אתמול (ג'), נחשפה מערכת היחסים החדשה של הזמר אביב גפן (50) עם שרון קאופמן (38), מנהלת מאפייה באזור המרכז. אלא שצלם הפפראצי החרוץ שלנו, שציפה לתפוס את השניים מבלים יחד בביתו של גפן, זכה להפתעה מסוג אחר לגמרי, כשמביתו של המוזיקאי יצאה דווקא גרושתו הטרייה שני פרידן.
כאמור, פרידן יצאה מהבית בו גרה במשך למעלה מעשור עם גפן וילדיהם המשותפים, כשבן זוגה, איש העסקים מריוס נכט לצידה, והיא מחזיקה ארגז ביד. למצלמה היא מסרה ש"הכל מצוין", ואחרי זמן מה שבילו בפנים, עזבו את המקום בטסלה הלבנה של איש העסקים. בתיאום מושלם, דקות ספורות לאחר מכן, גפן חזר הביתה - ממש כאילו השניים סיכמו ביניהם מתי עליו להגיע כדי שלא יתקלו זה בזו במקרה - וסירב להגיב על הזוגיות החדשה.
2 צפייה בגלריה
אביב גפן פפראצי
אביב גפן פפראצי
בחיוך מאולץ. אביב גפן
(צילום: מוטי לבטון)
כזכור, באוקטובר 2022 גפן ופרידן הכריזו על פרידה ברשתות החברתיות, אחרי זוגיות של 23 שנים, מתוכם 17 שנים של נישואים , ושני ילדים, דילן ואליוט. "אנחנו מאוד אוהבים וחברים קרובים ולפעמים גם הלב בתקופת בחירות. נשמח מאוד אם תכבדו את הפרטיות למען שלום הילדים והמשפחה שלנו", כתבו בסטורי משותף.
חודשיים לאחר מכן, נחשפה הזוגיות החדשה של פרידן ושל איש העסקים המיליארדר מריוס נכט - ממקימי חברת צ'ק פוינט שזיכתה אותו בהונו, אשר נכון לשנת 2021 מוערך בשווי של 3.5 מיליארד דולר.
2 צפייה בגלריה
אביב גפן פפראצי
אביב גפן פפראצי
לפחות בחורף הוא לא יחף
(צילום: מוטי לבטון)