קים קרדשיאן: "ראיתי תמונות שלי והתחלתי דיאטה"

כוכבת הריאליטי הכי מפורסמת בעולם, קים קרדשיאן, נודעה בזכות קימוריה המפורסמים - ובפרט הישבן - אותם היא טורחת לתעד בכל הזדמנות אפשרית. אולם, רגע אחרי שילדה את בייבי נורת' ווסט, החליטה קים להשיל את כל משקל ההריון (בוהעלתה יותר מ-20 קילו) ושעבורו זכתה ללעג מאסיבי מכל עבר. "הרגשתי בריונות במהלך ההריון שלי וזה היה נורא. אף אישה לא צריכה להרגיש כך".
היא פצחה בדיאטת אטקינס חריפה ,שבזכותה השילה כבר 25 קילו, והיא מלווה באימוני כושר מפרכים. בנוסף, יש לה מאמן כושר ושף פרטי שמקפידים על התזונה שלה. "זה היה האתגר הגדול ביותר בחיים שלי ועדיין אני צריכה לרדת עוד במשקל" אמרה קים והוסיפה, "הבנתי שהעליתי משקל כשראיתי תמונות שלי והתחלתי בדיאטה. כיום אני מתאמנת 5 פעמים בשבוע ועושה הליכות עם כל מי שיסכים ללכת איתי". מקורבים לכוכבת הריאליטי אומרים שהיא מתאמנת כל יום עם המאמן של קניה, וכבר כשהיא קמה בבוקר, יורדת ל-100 סקווטים (תרגילי מכרעים לחיזוק הישבן והרגליים).
10 צפייה בגלריה
קים עושה דווקא לכל מי שצחק עליה בהריון
קים עושה דווקא לכל מי שצחק עליה בהריון
קים עושה דווקא לכל מי שצחק עליה בהריון
(צילום: אינסטגרם)

ג'סיקה סימפסון: "לא ציפיתי להגיע למספרים שראיתי על המשקל"

הזמרת (33) הגיעה בהריון הראשון שלה למימדים לא מקובלים במוסכמות של הוליווד (העלתה בסביבות ה-30 קילו), ואחרי שילדה את בתה, מקסוול, במאי 2012, ניסתה לרדת במשקל ואף הפכה להיות הדוברת של חברת "שומרי משקל" (תמורת כמה מיליונים), אך לא הצליחה להשיל את הקילוגרמים המבוקשים וזכתה להד תקשורתי כבד. מיד לאחר מכן, נכנסה להריון נוסף (סימפסוןהודתה בעצמה ש"בטעות") וילדה את בנה השני, אייס, ביוני 2013.
כיום, כמעט שנה אחרי, היא מתחזקת גזרה לוהטת, שבאה לה, כפי שהיא אומרת, ממש לא בקלות. "אני חושבת שמעולם לא ציפיתי מעצמי להגיע למספרים שראיתי על המשקל, רציתי להיות שמחה ולאכול מה שבא לי, ולא הבנתי שלא הכל ירד אחרי הלידה" אמרה סימפסון על המימדים אליהם הגיעה בהריון השני, "לא האמנתי כשראיתי כמה אני שוקלת. הייתי כל כך חסרת ביטחון". סימפסון, שתמיד היתה בעין הזרקורים, יודעת כי עליה "לספק את הסחורה" ולהתאים את עצמה לסטנדרטים של הוליווד, אבל היא עושה את זה מסיבותיה שלה: "אני לחוצה, יש עלי הרבה לחץ שארד את משקל ההיריון שעליתי" אומרת סימפסון ומספקת סיבה נוספת למוטיביציה "יש לי תאריך לחתונה. זה יהיה בקרוב מאוד".
10 צפייה בגלריה
ג'סיקה סימפסון נראית טוב בצהוב!
ג'סיקה סימפסון נראית טוב בצהוב!
ג'סיקה סימפסון נראית טוב בצהוב!
(gettyimages)

מרינה מקסימיליאן: "רוצו לעשות דיאטה"

