5 צפייה בגלריה
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023 מרתה סטיוארט
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023 מרתה סטיוארט
בום! מרתה סטיוארט על שער מגזין בגדי הים של ספורט'ס אילוסטרייטד 2023
(צילום: צילום מסך)
ארבעת השערים המתחלפים של מגזין בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד" לשנת 2023 נחשפו היום (ב') כשבראשם שם אחד מפתיע במיוחד - אשת העסקים מרתה סטיוארט, שחגגה בחודש אוגוסט האחרון את יום הולדתה ה-81. כמדי שנה, מנסים בגיליון בגדי הים השנתי לחדש ולהפתיע, והשנה הם בהחלט יכולים לסמן וי גדול.
"בגיליון השנה אין נושא, יש חזון, סנטימנט ותקווה שנשים יכולות לחיות בעולם שבו הן לא מרגישות מגבלה פנימית או חיצונית", אמרה אם. ג'יי. דיי - העורכת הראשית של המגזין, והסבירה: "היעדר הנושא אינו אומר שהנשים האלה שנבחרו אינן חולקות תכונות משותפות מסוימות. הן כל הזמן מתפתחות".
5 צפייה בגלריה
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023
ארבעת השערים המתחלפים של שער גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023
(צילום: צילום מסך)
הבחירה בסטיוארט מוצדקת לגמרי מצד אחד, בכל זאת מדובר באישה שהיא אייקון. מנחת טלוויזיה זוכרת פרס האמי ומייסדת Living Omnimedia. לאורך הקריירה שלה כתבה סטיוארט 99 ספרי לייף סטייל, בנוסף לכך היא מתחזקת עמוד אינסטגרם פעיל עם ארבעה מיליון עוקבים וכעת היא מחזיקה בטייטל נוסף - הדוגמנית הוותיקה ביותר של המגזין.
במהלך הריאיון הודתה סטיוארט כי היא לא חושבת על הגיל לעיתים קרובות אך הוסיפה כי ההזדמנות שניתנה לה להצטלם בבגד ים לשער הגיליון לשנת 2023 היא היסטורית. מי שאחראי על התמונות הוא הצלם רובן אפאנדור (Ruven Afanador), שצילם את סטיוארט ברפובליקה הדומיניקנית ב-Casa de Campo Resort & Villas. "אף פעם בחייה היא לא נתנה לנסיבות שלה להכתיב את התוצאות", אמרה אם.ג'יי.דיי. "היא השתנתה עם הזמן, תמיד הייתה צעד אחד קדימה - כך נראה, ובנתה אימפריה עסקית רחבת היקף".
5 צפייה בגלריה
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023 מייגן פוקס
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023 מייגן פוקס
גברים רבים יהנהנו בהסכמה. מייגן פוקס לוהטת
(צילום: צילום מסך)
שלוש הנשים הנוספות שזכו לככב על שערי המגזין הן מייגן פוקס, קים פטרס וברוקס נדר. מייגן פוקס פרצה לחיינו בשנת 2007 עם שובר הקופות "רובוטריקים" ומאז הספיקה לככב על אינספור שערי מגזינים בהם "קוסמופוליטן", "רולינג סטון" ו"אל". כעת, בצילומי השער למגזין "ספורטס אילוסטרייטד" היא מביעה את התקווה לכך שאנשים יסתכלו מעבר ליופייה החיצוני ויבינו שמדובר באישה מתחשבת, רהוטה ועמוקה.
את השער של פוקס צילם גרג סוואלס, גם כן ברפובליקה הדומיניקנית. "מייגן מקבלת בהכנעה את יופייה המדהים ובו זמנית מבקשת להיראות ולהיות מוערכת כאשת האינטלקט והיופי הפנימי", מספרת דיי.
נזכיר כי במאי 2020 ודי סמוך לפרידה שלה מבעלה לשעבר בריאן אוסטין גרין החלה פוקס לצאת עם המוזיקאי משין גאן קלי. שנה וחצי לאחר מכן, בינואר 2022, כרע קלי ברך והציע לשחקנית נישואים. "ביולי 2020 ישבנו יחד מתחת לעץ הבניאן וביקשנו קסם. לא היינו מודעים לכאב שנתמודד איתו בפרק זמן כה קצר, לא מודעים לעבודה ולהקרבה שהקשר הזה ידרוש מאיתנו - אבל שיכורים מאהבה. איכשהו, שנה וחצי לאחר מכן, אחרי שעברנו גיהינום יחד ולאחר שצחקתי יותר ממה שהייתי מסוגלת לדמיין, הוא הציע לי להתחתן איתו ואמרתי כן", כתבה פוקס, והוסיפה: "ואז שתינו את הדם זה של זו".
מאז הקפידו השניים להגיע יחד לכל הטקסים והאירועים המתוקשרים מעבר לים - עד שבחודש פברואר האחרון החלו לצוץ שמועות בדבר משבר ביחסים. פוקס הציתה את השמועות עוד קצת כשפרסמה פוסט בו רואים אותה שורפת חפצים שנראים כמו חפציו של משין גאן, וצירפה את הכיתוב: "אפשר להרגיש את חוסר הנאמנות שלך, זה נמצא בריח הפה שלך".
חודשים שעברו מאז הספיקו השניים ללכת לטיפול זוגי יחד, שם חיכו להם צלמי הפפראצי, שתיעדו את פוקס מוחה דמעה, ובנוסף לטוס לחופשה זוגית יחד. תאריך לחתונה טרם נקבע.
5 צפייה בגלריה
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023 קים פטרס
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023 קים פטרס
השיר "אנהולי" הכניס אותה להיכל התהילה. קים פטרס
(צילום: צילום מסך)
כוכבת הפופ קים פטרס הוציאה לפני שש שנים את הסינגל הראשון שלה, I Don't Want It at All ובחודש פברואר האחרון הזמרת הגרמנייה בת ה-30 נבחרה לאישה הטרנסג'נדרית הראשונה שזכתה בפרס גראמי עבור צמד הפופ והופעת הפופ הטובה ביותר על שיתוף הפעולה שלה עם סם סמית' בשיר Unholy.
פטרס מספרת כי היא גאה בכך שהקהילה הטרנסית שואבת השראה מעבודתה הקשה אך היא דואגת להשתמש בכוח ששלה כדי לעודד אחרים להצליח - ללא קשר למין או מיניות. את הזמרת הצעירה צילם יו צאי בלוס אנג'לס. "קים, כוכבת הפופ זוכרת הגראמי, היא השראה גדולה לקהילת הלהט"ב. היא סללה את הדרל שלה להיות כוכבת על - וזה היה הכל מלבד מסלול ישר", אמרה דיי.
השחקנית ברוקס נדר חברה במשפחת "ספורטס אילוסטרייט" כבר מאז 2019. דיי מספרת עליה כי היא דוגמה מצוינת להתמדה - מישהי שמעולם לא נתנה למילה "לא" לעצור אותה או למנוע ממנה לרדוף אחרי החלומות שלה. "הלב והכישורים שלה לא רק זיכו אותה בשער המגזין, אלא גם מיצבו אותה על הדרך הבטוחה להצלחה", אמרה עורכת המגזין.
5 צפייה בגלריה
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023 ברוק נדר
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023 ברוק נדר
יפה, אבל הרבה פחות מפורסמת. ברוקס נדר
(צילום: צילום מסך)