לקראת סוף הראיון שאלתי את רוסלנה רודינה איך היא היתה רוצה שיתארו אותה. ״דוגמנית, שחקנית ומישהי שיש לה חבר מאוד מאוד מפורסם״, היא ענתה בחיוך. מאוד מפורסם זה אנדרסטייטמנט. יותר נכון להגיד הזמר המפורסם, וכדי לדייק אפשר לקרוא לו - הזמר הכי מפורסם בישראל, אייל גולן.
להיות החברה של אייל גולן זה כנראה חלק כל כך משמעותי בהגדרה העצמית שלה, שאם רודינה היתה עונה על השאלה הזו לפני שהכירה אותו, נדמה שהתשובה שלה היתה מסתיימת ב״עומדת להיות חברה של מישהו מאוד מאוד מפורסם״. היא רק בת 25, עשתה בעיקר קמפיינים בפרופיל מדשדש, אבל הזוגיות שלה עם גולן (בסיבוב הראשון תשעה חודשים, כולל שינוי סטטוס רב משמעות בפייסבוק!), היתה בעלת תהודה רכילותית כה גדולה, שיכול להיות שהיא יותר "החברה של", מאשר סתם רוסלנה.
עכשיו היא לוקחת צעדים ראשונים בכיוון מקצועי חדש: ״אני רוצה שיכירו אותי כשחקנית״, היא מבקשת. ״עשיתי סרטון, טריילר לסדרה קומית, קריוקי מזרחית. מאז שזה ביוטיוב זה היה בחדשות וב׳צינור לילה׳. אני רוצה להיות שחקנית".
וואו. איזו שחקנית?
"לא משנה לי. לא תיאטרון".
גל גדות כזה?
"אין עליה, גל גדות הוכיחה את עצמה כישראלית שכבשה גם את אמריקה. מתחילים לאט לאט. אני נמצאת כרגע בתקופה די עמוסה, בפגישות, צילומים, קמפיינים חדשים. אני רוצה להיכנס לעולם העסקים ולהביאמוצר שלי, קרם".
5 צפייה בגלריה
צ'אנס אחרון. רודינה
צ'אנס אחרון. רודינה
צ'אנס אחרון. רודינה
(צילום: עידו לביא)
״אהיה הכי כנה איתך״, היא אומרת בפנים חמורות סבר, ״קרש הקפיצה שלי הוא זה שהייתי בת הזוג שלו. אבל הוכחתי שאני בזכות עצמי - גם אחרי שנפרדנו קיבלתי קמפיינים ,יותר נכון - גל של הצעות. זה שחזרנו, זה כי יש בינינו אהבה מאוד גדולה שלא הצלחנו להתגבר עליה. אני יכולה להגיד שזכיתי באיזשהו מקום, מצד אחד אני יוצאת עם בן אדם שכל המדינה מכירה אותו, מצד שני זה גם הבחור שלי, האהבה שלי״.
ככה היא קוראת לו כל הראיון. ״הגבר שלי״, ״האהבה שלי״, ״הבחור שלי״. גם פרשת ״משחקי חברה״, שסיבכה את הזמר המפורסם בחשדלקיום יחסים עם קטינות (גולן לא יואשם, אביו דני ביטון ונהגו לשעבר צחי אסולין - כן), זוכה לכינויים, רק פחות רומנטיים. ״מה שקרה״, היא תכנה את הפרשה.
צריך להבהיר: רודינה מודעת היטב לסיבה שהיא מעוררת עניין: הקאמבק התמוה לגולן, אלפית שנייה אחרי התפוצצות הפרשה. גולן היה זקוק לשיפוץ תדמית דחוף, ורודינה, יש מי שיגיד, היתה זקוקה לבוסט של פרסום. ובכל זאת, הדוגמנית הצעירה הוזהרה על ידי אנשי גולן שלא להתייחס יותר לפרשה. זה לא אומר שלא ניסינו לדובב אותה בנושא.
5 צפייה בגלריה
סומכת על הגבר שלה למרות העדויות. עם אייל גולן במסיבת פורים
סומכת על הגבר שלה למרות העדויות. עם אייל גולן במסיבת פורים
סומכת על הגבר שלה למרות העדויות. עם אייל גולן במסיבת פורים
(צילום: אינסטגרם)
קשה להבין אם רודינה באמת מאמינה שגולן לא עשה כלום. היא מסרבת להתייחס לעדות המפורטת של גולן במשטרה שבה הוא תיאר מפגש מיני עם קטינה כשאביו בחדר השני עם נערה אחרת - ואז ניסיון להחליף ביניהן כשהבין שמי שמבצעת בו את זממה צעירה מדי לטעמו - והכל במילותיו שלו.