מארינה מקסימיליאן הגיחה לחיינו כבחורה עגלגלה למדי ב"כוכב נולד" ובתקופה של שנתיים השילה יותר מ-30 קילוגרמים בדיאטה שכללה תזונה נכונה (עם התמקדות בירקות ופירות), פעילות גופנית מפרכת וניקוי מעיים (חוקנים) באופן קבוע. הזמרת המוכשרת, שהיתה סמל לנשים מלאות ואף שימשה כפרנזטורית של חברת האופנה למידות גדולות, "עונות", לא רוצה יותר להיות מזוהה עם נשים מלאות ואף הבהירה כי היא לא רוצה להיות מודל לחיקוי. "בהתחלה הייתי נורא נפגעת כשקראו לי שמנה. לוקח זמן להבין שאת רק סמל בשביל אנשים. ברגע שהבנתי את זה, היה לי יותר קל לשחרר... הייתה תקופה שהיה לי לא נעים, ראיתי שאני יורדת במשקל אחרי ששנים הייתי גדולה והגדרתי את עצמי ככה.... אני מצטערת, כל מי שאני לא יכולה להיות יותר המודל שלה לחיזוק - אני מאחלת לה שתמצא מקורות השראה אחרים שיזכירו לה שהיא יפה איך שהיא".
על הדיאטה החריפה בה פצחה למארינה יש רק מילים טובות להגיד: "אני מעדיפה שנקרא לזה ניקוי מעיים, אבל כן, זה מדהים. הטיפולים הראשונים לא מוציאים ממך כלום, אבל אחר כך יוצא ממך כל מה שנדבק לדפנות המעיים במשך שנים, וזה גורם לך להרגיש ממש קלילה. חוץ מזה מתלווה לזה דיאטה מאוד חריפה של ירקות ופירות מסוימים. בהתחלה אוכלים גם קצת חלבונים, אבל עכשיו אני רק על ירקות ופירות. בלי קפה ובלי סוכר. עוד מעט מוסיפים לי קצת קינואה ואורז".
10 צפייה בגלריה
שלא תביני אותנו לא נכון, יפה לך רזה. פשוט אהבנו אותך גם עסיסית
שלא תביני אותנו לא נכון, יפה לך רזה. פשוט אהבנו אותך גם עסיסית
שלא תביני אותנו לא נכון, יפה לך רזה. פשוט אהבנו אותך גם עסיסית
(שוקה כהן)

ויקטוריה בקהאם: "רצתי 6 פעמים בשבוע. אני נהיית אובססיבית כשאני מחליטה להתייחס למשהו ברצינות"

מעצבת האופנה ויקטוריה בקהאם, לעד פוש ספייס, מתחזקת גזרה דקיקה במיוחד, ומעבירה את רוב חייה על הגבול הדק שבין אובססיסית למשקל ואנורקטית של ממש. היא מעידה על עצמה "הייתי לגמרי אובססיבית בכל מה שנוגע לגוף שלי. נהגתי למדוד את הירכיים שלי. זה כל כך מוזר שכל השנים האלה ניסיתי לרדת במשקל בצורה נואשת ואף אחד לא שם לב לזה שאני אנורקסית". האמא לארבעה, שחזרה לגזרה שלה רק 8 שבועות אחרי שילדה את בתה, הארפר סבן ,מספרת על משטר האימונים שלה: "רצתי שש פעמים בשבוע. אני נהיית די אובססיבית כשאני מחליטה להתייחס למשהו ברצינות".
מקורבים לכוכבת אומרים כי היא הולכת למכון כל יום, בלי תירוצים, ורצה על ההליכון בין 5-6 מיילים ביום. בקהאם עצמה העידה כי היא רצה, כי זו הפעילות האירובית ששורפת הכי הרבה קלוריות ושומן. ומה לגבי אוכל כדי לספק כוח לפעילות הגופנית המאסיבית? אז זהו, שלא יותר מדי. "כשזה מגיע לאוכל, הייתי במקום מאוד אפל בנוגע לגוף שלי. מבחינתי המושגים דיאטה ושנאת הגוף שלי היו אותו דבר". כיום בקהאם מקפידה על משטר תזונתי לפי "דיאטת אלקליין" (המבוססת על ההנחה שלמזונות מסוימים יש השפעה על חומציות נוזלי הגוף), דיאטה בעלת אופי צמחוני שעיקר התפריט שלה מורכב מירקות, פירות, מוצרי סויה, סוגי אגוזים, קטניות ודגן.
10 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם - הסובבים אותה לא ידעו שיש לה הפרעות אכילה
ויקטוריה בקהאם - הסובבים אותה לא ידעו שיש לה הפרעות אכילה
ויקטוריה בקהאם - הסובבים אותה לא ידעו שיש לה הפרעות אכילה
(אימג'בנק - GettyImages)

