אחרי שסימנה וי על כל טריטוריה מקצועית אפשרית: דוגמנות על המסלולים הנחשבים בעולם, קמפיינים נחשקים, תפקידים בסרטים הוליוודים, הנחיה ("הכוכב הבא") ואפילו שירה, הדוגמנית הבין-לאומית, אסתי גינזבורג, מכוונת ליעד הבא - שוק הילדים. למעשה, סוף סוף אסתי מקבלת את תואר האצולה שלו היא ראויה: נסיכה.
גינזבורג בת ה-24 עומדת לככב בפעם הראשונה בתפקיד ראשי בהפקת חנוכה עתירת תקציב, שתקרא "גיבורי האור - הדור הבא. משימה מהאגדות". על השתתפותה בהצגה, גינזבורג תרוויח כ-800,000 ₪ והיא תככב לצד כוכבי הילדים של המדינה: רוי בוי, קופיקו ומיקי (מיכל מוכתר המוכשרת). על ההפקה של המופע הגרנדיוזי עומלים שני משרדי הפקות: "חברים הפקות" ו"משגב עורי הפקות".
עלילת ההצגה תתמקד בגיבורי על שנאלצים להתמודד מול חבורת "רעים" מסיפורי האגדות האהובים על הילדים, כמו קפטן הוק, שעומדים לנקום בדמויות הטובות שגונבות את התהילה בסיפורי הילדים. גינזבורג, כראוי, תגלם את דמותה של נסיכה בעלת השם המתבקש "חלומית" שעוזרת לגיבורים הטובים. נשמה טובה.
3 צפייה בגלריה
הוד מעלה אסתי גינזבורג
הוד מעלה אסתי גינזבורג
הוד מעלה אסתי גינזבורג
(צילום: עידו לביא)
אבל כאן לא מסתיימות התוכניות הגדולות עבור פריצתה של גינזבורג לעולם הילדים: בעתיד אמורה להעלות סידרה בעלת אותו שם ל-yes Vod וגורמים בהפקה עומלים בימים אלו על יצירת בובות בדמותה של הנסיכה אותה תגלם אסתי, שתימכר בהצגות חנוכה. בנוסף, בהפקה לא שוללים להרחיב את תחום המרצ'נדייז עם בושם לבנות תחת דמותה של הנסיכה וכן מיקרופון מיוחד בו הילדים יוכלו לשיר תוך כדי האזנה לשיריה של הכוכבת.
3 צפייה בגלריה
תשתחוו לנסיכה
תשתחוו לנסיכה
תשתחוו לנסיכה
(צילום: ענת מוסברג)
שי אביטל, סוכנה של אסתי גינזבורג: "הדרך להצגות חנוכה הייתה תמיד סלולה עבורנו. השם של אסתי לאורך הקריירה שלה נצמד תמיד לטוהר המידות, לדרך שונה ומיוחדת, עבודה קשה ושמירה על עקרונות וערכים. חיפשנו בית, מיוחד, איכות, ומצאנו שותפים שעונים על הדרישות שלנו ויותר. איכות ללא פשרות והצלחות חסרות תקדים בתחום. שילוב של אנשים הגונים שטובת הקהל עומדת לנגד עיניהם. אין לנו ספק שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת. אנחנו שמחים וגאים לקחת חלק בחוויה שהולכת להיות קסומה וחלומית, כמעט כמו באגדות. אז נפגש בחנוכה".
3 צפייה בגלריה
אומרת ביי לבקיני. לבינתיים
אומרת ביי לבקיני. לבינתיים
אומרת ביי לבקיני. לבינתיים
(צילום: רפי דלויה)