלא יודעים מי זו ליידי אליסנט הייטאוור מהסדרה "בית הדרקון". בכל זאת, היא ידועה בתור האישה הכי יפה בשבע הממלכות (עד חאליסי כמובן).
מי שידעה לנצל היטב את הבאז הבלתי נגמר סביב סדרת הפריקוול ל"משחקי הכס" היא הזמרת, האמא הטרייה ובשנים האחרונות גם מעצבת האופנה - ריהאנה, שגייסה את קוק למותג ההלבשה התחתונה המוביל שלה - Savage x Fenty, והפכה אותה לשגרירה הראשית.
בסוף השבוע האחרון יצא לאוויר העולם הקמפיין החדש של המותג בהובלתה של קוק, שדגמנה שלושה מראות סקסיים שונים. "מתאים למלכה! תחרה ועור שנראים פשוט מדויק לכס הברזל", כך נכתב בעמוד האינסטגרם של המותג.
כוכבת "בית הדרקון" שיתפה גם כן תמונה מהסט, וכתבה: "הייתי קופצת מצוק בשביל ריהאנה אז זה הרגיש כמו אופציה טובה יותר". נכון לכתיבת שורות אלה, הפוסט של קוק צבר למעלה מ-76 אלף לייקים ויותר מאלף תגובות, רובן מכילות את שלוש האותיות OMG.
5 צפייה בגלריה
אוליביה קוק
אוליביה קוק
מישהו יודע איפה השלט של המזגן?
(צילום: אינסטגרם)
5 צפייה בגלריה
אוליביה קוק
אוליביה קוק
רותחת גם בירוק ניאון
(צילום: אינסטגרם)
יומיים לאחר שהקמפיין החדש יצא לאוויר חשפה קוק כי סבלה מהתמוטטות נפשית כשהייתה בת 22, בזמן שצילמה את הסרט "גזעיות" (Thoroughbreds). "זה היה רע, רע. נורא, בעצם", אמרה בריאיון ל-Observer Magazine. "זה היה נורא להתגעגע הביתה ולא לדעת את זה. מאז שאני בת 18 אני לבד לפרקי זמן גדולים מאוד".
קוק הוסיפה כי היא "טובה מאוד בלהסתיר את הדיכאון שלה" ואמרה כי הוא החמיר בעקבות בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית והברקזיט האנגלי. עוד אמרה כי מצבה הנפשי המשיך להתדרדר כשעברה לוונקובר, שם הצטלמה לסדרת הלהיט "מוטל בייטס". "אני כל כך אסירת תודה על העבודה הזו אבל היה לי מאוד קשה. הדרך שבה לוחות הזמנים עבדו, לכולנו היו קווי עלילה שונים אז ביליתי הרבה מאוד זמן בדירה הזו בוונקובר עם עבודה אחת לשבועיים".
5 צפייה בגלריה
אוליביה קוק
אוליביה קוק
טובה בלהסתיר דיכאונות
(צילום: Gettyimages)
בריאיון סיפרה כי החרדות פחתו לקראת שנת 2019 וכעת היא "די מרוצה, בפעם הראשונה מזה שנים". על התפקיד הנחשק ב"בית הדרקון" אמרה כי עד לרגע שלוהקה - מעולם לא צפתה בסדרה "משחקי הכס". "אני מתנגדת לדברים פופולריים, אבל זה פועל לרעתי כי זה ממש טוב". אל תגידי את זה בקול רם, שוייסריז טארגאריין הראשון לא ישמע אותך!
5 צפייה בגלריה
אוליביה קוק
אוליביה קוק
העיקר הבריאות (הנפשית). קוק
(צילום: Gettyimages)