"האח הגדול" עתידה לחזור אלינו בקרוב בעונה חדשה, והבלוגר עומרי חיון פרסם השבוע ידיעה על כניסה אפשרית לבית של לא אחר מאשר חגי פליסיאן. כן, ההוא שבסוף לא הואשם בפרשת הרצח בבר נוער, ונתן ראיון אלמותי ב"עובדה". למרות שאפשרות כזאת נשמעת לא מציאותית (אפילו חיון מודה בכך בידיעה) - הידיעה היכתה גלים ברחבי הארץ. הממים הציפו את הרשת, ושיחות סלון וברזייה רבות עסקו השבוע בנושא הכניסה האפשרית של פליסיאן לווילה של "האח הגדול". ואז הגיע אסי עזר.
2 צפייה בגלריה
הפה הגדול. עזר
הפה הגדול. עזר
הפה הגדול. עזר
(צילום: ענת מוסברג)
מנחה "האח הגדול" יצא בזריזות להגנת היד שמאכילה אותו, ופרסם סטטוס מכחיש בפייסבוק שלו. "שמעתי שמסתובבת שמועה שחגי פליסיאן, מי שהיה חשוד ברצח בבר נוער, עומד להיכנס לבית 'האח הגדול'. כמובן שמדובר בקשקוש", כתב עזר. ואז הוא החליט להיכנס בבלוגר באופן אישי, כשכתב, "שימו לב איפה אתם צורכים את הרכילות שלכם, לפעמים יש אתרים שכוחם הולך ונחלש, אז הם מחפשים לגרום לכם להיכנס לעמוד שלהם, גם בדרכים שאינן ראויות".
2 צפייה בגלריה
בפנים או בחוץ?
בפנים או בחוץ?
בפנים או בחוץ?
(צילום: מוטי קמחי)
צודק ככל שיהיה, עזר מייצג פה את הצד החזק, "האח הגדול" וקשת, מכונת יחסי ציבור משומנת היטב, עם גישה חופשית לסלון של כולנו. היה אפשר לצפות שיניח להשמצות וישאיר את המלחמה למי שאמור לנהל אותה, מחלקת הדוברות של קשת והפקת התוכנית. הרי אם הבלוג של חיון הוא "אתר שכוחו הולך ונחלש", כפי שכתב, למה שיגיב לשטויות שנכתבות שם?
התגובה של עזר לחיון ניסתה להגן על הפורמט ולהפריך את השמועה, אולם חשפה אגב כך צד לוחמני וקטנוני של המנחה, שרק הוסיף שמן למדורה, נגרר למלחמת השמצות נוספת, ובסך הכל הוסיף עניין לידיעה (והביא אותה לכאן ול"ערב טוב עם גיא פינס"), ואילץ את חיון לאיים בחשיפת פרטים נוספים שבהפקת "האח" היו מעדיפים לשמור חסויים. וחמור מכך, התגובה הוציאה את עזר, יחד עם קשת ו"האח הגדול", כחכמים על חלשים.