"אל תלחצי על כפתור הסקיפ", הפצירה בי שרית חדד היפהפייה מעבר למסך, בעוד אחת מפרסומות היוטיוב המעייפות. "אני רוצה לדבר איתך ",היא הודיעה תוך כדי כיווץ גבות מלא חשיבות. אתם יודעים, אם שרית חדד רוצה לדבר, מי אני שאומר לא? וכך נחשפתי לפרסומת החדשה של איזו חברת סבונים, שלא רק רוצה לנקות, אלא גם לחנך אתכם לאהבה עצמית בעזרתה האדיבה של הזמרת. הידד.
הפרסומת חשובה. בעיקר כי היא נוגעת בנושא אמיתי וכאוב, שמחמיר ככל שהרשתות החברתיות תופסות מקום גדול יותר בחיינו ובאה לשכנע את כולנו שאולי אנחנו לא כאלה מכוערים כפי שאמרו לנו. חבל שלא השקיעו בבחירת הפרזנטורית את אותו הזמן שהשקיעו בכתיבת הקמפיין.
חדד נולדה כשרה חודדטוב, בגיל 15 היא התחילה להופיע כשעל ראשה רעמת תלתלים בצבע חלודה ופוני שכבר ראה עולם. את האמביציה הגדולה שלה להצליח אי אפשר לקחת ממנה ובזה היא אכן יכולה להוות השראה. אבל הפרסומת לא מדברת על ילדות שמצליחות למרות הכל, אלא על הזכות לקום בבוקר, להסתכל על עצמך במראה ולצאת לעולם עם כל החבילה שקיבלת באהבה מוחלטת. אבל שרית לא השלימה עם מה שנתן לה הטבע. את התלתלים היא מזמן זנחה לטובת פלומה בלונדינית חלקלקה, מהקימורים היא נפרדה לטובת גזרה חטובה ואת שרה חודדטוב היא השאירה אי שם בחדרה, לטובת חיים נוצצים כשרית חדד.
כשחדד מסבירה לנערות שמעריצות אותה שהדבר הכי חשוב זה להיות שלמה עם עצמך ושאף אחד לא יכול להוריד לך את הביטחון העצמי, קשה לי להתחבר. אני חושבת על עצמי בגיל 12, כשהחזה הקטן שלי הפך למושא ללעג אצל בני כיתתי, ואני יודעת ששום שרית חדד לא יכלה לגרום לי להרגיש טוב עם עצמי. כי היא כבר אחרי, היא כבר שינתה את עצמה מקצה לקצה.
אי אפשר לקחת מחדד את הכישרון, אבל להכתיר אותה כפנים של האהבה עצמית זה כמו לתת למדונה לספר לי כמה זה חשוב להשלים עם כל קמט.
אנשי חברת הסבונים, שרק רצו לעשות כאן משהו טוב, היו צריכים לבחור אשה או נערה שבאמת לא דופקת חשבון. אחת שלא מעניין אותה מה חושבים עליה, שמוכנה ללכת יד ביד עם מה שהעניק לה הטבע. האמת שקשה לי לחשוב על כוכבת שמתאימה לקמפיין הזה. קל להטיף כשאת כבר גדולה ומבינה איך העולם הזה עובד. מעניין מה הילדה ההיא, שרה חודדטוב, היתה חושבת על הקמפיין הזה.