איזו אישה מקסימה ורחבת לב היא נטלי דדון. גם בזמן שהיא נופשת בחופשה הממומנת כולה על ידי חברה מסחרית בפיליפינים - רק כדי שתעלה לחשבון האינסטגרם הפופולארי שלה תמונות עם מוצרים במסווה של אומנות - היא עדיין מוצאת זמן להצטלם עם שלט שקורא לשחרור הבנים החטופים .פשוט אישה מופלאה היא הדדון. גם אדריאנו חאובל, הנופש עמה, הצטלם לאותה תמונה אייקונית. אין לי מושג מי הוא חאובל ומה תרומתו לאנושות, אבל אם הייתי פנינה רוזנבלום, וודאי הייתי משדך בינו לבין דדון. שליש גן עדן פנינה כבר לא צריכה, אבל הצלחה בזיווג בטוח תביא ברכה על אתר ההיכרויות החדש שלה.
3 צפייה בגלריה
פרצוף עצוב הישר מהפיליפינים. נטלי דדון
פרצוף עצוב הישר מהפיליפינים. נטלי דדון
פרצוף עצוב הישר מהפיליפינים. נטלי דדון
אז הנה, יש עוד חטיפה, עוד אירוע לאומי וסלבריטאי ישראל מיד זיהו פוטנציאל לקדם את עצמם, והצטלמו עם שלט הקורא לשחרור הבנים. האמת? ניסיון כזה נואש לגרוף לייקים כבר מזמן לא ראיתי. מה הם חושבים, דדון, מלכת תרבות הכלום וחבריה הפליטים? שהם מישל אובמה פינת אלן דג'נרס? שבאמת זה יעניין מישהו שבוגרי "האח הגדול" ושאר תוכניות הריאליטי-פח, הם אלו שבזכותם העולם יתעורר והבנים ישובו הביתה? אולי הם סבורים שהם היחידים שרוצים בשחרור הנערים? או מקווים שהסולידריות שהם מפגינים היא זו שתחזק את עם ישראל? לא ברור.
3 צפייה בגלריה
חשים מישל אובמה. דנה רון, ג'קי אזולאי ויוצאי "זוג מנצח VIP"
חשים מישל אובמה. דנה רון, ג'קי אזולאי ויוצאי "זוג מנצח VIP"
חשים מישל אובמה. דנה רון, ג'קי אזולאי ויוצאי "זוג מנצח VIP"
העובדה שלקמפיין זה נענו סלבריטאים זניחים ואחד, אייל גולן, שיעשה הכל כדי לחזור ללב הקונצנזוס, מעידה כי הציבור כבר לא מטומטם. גם כוכבי ישראל שהרוויחו ביושר את פרסומם, כבר הבינו שיש מטרה ויש אג'נדה להצטלם למענה ובעיקר – יש עיתוי. מי שמתחזק מעט שכל בקודקוד, נמנע הצילום המטופש הזה.
בכלל, בעת בה תוכניות הריאליטי שאחראיות לכך שאושיות כדדון עדיין בחיינו, צונחות ברייטינג אחת אחרי השנייה - זה גם העת לשים קץ לכל קמפייני הרשת הדלוחים, שלא תורמים דבר לנושא אותו הם מקווים לקדם. במבחן התוצאה, ואני יודע שזה דיי יפתיע, לא ראיתי שהתמונה של דדון יצרה את אפקט אובמה והביאה להעלאת המודעות לחטיפה בעולם, כמו שהתמונה של האישה הראשונה של אמריקה עשתה ל-300 הנערות הניגריות. כעת עלינו להפסיק לשתף פעולה עם כל עדר הכוכבנים רודפי הפרסום והמתנות, שכל מטרתם היא גריפת לייקים לעמוד האינסטרגם שלהם ותחזוק התהילה, רק כדי שיוכלו להצטלם מעוד כמה יעדים אקזוטיים בעולם על חשבון הברון, גם בטרגדיה הלאומית הבאה.
3 צפייה בגלריה
כל הכבוד לה! מורן אטיאס
כל הכבוד לה! מורן אטיאס
כל הכבוד לה! מורן אטיאס
סלב בהחלט יכול להשתמש בפרסום שלו כדי לקדם מטרות נעלות, אבל אפשר ורצוי לעשות את זה בדרכים שלא מצחינות מיח"צ: חשוב לקרוא לעידוד איסוף טרמפיסטים מתחנות, לפעול לשיפור התחבורה הציבורית ביו"ש כדי שבני נוער לא יצטרכו לעצור טרמפים, לנסוע לישיבות ולשמוע מהחברים של אותם חטופים מי הם גיל-עד, נפתלי ואייל ואז לעלות את סיפוריהם לפייסבוק, להקדיש שיר בהופעות או לקחת דוגמא מאישה מופלאה אחת, מורן אטיאס שמה, שעשתה מה שאף אחד לא ביקש או ציפה – לנטוש את מסע קידום הסרט ההוליוודי החדש בכיכובה, ולעמוד במשך שעות עם שלט הקורא לשחרור הבנים במקום המרכזי ביותר בעולם - הטיימס סקוור שבניו יורק, ובכך באמת לתרום להעלאת המודעות העולמית לחטיפה.
אז עשו טובה ואל תצטלמו לקמפיינים כאלה. זה באמת הדבר האחרון שתורם למישהו בעולם חוץ מלאדם אחד- נטלי דדון.