ליהיא גרינר

"אף אחד לא יהפוך לליהיא גרינר הבאה"
6 צפייה בגלריה
לאנשים מחו"ל אין מעצורים. ליהיא גרינר
לאנשים מחו"ל אין מעצורים. ליהיא גרינר
לאנשים מחו"ל אין מעצורים. ליהיא גרינר
(צילום: אביב חופי)
פייבוריט: "אלדד המזוקן. הוא ממש חמוד וחתיך. הדליק אותי שהוא אמר שהוא גידל זקן כי היה לו יותר מדי קל עם בחורות. הליהוק פצצה וזה מזל, כי עונה ארבע וחמש לא היו טובות. הפעם בחרו אותם בפינצטה ולכל אחד יש סיפור מגניב. מה שבטוח זה שיהיו ריבים".
מי יעוף ראשון: "אני חושבת שאורטל הפמיניסטית תעוף ראשונה, למרות שאני רוצה שהיא תישאר. כולם מאוד חזקים העונה".
מי יחליפו מיצים: "יש סיכוי שבין צחי הסבל מלוד וקארין יתפתח משהו. ראיתי בערוץ 26 שהיא נמרחה עליו כבר בלילה הראשון שלהם בבית. לינור בטוח תהיה עם מישהו, כי היא מחו"ל וככה אנחנו, אין לנו מעצורים".
ממי ישכחו דקה אחרי שיצא: "אני לא חושבת שאף אחד יישאר בתודעה, חוץ מהבנות שבטח ידגמנו. אף אחד לא יהפוך לליהיא גרינר הבאה".
מי הנחש הכי גדול: "לינור, אני מכירה אותה עוד מהתקופה שגרתי בלוס אנג'לס. הייתי מלצרית בת 18 במסעדה מזרחית והיא היתה לקוחה. לרוב היא היתה מגיעה לבד, תמיד מתוקתקת, אבל נראתה מבוגרת מגילה. היא היתה מאוד סנובית. אבל זה היה לפני הרבה שנים".
מי יעשה קופה מזה: "אני חושבת שזה מאוד יעזור לאנה בול הדוגמנית, לקריירה שלה. אני חושבת שגם החתיכי הזה, אלדד, יצליח לדגמן בסוף".

גילי מיילי

"הצאן הולך לטבח"
6 צפייה בגלריה
אלעד נסיך מזכיר לו את בני גולדשטיין. גילי מיילי
אלעד נסיך מזכיר לו את בני גולדשטיין. גילי מיילי
אלעד נסיך מזכיר לו את בני גולדשטיין. גילי מיילי
(צילום מסך)
פייבוריט: "האמת היא שיש לי כבר חמישיית גמר. אורטל האתיופית - חמודה, מצחיקה, חיננית, שונה מאוד מטהוניה, בחורה לעניין, חבל שלא היינו יחד באותה עונה. היא לא מרגישה נחותה; לצערי, בעונה שלי הנושא היה מסכנות. צחי, שהוא שילוב של ג'קי מנחם וקותי סבג; מיקי, אלדד שבטוח יהפוך לכובש הלבבות של הבית, וקארין שתכניס הרבה עניין".
מי יעוף ראשון: "דנית. עושה רושם שהיא מפונקת, ואני לא יודע איך היא תעבור לשאר הבנות בגרון. כנ"ל לגבי אורטל הפמיניסטית. אלעד הנסיך הוא די פרווה. מזכיר לי את בני גולדשטיין".
מי הנחש הכי גדול: "קשה להגיד, אבל מה שבטוח שהקוצי־מוצי בבית ייגמר בעוד שבועיים, כשיתחיל התקציב ויגלו את הפרצוף האמיתי של האדם, ואז מתחילה העונה. מר יורם זק יודע בדיוק מה להגיד ואיך לגעת בנקודות אצל אנשים. הצאן הולך לטבח, והוא אפילו לא יודע לאן נכנס".
ממי ישכחו דקה אחרי שיצא: "אלעד הנסיך לא יישאר בתודעה".
מי יעשה קופה מזה: "נראה לי שאלדד יהפוך לדוגמן מצליח, יש לו את כל הנתונים. אני מאמין שאורטל האתיופית יכולה להפוך למנחה בערוץ הילדים, יש לה את זה".

נופר מור

"לאליאב יש סטאר קווליטי"
6 צפייה בגלריה
סימנה את אליאב, וחזק. נופר מור
סימנה את אליאב, וחזק. נופר מור
סימנה את אליאב, וחזק. נופר מור
(צילום: ענת מוסברג)
פייבוריט: "יש לי כמה. אליאב המקעקע הוא גבר־גבר, אינטליגנטי וסוחף. גם אחי, נראה לי שיחזיק מעמד הרבה זמן. מהבנות לא נתפסתי השנה לאף אחת. לדעתי השנה יזכה גבר".
מי יעוף ראשון: "הצרפתייה, מרטין. למרות שאני מקווה שהיא תישאר".
מי הנחש הכי גדול: "לינור. קלטתי אותה. היא בוחנת ומקשיבה הרבה, אוגרת מידע. לדעתי היא לא תגיע עד לאמצע העונה".
מי יחליפו מיצים: "אליאב עם קארין או עם אנה. הוא על תקן על החתיך של הבית".

