רגע לפני שכוכב הפופ, ג'סטין טימברלייק, נוחת בפארק הירקון להופעה ראשונה והיסטורית במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו, החלטנו לערוך מסיבה פרטית שתאגד את השירים הגדולים ביותר של הזמר. אז פנינו לכמה מהכוכבים הגדולים במדינה ושאלנו אותם מהו השיר האהוב ביותר של טימברלייק שהם היו הכי רוצים לשמוע בלייב בהופעה שתערך ב28.5. תלחצו פליי ותגבירו.

יהודה לוי, אגם רודברג ותום אבני - What Goes Around... Comes Around

לא מפתיע שיש קונצנזוס לגבי אחד הלהיטים הגדולים של טימברלייק משנת 2007 , שגרם לשחקנים תום אבני ואגם רודברג ( שאפילו יצאו ביחד פעם.. מקריות?) לבחור בו, וגם לשובר הלבבות והרווק הלוהט יהודה לוי שהסביר לנו למה בחר בשיר הזה "זהו שיר פופ מושלם שמנקז לתוכו את כל הסאונדים שמייחדים את ג׳סטין. מדהים איך השיר הזה מרקיד אותך ומרגש אותך בו זמנית. יש לשיר ניצוץ. הכל מתחבר שם - הלחן, המילים, ההפקה וכמובן הביצוע של נסיך הפופ". נו, מישהו יכול להתווכח עם יהודה?
השיר הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי ובשנת 2008 השיר זכה בפרס הגראמי בקטגוריה "ביצוע הפופ הטוב ביותר לזמר". גם הוידאו-קליפ זכור במיוחד הודות להופעת אורח של השחקנית סקרלט ג'והנסון הצעירה. בשנת 2007, בטקס פרסי ה- VMA, זכה הקליפ בפרס "הבימוי הטוב ביותר".

רותם סלע, יעל גולדמן ומרינה קבישר - Cry Me A River

לא חשבנו אחרת כששאלנו את שלושת הבנות הרגישות (והכה יפיפיות) רותם סלע, יעל גולדמן ומרינה קבישר איזה שיר של ג'סטין הכי עושה להם את זה. בתיאום מושלם שלושתן ענו לנו שהבלדה הרגישה הזו הכי עושה להן את זה. ולמה לא בעצם? בשיר, שלקוח מאלבום הבכורה של טימברלייק, הוא מספר על הבחורה שאהב שעזבה אותו (בגדה בו) וכעת רוצה לחזור אליו. טימברלייק הגבר-גבר מסרב ועונה לה "הגשרים נשרפו וכעת זהו תורך לבכות". מיידית, כל הפרשנים ייחסו למילות השיר ולקליפ בו מופיעה בחורה בלונדינית, שנראית שני טיפות ציפרלקס כמו בריטני ספירס, את ההסבר לפרידה של השניים.

גורי אלפי, אליאנה תדהר ועמית פרקש - Señorita

שתי כוכבות הילדים הגדולות, אליאנה תדהר ועמית פרקש בחרו בשיר הקצבי הזה ויחד איתן גם האיש הכי מצחיק בטלוויזיה, גורי אלפי. השיר היה לסינגל הרביעי והאחרון מאלבום הבכורה של טימברלייק, וכמובן זכורה ממנו במיוחד השורה "רבותיי, לילה טוב... גבירותי.. בוקר טוב". ערמומי.

סיוון קליין ושירלי בוגנים - Mirrors

את האמת? ציפינו שהבלדה המצליחה מאלבומו האחרון של טימברלייק, The 20/20 Experience, תקבל יותר קולות אך יחד עם זאת שני הקולות שקיבלה הגיעו משתי בחורות הורסות במיוחד, סיוון קליין ושירלי בוגנים, שפה אחד החליטו שדווקא השיר הזה הוא האהוב ביותר שלהן. הסופר-בלדה הזו יצאה לאור כסינגל השני והגיעה למקום השני במצעד הסינגלים האמריקאי, "בילבורד הוט 100" ואפילו למקום השני במצעד השנתי של ישראל. הסינגל אף נבחר על ידי מבקרי המוזיקה של האתר הזה לאחד מהשירים הבולטים של השנה האחרונה.נייס.

רוסלנה רודינה ולירון ויצמן - Bye Bye Bye

מה עם קצת חזרה לעבר? תודה לאל לדוגמנית רוסלנה רודינה ולמגישה ההורסת לירון ויצמן שמחזירות אותנו לגיל ההתבגרות עם הלהיט הגדול של להקת הבנים "אן סינק" שם התניע טימברלייק את תהילתו. ויצמן החליטה ללכת על אווירת ניינטיז כללית ורודינה (הישר ממיאמי )התגלתה בתור מעריצה מושבעת כאשר התלבטה בין השיר, Not a Bad Thing, שיצא בחלק השני של אלבומו האחרון אך לבסוף החליטה ללכת על האופציה הוינטג'ית "בגלל שהוא מאוד קצבי וכיף לשמוע אותו! עושה חשק לרקוד".

ירדן הראל - Tearin' Up My Heart

עוד כוכבת נוסטלגית היא המגישה הלוהטת ירדן הראל שהחליטה לבחור את השיר הנ"ל מתוך אלבום הבכורה של הלהקה: "השיר הזה מזכיר לי את תקופת הלימודים בחטיבה, היינו נפגשות כל החברות, שמות את הדיסק בפול ווליום ורוקדות". את קורעת לנו את הלב.

לירן כוהנר - SexyBack

מלכת היופי במיל', לירן כוהנר, בחרה בלי התלבטות בשיר המקפיץ שיצא בשנת 2006. מעבר לביטים הסוחפים וההפקה של טימבלנד נראה לנו שההשראה לבחירה מגיעה דווקא מהבחור אותו היא חולקת את חיה, גיא גיאור (עליו נכתב השיר, לא?). זהו אחד הסינגלים המצליחים של טימברלייק שהגיע למעמד של פלטינה משולשת בארצות הברית ובקנדה וזכה גם בפרס הגראמי ב-2007 ל"תקליט הדאנס הטוב ביותר".

שי לי שינדלר - Suit & tie

עוד כוכבת שבחרה שיר עדכני היא המגישה וההריונית הטרייה שי לי שינדלר: "אני חולה על השיר הזה גם בגלל שהוא עם ג׳יי זי, שגם אותו אני ממש אוהבת, ובעיקר כי בשיר הזה שניהם הכי גבריים שיש, שרים על תשוקה ויחסים ונוטפי סקס אפיל. וגם הקליפ שווה ממש!". צודקת לגמרי.

ולסיכום...

הטבלה לא משקרת:
1 צפייה בגלריה
עכשיו נחכה להופעה
עכשיו נחכה להופעה
עכשיו נחכה להופעה
(צילום: ענת מוסברג, רפי דלויה, אביב חופי, לם-וליץ סטודיו, gettyimages)