רותם סלע: "לא רוצה לגרום לאף אחת להרגיש רע"

אמא לשתיים שמושכת הרבה אש בזכות הגזרה הדקיקה מאז ומעולם שהיא מתחזקת. העליהום הציבורי נגד סלע הגיע לשיאו לאחר שילדה את בתה הראשונה, אן, ויצאה מבית החולים בסקיני ג'ינס שלבשה לפני שנכנסה להריון. לפני שילדה את בתה השניה, אורי, היא הבהירה שהיא לא מתכוונת לעשות את אותה טעות. "הפעם לא אצא עם סקיני מבית החולים ,אני לא רוצה לגרום לאף אחת להרגיש רע. כולן מדהימות. זה עניין של גנים".
אם נשים אחרות עושות את כל המאמצים שבעולם להוריד במשקל, סלע הופכת עולמות כדי להבהיר שהיא אוכלת כמו אחד אדם והגזרה שלה היא אך ורק תודות לגנים המשובחים. "אני מתנצלת שאנשים מקנאים בי. אני אדם רזה מטבעי, כל חיי הייתי רזה וכנערה נלחמתי לעלות במשקל. אני לא עושה מאמץ מיוחד להישאר רזה". יותר מזה, היא אפילו מפרטת את הכמויות שהיא אוכלת (כשהיתה בהריון): "אני בטירוף של אוכל. אכלתי כבר בורקס, הביאו לי שוקולד ממקס ברנר ופתחתי את הבוקר עם שקשוקה. אני אוכלת. בא לי הכל".
10 צפייה בגלריה
רותם סלע. הממלכה שלנו בתמורה לגנים שלך
רותם סלע. הממלכה שלנו בתמורה לגנים שלך
רותם סלע. הממלכה שלנו בתמורה לגנים שלך
(צילום: ענת מוסברג)

נינט טייב: "לעומת שנים של הרעבות, היום אני במקום בריא"

נינט טייב הגיחה לחיינו לפני יותר מעשר שנים ב"כוכב נולד" בתור החיילת העגלגלה וה"מאמי" הלאומית, והשינוי שחל בה, גם מבחינה מוזיקלית וגם חיצונית, גרם להרבה גבות בישראל להתרומם. "אני אגיד את האמת, אני לא רוצה להישמע כאילו אני מתנצלת, אבל זאת האמת. לפני 'כוכב' העליתי 12 קילו. הייתי בצבא וזה מה שקורה לבחורות בצבא. כשהלכתי לאודישנים הייתי בשיא העסיסיות, וככה נצרבתי בתודעה. עכשיו, אני חייבת להרגיש בנוח עם הגוף שלי. זאת אמירה שהיא קצת בעייתית, אבל כן, אני רוצה להרגיש טוב עם עצמי, בא לי להיות בשייפ, ועובדים על זה - ספורט, תזונה נכונה. אז כשרציתי להוריד את ה-12 קילו, התחילו להגיד 'היא נכנעה'. כל מה שרציתי לעשות זה להוריד את המשקל העודף שהעליתי, אבל מבחינת כולם זה היה 'מה, איך רזית, לא יפה לך', 'מה זה, כל החן שלך נעלם', 'מה, את לא דומה לעצמך. את חייבת להשמין חזרה'".
"אני מתה על האנשים האלה. חולה עליהם, באמת. וזה לא רק דודות. זה אנשים מכל המינים וכל הגילאים. ואי אפשר להילחם בזה אז לא ניסיתי. על זה נכתב השיר 'היא יודעת'. 'אנשים תמיד אומרים לה מה ללבוש, מה לאכול, מה נכון, מה לא נכון'. המשפט הזה מתמצת את כל חיי". טייב גם מבהירה שהיא מקפידה על משטר דיאטה בריא, לעומת שנים בהן ניסתה להוריד במשקל בצורת הרעבות: "זה התחיל בהרעבות, לא הייתי אוכלת ימים כי רציתי נורא לרזות. אני לא במקום הזה יותר, ואני גם לא ממליצה לאף אחד להיות שם. זה לא עובד". ואיך היא שומרת על הגזרה? "אני עושה פילאטיס מזרון איזה ארבע-חמש פעמים בשבוע, אני די מכורה. זה פשוט עושה לי ממש טוב בנפש, ולא רק. הגוף שלי השתנה לחלוטין בעקבות זה".
10 צפייה בגלריה
רזה ומאושרת. נינט טייב כבר לא מאמי - וזה בכלל לא נורא
רזה ומאושרת. נינט טייב כבר לא מאמי - וזה בכלל לא נורא
רזה ומאושרת. נינט טייב כבר לא מאמי - וזה בכלל לא נורא
(צילום: ענת מוסברג)

