בימים בהם "לפתוח חשבון" זה לא אומר בהכרח להסתכסך עם מישהו, "פילטר" זה לא רק בקפה ו"סלפי" הפכה למילה שימושית עד כדי מיאוס, הגיע הזמן לדבר על אינסטגרם בצורה קצת יותר רצינית. במערכה הנוכחית למשל, מלבד ערוצי החדשות, גם הרשת החברתית הפכה למקור מידע לגיטימי, כיכר דעתנית ולפעמים גם ליצרנית אייטמים לא רעה בכלל. אז בין אם במלחמה או בין אם בשגרה, קבלו ניתוח מקיף של הפרופילים הכי מפורסמים בביצה המקומית - מי מצטיין ומי מאכזב?

המצטיינים: בר רפאלי, רותם סלע, אסי עזר, קרן פלס

7 צפייה בגלריה
יש תמורה בעד המעקב. רפאלי, סלע, עזר ופלס
יש תמורה בעד המעקב. רפאלי, סלע, עזר ופלס
יש תמורה בעד המעקב. רפאלי, סלע, עזר ופלס

בר רפאלי - 1.42 מיליון עוקבים, barrefaeli

תנו לייק: כמעט בכל יום היא משתפת תמונות אישיות, משפחתיות, עכשיו גם זוגיות ,דיווחים מהמקומות בהם היא מבקרת בעולם, עם חברים, קצת טעימות של ארכיון שווה, וגם דעות ומחשבות שלא תמיד בקונצנזוס .לא הוזמנתם ליומולדת החלומית שלה? לא נורא, תמיד תוכלו לראות את הקרם של העוגה וממש לדמיין את הביס. לא נסעתם השנה לתאילנד, כי זה לא בתקציב? אל דאגה, היא תספק לכם את הפריים שהוא הפנטזיה הרטובה של כל צלם, שכולל אותה, ביקיני, ים טורקיז ועצי קוקוס. או במילים אחרות, כמעט מיליון וחצי עוקבים לא טועים.

רותם סלע - 116 אלף עוקבים, rotemsela1

תנו לייק: על הסטים בהם היא מדגמנת, בתפקידים אותם מגלמת ובראיונות שנותנת, נדמה שמדובר במעין נסיכת קרח מורמת מהעם. כניסה לחשבון שלה, נותן את התחושה ההפוכה, כאילו נכנסתם לבית של השכנה היפה ממול. חייכנית ונגישה, נותנת הצצה לסטטוסים הנוספים שלה כאמאשל אן ואורי, או אישתו של אריאל, תמונות מאחורי הקלעים ועם חברים מפורסמים אחרים איתם מבלה כמו גל גדות, אסתי גינזבורג, יעל גולדמן ולירון ויצמן. היא לא עושה שום דבר שונה מאחרים ועדיין מצליחה להיות מעניינת הרבה יותר מכולם.

אסי עזר - 203 אלף עוקבים, assiazar

תנו לייק: ל"אח הגדול" הוא לא היה נכנס כמתמודד מן המניין, אבל אין לו שום בעיה לחשוף את עצמו בטבעיות אל מול מצלמת האייפון. אסי של האינסטגרם אוהב את החבר שלו אלברט ומתגעגע כשהוא בספרד, לוקח את הכלב עמוס לעבודה ומשתטח איתו על הרצפה בזמן האזעקות, מקפיד על סלפי עם המודחים החדשים, עושה כושר,אוהב לטייל בעולם, להיות עם המשפחה ואת החיים באופן כללי. וזו כבר סיבה לאהוב אותו חזרה.

קרן פלס - 33,917 עוקבים, kerenpeles

תנו לייק: בטח תשאלו מה כבר יש לפלס, שכותבת טור שבועי קבוע ב-"7 ימים", שמתקלפת בשירים שלה ומתראיינת לא מעט, לחדש לנו? אז זהו, שהאינסטגרם שלה הוא אחד המובחרים שתמצאו. לא תמיד בגלל מה שהיא מראה, אלא דווקא מה שלא. כולם כבר מכירים את אורי ולונה, ילדיה בהירי השיער (למרות שמעולם לא זכיתם לבחון את פניהם), יש לה בגד ים חדש מנועם טור (אבל בתמונה שהעלתה אפשר להציץ רק על חריץ) ועוד רגע הוא עושה לה פוט מסאז' (אבל היא לא מציגה את פניה המתענגות). נטולת פאסון היא מראה איך היא פחדה פחד מוות כשאזעקהתפסה אותה בנסיעה לתוכנית של דן שילון ובאופן גאוני, יודעת לגרום לכולנו לחזור לעוד.