יצא לך להכיר את אבא של אייל?
"יצא לי לראות אותו כמה פעמים אבל לא משהו אישי".
ראית אותו עם בחורות צעירות?
"לא".
ואת צחי אסולין?
"הכרתי אותו כנהג. אלה דברים שאף אחד לא ראה".
את מאמינה שאייל לא ידע מכלום?
"כן".
אמרת שאת לא יכולה לסלוח על בגידה.
"ברור".
את רואה את האירוניה שעוטפת את האמירה הזו? אייל הוא זה שרוצה פרוסת שוקולד גם כשבבית מחכה לו אנטריקוט.
"את יודעת מה, אחרי הפרומו של ׳אנשים׳ אני יודעת שהתקשורת מוציאה דברים איך שנוח לה".
אז את סומכת על אייל שהוא לא בגד ולא יבגוד בך?
"ברור. מה זאת אומרת, הגבר שנמצא איתי זה גבר שאני סומכת עליו. אם היתה לי טיפת ספק בנאמנות שלו, לא הייתי שם".
העדות שלו במשטרה כפי שפורסמה לא מעוררת ספק?
"לא".
ולא אכפת לך שאנשים יגידו - היא תמימה, היא עיוורת?
"שיגידו. מה שאנשים יגידו לא מעניין אותי. כל עוד הוא לא אשם - לא מעניין אותי מה היה. מפה מסתכלים קדימה".
מסיבות החשק, כלומר - קריוקי, את מוזמנת אליהן עכשיו?
"דודו אהרון היה אצלנו במסיבת קריוקי! זה כולה עשרה אנשים, בנות זוג, אולי כמה ידידות. אני מכירה אותן כידידות של אייל או דודו. יושבים, שרים, כמו בכל מסיבת קריוקי. זה די נפוץ, גם אני עשיתי מסיבות קריוקי, למרות שאני שרה גרוע, זמרת לא אהיה, אבל אחרי דרינק או שניים את באמת מרגישה שאת זמרת".
5 צפייה בגלריה
דוגמנית שיש לה חבר מאוד מפורסם
דוגמנית שיש לה חבר מאוד מפורסם
דוגמנית שיש לה חבר מאוד מפורסם
(צילום: עידו לביא)
רודינה, 25, מחדרה במקור, מתגוררת היום עם שותפה ברמת גן. היא גם היתה בין הראשונים להגן על גולן עם התפוצצות פרשת ״משחקי חברה״. הם לא היו אז זוג, אבל לדבריה שמרו על קשר חברי, גם כשרודינה היתה בזוגיות מתועדת־אינסטגרם עם אסי אדרי, עובד (חתיך) בשדה התעופה. כשהתברר גודל הפיאסקו התדמיתי של גולן, ובתזמון מושלם, שכאילו הונדס על ידי היחצן של המדינה, גולן ורודינה חידשו את הקשר. היא חזרה איתו מרומניה לא מזמן, עכשיו הם טסים שוב. ״אנחנו טסים למדריד למשחק של ברצלונה".
צעד גדול. את אוהבת כדורגל?
"אני לא מתה על כדורגל, אבל בן הזוג שלי אוהב כדורגל. גם אמא שלו מאוד אוהבת. גם שנה שעברה טסנו יחד לברצלונה למשחק. זה סוג של חוויה, בארץ אני לא הולכת למשחקים".
מה אתם אוהבים לעשות ביחד?
"כל הזמן הוא מקליט, עובד על שירים חדשים, אז אנחנו מתראים בערב אחרי הופעות, אז הדבר הכי כיף שאפשר לעשות זה לשבת ולראות סרט. אני מאוד אוהבת סרטי אימה".
למה זה לא עבד ביניכם פעם קודמת?
"אני חושבת שלא התנהלנו נכון. רצנו מהר מדי, עברנו לגור ביחד מהר מדי, שלא תביני - זה היה כיף, אבל היינו 24 שעות ביממה ביחד. גם אם כיף מתחילים לריב על שטויות. גם הרגשתי שאני מתחילה לקנא, סתם כי אני משועממת והוא חוזר מהופעה ומשהו לא מסתדר לי. לא אשאר אם אני סובלת. הרגשנו חנוקים. אף אחד לא חשב שנחזור. כשחתכנו השלמתי עם זה שלא נחזור יותר ושאני מתקדמת הלאה. שנה ומשהו לא היינו יחד אבל עדיין הרגשתי שהפינה הזו לא נסגרה, היתה לנו אהבה מאוד גדולה וגם כשהייתי במערכת יחסים, תמיד חזרנו להיות בקשר. אין ספק שכשחזרנו, עשינו את זה עם יותר שכל".
