מה קורה כאשר החיים האמיתיים של הכוכבים מתערבבים עם תסריט בלהות? כידוע, זה לא קל להיות מפורסם בארצנו. עד כדי כך לא קל, שלפעמים ההטרדות וההערצה יכולות ללכת צעד אחד רחוק מדי, כמו במקרה של שירה וילנסקי, שנאלצה להתמודד בחודשים האחרונים עם מטריד אלמוני שמאיים על חייה.
וילנסקי (30), המוכרת מסרטים כמו "כנפיים שבורות" ומסדרת הלהיט "השמינייה" בערוץ הילדים, הגיעה אמש (ב') לתחנת המשטרה בתל אביב כדי להגיש תלונה נגד מטריד אלמוני שמתקשר אליה בחודשים האחרונים ומאיים על חייה בטלפון.
1 צפייה בגלריה
תחת איומים. וילנסקי
תחת איומים. וילנסקי
תחת איומים. וילנסקי
(צילום: רפי דלויה)
לפי מקורבים לוילנסקיי, המטריד המטורף לא הסתפק רק בוילנסקי, ולפני ימים אחדים, לאחר שאיתר את מספר הטלפון של חברתה של השחקנית, החל להתקשר גם אליה ואיים על וילנסקי דרכה. כוכבת "השמינייה" נתנה עדות בתחנה בפני החוקרים במשך יותר משעתיים, וכרגע אין פרטים או קצה חוט מי עומד מאחורי תסריט האימה שבו חיה וילנסקי בחודשים האחרונים.
שירה, תני פרטים
"אני מנועה מלהגיב על החקירה בכדי לא לפגוע במאמצי המשטרה בתהליך החקירה שנמצא בתחילתו".
כזכור, זה לא הפעם הראשונה שכוכבות מקומיות נאלצות להתמודד עם איומים והטרדות. בספטמבר לפני כשנתיים קיבלה מנחת ערוץ הילדים, השחקנית דנה פרידר איומים מפורשים מגברבן 29, תושב נתניה, שנעצר לאחר שכתב לכוכבת אינספור איומים על חיה, כמו כן גם רוני דואני וגל גדות סבלו ממטרידים מטורללים. שלא נדע.