השבוע של חג פורים תוקף אותי עם חוסר סבלנות מוחלט לתחפושות. אולי כי נמאס לי מאנשים מחופשים. למה? כי אני אחת מהם. אני אחת כזו שממש משתדלת לחשוב שהיא אמיתית, ואיכשהו יוצא שכל מה שהעולם רואה בי זו אשה בתחפושת. ובצדק. בואו נתחיל מהדבר הראשון שרואים כשמסתכלים עליי, וזה הבלונד.
2 צפייה בגלריה
משלוש יוצאת אחת. מיכל, מישל ואורית צהובות
משלוש יוצאת אחת. מיכל, מישל ואורית צהובות
משלוש יוצאת אחת. מיכל, מישל ואורית צהובות
(צילום: דביר כחלון (טראוריג), רפי דלויה (פוקס), אימג'בנק - GettyImages (אובמה))
למרות שכבר הרבה זמן לא הייתי במספרה, הלוק הבלונדיני שלי, זה שנחשב פעם לסקסי שנהנה הרבה יותר, הפך עם הזמן למשהו שמרגיש כמו תחפושת בצבע חלודה. כשחשבתי למה אתחפש כשאצא השנה למסיבת פורים, הבנתי שאני כבר מחופשת כל ימות השנה, אז בחג עדיף שאנוח. ואתן לחלודה שבי לנוח מהבלונד.
שתי נשים נוספות החליטו, ממש כמוני, להתחפש השנה לבלונדיניות. הראשונה היא האשה שאוחזת באשכיו של מנהיג העולם החופשי. מישל אובמה, שרק עלתה השבוע על המסלול לעולם בו נשים נהנות יותר. כשראיתי את גוני הזהב החדשים שעל ראשה של הגברת הראשונה, נזכרתי באשת נשיא אחרת, בעצם מאהבת: מרילין מונרו. ותהיתי לעצמי, האם משהו רקוב בממלכת דנמרק? וכשאני אומרת דנמרק אני מתכוונת לראשת ממשלת דנמרק, שהצטלמה לא מזמן לסלפי עם הנשיא אובמה כאילו היו אחרוני ה"חנטליות". מיום פרסום הצילום, בו ראינו את מישל אובמה בפרצוף זעוף מקנאה על התקרבותו הפוטוגנית של בעלה לעבר ראשת הממשלה הבלונדינית, החלו שמועות על צרות בגן העדן של בני הזוג הכי אהובים בעולם. גוני הזהב החדשים על ראשה של מיסיס אובמה הם עוד נדבך, המוכיח שמישל תעשה הכל כדי למשוך את תשומת ליבו של בעלה. אין מה לעשות, גם אם בעלך עסוק 24 שעות בהצלת העולם מעצמו, את עדיין תקנאי כשהוא פוזל לעבר הבלונדינית התורנית.
השנייה ששמה על עצמה תחפושת צהובה כל השנה היא אורית פוקס, שהפכה השבוע את ישראל למעצמת ניתוחים פלסטיים. פוקס טוענת שהניתוחים היחידים שהיא ביצעה בגופה המסכן הם בחזה. חבל שפרצופה עמוס בכל כך הרבה כימיקלים, עד שאי אפשר כבר לזהות אם היא צוחקת מהבדיחה של עצמה. בעודה מתראיינת לאתר ה"דיילי מייל" הבריטי, שהתייחס לתופעה המהלכת כאל מלכת הניתוחים הפרטית שלנו, פוקס חשה הייצוא הכי חם של ישראל. בפועל, די ברור שהיא מנסה להיכנס ללב המיינסטרים בזכות תחפושת אחת גדולה. אבל מה אכפת לה, היא חיה בעולם שבו גברים מפנטזים עליה, והיא אוהבת את זה. איכשהו אני בטוחה שאילו פרצופה של פוקס היה מסוגל לנוע עד כדי הבעת פנים הגיונית, יש מצב שהיינו מצליחים לזהות שם אפילו עצב. פוקס היא הבלונדינית היחידה, מבין שלוש הבלונדיניות ברשימה שלי (כולל עצמי), שהייתי רוצה לפגוש לקפה. למה? כי נראה לי שהיא זקוקה לחיבוק. וחיבוקים הם הז'אנר האהוב עליי בחיים. גם לאנשים מחופשים.