מה השתנה בזוגיות שלכם?
"הזוגיות שונה לגמרי. קודם כל, אני לא תלויה באף אחד, יש לי את הדירה שלי. דבר שני, אין משהו שיכול כרגע…״. רודינה נעצרת. מודדת מילים. לטענתה היא הסתבכה מספיק כשהתראיינה לפני שבועיים לתוכנית ״אנשים״ וצוטטה בפרומו כמי ש״תומכת במסיבות הסקס של אייל גולן״. היא לוקחת נשימה עמוקה ואומרת: ״כשחזרתי לזוגיות הזאת, בגלל שעברנו כל כך הרבה, אני יודעת שזה לא סתם. שבאמת הוא אוהב אותי ואני אוהבת אותו. היו הרבה אנשים שניסו להרוס לנו. התערבו לנו".
מי?
"חברים. שיתפנו יותר מדי. אנשים הרשו לעצמם להתערב. זה כמו להיות בזוגיות עם כמה אנשים. זה מבלבל, זה הורס. היום חזרנו, אנחנו לא משתפים, הכל בסדר, גם אם רבים, לא פותחים את זה. חושבים עם עצמנו".
ומה השתנה בכם?
"אני חושבת שהתבגרתי. אני מסתכלת על דברים בצורה אחרת. אני לא מקנאה יותר, אין לי סיבה לקנא. גם אם יהיו אלף בחורות שיבואו ויגידו דברים, אני סומכת עליו. אף אחד לא יכול לשנות לי את הדעה הזאת".
5 צפייה בגלריה
אני לא גרופית שלו
אני לא גרופית שלו
אני לא גרופית שלו
(צילום: עידו לביא)
אייל השתנה?
"כן. יש בו שינוי. תשמעי, הוא למד להעריך מה שיש לו. כשחזרנו הבנו שזה הצ׳אנס האחרון שלנו. אנחנו שומרים על זה יותר".
מה את אוהבת בו?
"את הפשטות שבו. יש לו חוש הומור, הוא מצחיק אותי. הוא גבר. הוא לא ילד, את מסתכלת עליו ורואה שזה גבר, יחבק אותך, ייתן לך עצות, ביטחון. אלה דברים שילד לא יכול לתת. הרבה מתייחסים להפרש הגילים, אבל אם נדפדף אחורה תראי שיש הרבה הפרשי גילים בזוגות שבתעשייה. בינינו יש רק 17 שנה, זה לא כזה הרבה וגם לא מרגישים את זה בכלל. אנשים אוהבים להתעסק ולנסות להוציא דברים מהקשרם".
מה יש לכם במשותף?
"כדורגל לא. אבל יש לנו את הצחוקים שלנו. אני מאוד שטותניקית וגם הוא. אנחנו יכולים לנהל שיחות עד הבוקר על החיים. אני כל הזמן אמיתית איתו. יש דברים שאני אומרת לו שלא ימצאו חן בעיניו. אם יש שיר שאני לא אוהבת - אני אגיד לו. הוא מעריך אותי על זה. אני לא גרופית שלו".
אז איך קרה הקאמבק?
"זה משהו הזוי. אף פעם לא באנו ואמרנו שחזרנו. זה
פשוט קרה".
כשאת רצת לטעון שהוא חף מפשע לא הייתם ביחד, האמנת לו.
"ברור שאני מאמינה לו. כל הזמן היינו בקשר, תמיד בקטע חברי. גם כשיצאנו עם אחרים לא היה נתק מוחלט, זה בכלל לא קשור למה שקרה".
ואין לך רגעים שאת מפקפקת בכנות של אייל? מקיפים אותו האנשים הכי חזקים בתקשורת. אולי את לא מודעת לתפקיד שלך פה.
"אני לא כזו שישחקו בה. אף אחד לא משחק איתי. אני לא פראיירית, אני לא מישהי תמימה שלא מבינה עניין. אם זה לא היה באמת אמיתי - אני לא הייתי שם. אנשים יכולים להמשיך לדבר, מי שלא נראה לו - שיבושם לו. אני חיה איך שנוח לי ומה שעושה לי טוב. אם לא נראה למישהו שחזרנו בתקופה שנראתה למישהו הזויה - שייהנה. בינתיים אני קמה בבוקר וטוב לי".

בונוס: קטע המשחק הראשון של רוסלנה

>> את הראיון המלא תוכלו לקרוא בגיליון החדש של פנאי פלוס