גווינית' פאלטרו: "מים חמים עם לימון לארוחת בוקר ומרק לצהריים"

השחקנית גווינית' פאלטרו ידועה ברחבי העולם כפנאטית בריאות וספורט, ואף הקריבה לא פעם את בריאותה למען הגזרה. "עשיתי מספר פעמים דיאטת 'ניקוי רעלים', ובשנות העשרים שלי עשיתי דיאטת ניקוי רצינית כל כך, עד שאחרי 10 ימים התחלתי להזות". למעשה, יש הגורסים כי האובססיה הפרטית של פאלטרו עם המשקל, עברה את גבול הטעם הטוב כשפאלטרו התחילה לאסור על ילדיה (10 ו-8) לאכול פחמימות או מתוקים.
שכנים מספרים כי היו רואים את בעלה בנפרד, כריס מרטין ,קונה לילדים סוכריות ונותן להם בסתר. פאלטרו כל-כך אובססיבית למשקל שאפילו כשעליה לשחק כאילו היא אוכלת, היא לא מכניסה את המזון לפיה. "אם אני מקבלת תפקיד שבו אני אמורה לאכול, אני מנסה לגרום לזה להיראות אמין, אבל תמיד יורקת את האוכל בסופו של דבר". באתר שלה, Goop, מפרסמת פאלטרו מדי פעם מתכונים, ובינואר האחרון אף פירסמה את משטר הדיאטה האישי שלה, ותפריט של 300 קלוריות ליום. "מים חמים עם לימון לארוחת בוקר ומרק עדשים ולימון לצהריים הוא תפריט מזין ומחמם".
10 צפייה בגלריה
גווינית' פאלטרו חיה בדיאטה בלתי אפשרית
גווינית' פאלטרו חיה בדיאטה בלתי אפשרית
גווינית' פאלטרו חיה בדיאטה בלתי אפשרית
(gettyimages)

אן האת'אווי: "מתביישת באובססיה שלי"

כוכבת "יומני הנסיכה", אן האת'אווי, מעולם לא הייתה מלאה. היא פשוט שקלה קילו וחצי יותר מרוב השחקניות השדופות של הוליווד, ובמונחים שלהם, מדובר באות קלון ובסטטוס ה"שמנמנה" המצמית. אז האת'אווי פצתה בדיאטה רצחנית - לכאורה לקראת צילומי הסרט"עלובי החיים", אך גם כשהסתיימו הצילומים, לא העלתה את המשקל בחזרה .האת'אווי הורידה בסה"כ 12 קילוגרמים, 5 קילו לפני הצילומים ועוד 7 במהלך ההפקה. היא אמרה "למעשה הפסקתי לאכול לתקופה של 13 ימי הצילום". האת'אווי, אחת הכוכבות היותר מודעות לעצמן, אף העידה כי "אני עדיין מרגישה את הלחץ בנוגע ל'האם אני רזה מספיק? האם אני רזה מדי? האם הגוף שלי בגודל הנכון? אני די מתביישת באובססיה הזאת שלי, שבשלב הזה חשבתי שאצא ממנה". הדיאטה של האת'אווי אף עלתה לה בבריאות, כשרכבה על האופניים יום אחד, ונפלה ושברה את היד, כי היתה חלשה ושברירית מדי.
10 צפייה בגלריה
חוויה של כמעט מוות. אן האת'אווי ב"עלובי החיים"
חוויה של כמעט מוות. אן האת'אווי ב"עלובי החיים"
חוויה של כמעט מוות. אן האת'אווי ב"עלובי החיים"
(צילום: Imagebank - Gettyimages)

