הבוקר (ד') התעוררנו לטפטוף קל אמנם, אך מספיק כדי לגרום לנו להתעטף בלא מעט שכבות ולהתלונן על הקור בלי סוף. כל זה בזמן שאל מקפירסון החליטה לפרסם בחשבון האינסטגרם שלה סרטון חדש, שלא משאיר הרבה מקום לדמיון. "אני דואגת לנפש שלי, לגוף ולרוח שלי בכל יום עם תרגול נשימה ומדיטציה. התרגול היומיומי שלי כולל מדיטציה בבוקר במשך כ-25 דקות", כתבה מקפירסון לצד הסרטון. "אני מנסה לחיות את חיי בזרימה מתמדת של חיבור מדיטטיבי ולא רק בזמנים מוגדרים".
נעצור לרגע כדי להזכיר שמקפירסון, שקיבלה את הכינוי הנחשק The Body, החלה את קריירת הדוגמנות שלה בשנת 1982, אז השתתפה בפרסומת brand soda. בשנת 1986 נבחרה לדגמן על השער של מגזין "טיים" ומאז הופיעה בשערים רבים נוספים. עוד פרט נחמד: מקפירסון כיכבה על שער מגזין ספורטס אילוסטרייטד חמש פעמים, כשהפעם האחרונה הייתה בשנת 2006.
3 צפייה בגלריה
אל מקפירסון
אל מקפירסון
נהיה פה חם. אל מקפירסון
(צילום: אינסטגרם)
נחזור לווידיאו הלוהט: מקפירסון לבשה סוודר אפור מפנק ומתחתיו סט הלבשה תחתונה שחור וקטן. מקפירסון פלרטטה עם המצלמה והרימה את ידיעה למעלה וחשפה גזרה חטובה ושרירי בטן מעוררי קנאה. בספטמבר 2021 התארחה דוגמנית העל בבלוג WelleCo וחשפה חלק מסודות הטיפוח שלה. "אני שותה שייק ירוק פעמיים ביום ומקפידה על צחצוח גוף יבש כדי להמריץ את זרימת הדם וניקוז הלימפה".
בריאיון ל-Harper's Bazaar בשנת 2019 אמרה כי "טיפול הפנים הטוב ביותר הוא מה שמכניסים לגוף שלנו". בנוסף סיפרה מקפירסון כי היא מנסה להקפיד ולהתאמן מדי יום בשעה 06:30 בבוקר. "או שאעשה קצת יוגה, או שאצא לרכוב על אופניים או שארד לחוף לשחות. אם אני בדרכים אביא את נעלי הספורט שלי ואצא לריצה. אני אוהבת לחקור כל סביבה חדשה ולצאת החוצה".
3 צפייה בגלריה
אל מקפירסון
אל מקפירסון
מאיפה הסוודר?
(צילום: אינסטגרם)
ואם כבר במקפירסון עסקינן, זמן טוב לתזכורת קטנה על עברה הרומנטי. בכל זאת, מדובר באחת מהנשים הלוהטות ביותר בעולם: בתחילת שנות ה-80 יצאה מקפירסון עם בילי ג'ואל, שסיפר שהשירים This Night ו-And So It Goes נכתבו על מערכת היחסים שלו ושל הדוגמנית. בשנת 1984 פגשה הדוגמנית את צלם האופנה הצרפתי ז'יל בנסימון בזמן שהצטלמה למגזין ELLE. השניים נישאו במאי 1986 אך התגרשו שלוש שנים מאוחר יותר.
בשנת 1996 החלה לצאת עם איש הכספים ארפד בוסון והשניים הביאו לעולם שני בנים משותפים. הארבעה גרו למשך תקופה מסוימת בלונדון אך בשנת 2005 נפרדו. כמה שנים לאחר הפרידה החלה מקפירסון לצאת עם המיליארדר ג'פרי סופר. השניים נפרדו בשנת 2012 אך חזרו להיות יחד לאחר שסופר נפצע בתאונת מסוק. אל וג'פרי התארסו והתחתנו בשנת 2013 ולבסוף התגרשו בשנת 2017. הבא בתור ברשימה הרומנטית של מקפירסון היה אנדרו ווייקפילד - פעיל בריטי המתנגד לחיסונים. כמובן שגם הקשר הזה הסתיים מהר מאוד. נחכה לראות מי הבא בתור.
3 צפייה בגלריה
אל מקפירסון
אל מקפירסון
אין לנו מילים
(צילום: Gettyimages)