קותי סבג

"לכולם יש סיפור מעניין"
6 צפייה בגלריה
הסיפור של הבית יהיה בין הטבעונים למי שלא. קותי סבג
הסיפור של הבית יהיה בין הטבעונים למי שלא. קותי סבג
הסיפור של הבית יהיה בין הטבעונים למי שלא. קותי סבג
(צילום: ענת מוסברג)
פייבוריט: "אני מעדיף לא להגיד שמות. כי אחרי שהם יוצאים מהבית הם ישמעו את מי אמרתי, וזה לא נעים. מיקי, דורון מירן, צחי ואנה בול יהיו בולטים".
מי יעוף ראשון? "זה מוקדם מדי לדעת, לכולם יש סיפור מעניין".
מי הנחש הכי גדול: "אני לא יודע, אבל אני חושב שהסיפור של הבית יהיה בין הטבעונים לבין מי שלא. טל הטבעונית תראה מישהו אוכל שניצל, היא בטח תתעצבן, לא?".
ממי ישכחו דקה אחרי שיצא: "בעונה האחרונה כולם חזרו לחיים הרגילים. מקווה שכולם יצליחו להשתלב".
מי יעשה קופה מזה: "לא נראה לי שאפשר לשחזר את ההצלחה של ליהיא גרינר. גם באמריקה יש רק קים קרדישאן אחת. גם האחיות שלה לא מצליחות לשחזר את ההצלחה שלה".

פאולינה אלברשטיין

"פמיניסטיות ממורמרות זה דבר מעצבן"
6 צפייה בגלריה
לא קונה את השטיק של צחי. פאולינה אלברשטיין
לא קונה את השטיק של צחי. פאולינה אלברשטיין
לא קונה את השטיק של צחי. פאולינה אלברשטיין
(צילום: רפי דלויה)
פייבוריט: "אנה בול, כי אני מכירה אותה. היא בחורה חמודה ויש לה לב טוב. היא צריכה קצת למצוא את עצמה. הנסיך גם מגניב וחמוד, שאנטי באנטי כזה, אחד שלא יכול לפגוע בזבוב ונראה לי שהוא יסתדר עם כולם".
מי יעוף ראשון: "דנית נראית קצת מעצבנת, הדיבור שלה לא משהו, אבל לא בטוח שהיא תעוף. אולי דווקא דורון מירן יודח ראשון. וגם טל הטבעונית מעצבנת וחופרת, ויש מצב שהיא תחפור יותר מדי וירצו להוציא אותה. אבל מצד שני יכול להיות שהיא גם מגניבה".
מי יחליפו מיצים: "לפי האינטואיציה שלי אולי אחי וקארין, לא יודעת למה. נורא קשה לי לדעת כי אני לא זוכרת את כולם".
מי הנחש הכי גדול: "לינור הזאת נראית לי קצת נחשית, ואולי גם אורטל בן דיין. היא מעצבנת אותי, יותר מדי קיצונית בדעות שלה, ופמיניסטיות ממורמרות זה דבר מעצבן".
ממי ישכחו דקה אחרי שיצא: "לדעתי את רובם. צחי, כשהוא נכנס חשבתי לעצמי 'זה אמיתי?' – הדברים שהוא אמר נראים קצת יותר מדי לא אמינים. הוא לא יודע אנגלית, לא יודע לדבר, נשמע מוזר כל הסיפור הזה".
מי יעשה קופה מזה: "אנה בטוח, כי היא דוגמנית".

דנה רון

"צחי מתקרצץ"
6 צפייה בגלריה
פמניסטית אשכנזייה? דנה רון
פמניסטית אשכנזייה? דנה רון
פמניסטית אשכנזייה? דנה רון
(צילום: ליאור קסון )
פייבוריט: "אלדד, הוא נראה לי אדם שורשי עם ערכים, למרות שגם קלקל לי כשהוא אמר שהוא גידל זקן רק כי הוא היה יפה מדי. ואורטל בן דיין נראית לי אשה משכמה ומעלה, בחורה מרתקת שתעמוד על דעתה. אני לא כל כך אוהבת את השיוך 'פמיניסטית מזרחית', כי מה אני, פמיניסטית אשכנזייה? אין לזה מקום".
מי יעוף ראשון: "צחי, הבחור הפשוט. על פניו אדם עממי שמדבר בגובה העיניים אמור להיות מאוד אהוב, אבל הוא קצת עולה להם על העצבים. ראיתי את השידור אחרי התוכנית, והוא קצת מתנהג בצורה טריטוריאלית, הוא מתקרצץ, יש לו רגשי נחיתות".
מי יחליפו מיצים: "אליאב, שהוא בעיניי יפה תואר, הולך להיות עם אנה. יש שם משהו".
ממי ישכחו דקה אחרי שיצא: "לצערי הרב, אני יכולה להגיד כבר עכשיו ש־95 אחוז נעלמים אחרי גמר התוכנית, וככל שהעונות מתקדמות הסטטיסטיקה הופכת להיות יותר אכזרית. הולכים לשכוח כמעט את כולם, חוץ מאת אורטל בן דיין או את מיקיאגי, שכל מי שמהדור שלי זוכר אותו".
מי הנחש הכי גדול: "'נחש' זה מי בעצם 'מי יבחש'. טהוניה למשל, לא היתה נחש, אבל היא עוררה הרבה מהומה סביבה. הכי סוערת תהיה טל הטבעונית, אחת שאם ידרכו לה על יבלות היא לא תהסס לריב. אבל מי שצועק בהתחלה בדרך כלל עף מוקדם. אנשים אוהבים דמות מתפתחת".

>> את הראיון המלא תוכלו לקרוא בגיליון החדש של "פנאי פלוס"