גל גדות : "מתנסה בכל סוגי הספורט"

השחקנית הבינלאומית, גל גדות, שמתחזקת מאז ומעולם גזרה דקיקה, מצאה את עצמה מנסה להעלות משקל שריר בעקבות הליהוק החדש והמפתיע לתפקיד וונדרוומן בסרט "באטמן נגד סופרמן". וונדרוומן היא אישה מאוד חזקה פיזית, אני הולכת להיכנס למשטר מאוד רציני של אימונים. הגוף שלי יעבור שינוי מסוים " אמרה גדות ולא הגזימה. בחודשים האחרונים היא מקפידה על משטר כושר שמטרתו להוסיף לה אי אלו קילוגרמים, ולהפוך את דמותה הדקיקה למעט יותר בשרנית. את גדות ניתן לראות מתאמנת עםמאמן הכושר האישי במגוון של פעילויות. "אני שומרת על עצמי פעילה ועושה כל דבר שמאתגר אותי וכל דבר שבא לי לנסות. אני לא עושה רק TRX או פילאטיס, אני מתנסה בכל סוגי הספורט המגוונים. אני עושה גם אירובי אבל פחות אוהבת את זה, אני מעדיפה יותר להרים משקולות". אפשר גם להיכנס לטוויטר של גדות ,בו היא מעלה תמונות שלה מהאימונים.
10 צפייה בגלריה
גל גדות עושה כושר במטרה להוסיף לעצמה נפח. צרות של עשירים
גל גדות עושה כושר במטרה להוסיף לעצמה נפח. צרות של עשירים
גל גדות עושה כושר במטרה להוסיף לעצמה נפח. צרות של עשירים
( צילום: מוטי לבטון)

קרן פלס: לא רוצה להיות משהו שדוף ועצוב"

הזמרת קרן פלס ילדה את בתה לונה רק לפני חודשיים, וכבר היא עובדת במרץ לחזור לגזרה של לפני ההריון. הראשון. פלס נעה בין מידות אך מתחזקת לרוב מראה בריא ויפה והיא נערת הפוסטר של בריאות נפשית. "אני שומרת לעצמי את הזכות לרזות, אבל לא ארזה ממקום שמצפים ממני. משעמם לדבר על זה", אמרה פלס ואף הוסיפה "דיאטות זה ממכר, ועצרתי את זה כי הגעתי למשקל של הבחורה הממוצעת שאני צריכה להיות. אני לא רוצה להיות משהו שדוף ועצוב".
כיום, ניתן לראות את פלס מעלה תמונות שלה לאינסטגרם מנשנשת גזר אומתאמנת עם מאמנת כדי לחזור לעצמה אחרי ההריון, אבל כאמור, הכל בצורה מדודה ובריאה. "לא השלתי אפילו גרגיר, אבל אני אשיל. אני אישה אחרי לידה אני מכבדת את הגוף שלי במצבו ואוהבת את עצמי ככה...בהריון עליתי 20 קילו וירדתי 20 קילו בלי דיאטה. אבל בנקודת הזמן הזאת אין לי צורך או רצון לרדת. אני בריאה. יש לי אחוזי שומן נמוכים. לרדת זה משהו שאשה עושה בשביל הכיף שלה, לשחק עם האסתטיקה שלה. זה מצחיק אותי, כי זה כל כך לא מעניין אותי עכשיו. זה ממני והלאה בקילומטרים". יו גו גירל.
10 צפייה בגלריה
הריון זה לא תירוץ ללכת עם הגרביונים האלה. מה זה?
הריון זה לא תירוץ ללכת עם הגרביונים האלה. מה זה?
הריון זה לא תירוץ ללכת עם הגרביונים האלה. מה זה?
(צילום: ענת מוסברג)