המשקיענים: אייל גולן, שלום מיכאשווילי, יעל גולדמן ואורי פפר

7 צפייה בגלריה
כאן משתפים בכיף. גולן, מיכאשווילי,גולדמן ופפר
כאן משתפים בכיף. גולן, מיכאשווילי,גולדמן ופפר
כאן משתפים בכיף. גולן, מיכאשווילי,גולדמן ופפר

אייל גולן - 224 אלף עוקבים, eyalgolan1

המון לבבות: על אף הפגיעה במעמדו עם פרשת "הזמר המפורסם", שנסגרה ללא הגשת כתב אישום, החשבון שלו סבל רק מירידה רגעית בפופולאריות ואז השתקם במהירות, כשמעריציו הנאמנים שוב מקבלים את מנת הרוסלנה/חולה כדורגל שכמוני/ערב טוב קיסריה/תראו איך הבת אלין דומה לאילנית ומאיפה לעזאזל העיניים האלו של ליאם. לא מדובר בחשבון מתוחכם והוא גם לא מתיימר כזה, כשמשפט התיאור האישי היחידי בו בחר גולן הוא: "לא פשוט להיות פשוט".

שלום מיכאשווילי - 94,947 עוקבים, shalomke

המון לבבות: את הרגעים המחוייכים עם בת הזוג ענבל שלווי, עם שאר חברי "מה קשור", ציון ברוך ואסי ישראלוף (שגם מנהלים חשבונות ראויים), ועם האחיינים המתוקים, הוא לא מעלה בשביל לסחוט תשומת לב, אלא כי בבסיס שלו what you see - is what you get, ומי שמסמפט את האנרגיה החיובית, ייהנה מהתחושה שהוא אחד מהחבר'ה.

יעל גולדמן - 26,436 עוקבים, yaelgoldmanpfeffer ואורי פפר - 11,695 עוקבים, oripfeffer

המון לבבות: מעקב משותף נותן תמונת מצב אותנטית על איך נראים חיים של זוג תל אביבי מאגניב עם חתול, שיש לו פתאום שתי ילדות ועדיין מצליח לשמור על הזהות שלו כחובב החיים הטובים, גם אם הבייביסיטרית לא תמיד זמינה. הכי "הצד שלו, הצד שלה" פלוס רגעיים אינטימיים, מרגשים ומשעשעים, קצת פרסומות סמויות שאפשר להחליק, ובעיקר בנות יפות שגונבות את ההצגה.

המצחיקים: גורי אלפי, טל פרידמן, עפר שכטר, אורי חזקיה

7 צפייה בגלריה
הדאחקה על חשבונם. שכטר, אלפי, פרידמן וחיזקיה
הדאחקה על חשבונם. שכטר, אלפי, פרידמן וחיזקיה
הדאחקה על חשבונם. שכטר, אלפי, פרידמן וחיזקיה

עפר שכטר - 88,645 עוקבים, ofershechter

ועכשיו ברצינות: עובד כמו חמור ואז כל יומיים בחו"ל, גולש, מפליץ ומסתובב עם מיכאל מושונוב. כמו רוב הרווקים בארץ, חוץ מהקטע עם מושונוב. את ההומור שלו, שמשלב סלפסטיק במיטבו, הוא חולק בסרטונים משעשעים, הכוללים פאנצ'ים באורך הקיבולת האינסטגרמית. אז בין תמונות עם אלי פיניש ועדי הימלבלוי, חפשו את סרטון המטקות האנושיות, ילדה עם שן אחת נלחמת על מנגו וסדרת "מכירים את זה...".

גורי אלפי - 34,796 עוקבים, alfiguri

ועכשיו ברצינות: קחו את אחד האנשים הכי מצחיקים בארץ, חברו לו משפחה מרובת בנות וקיבלתם מתכון לאבא שעושה צמות סיניות ביד אחת, משכנע את עצמו שזה נורא גברי ואז מבין שזה לא. רק גורי מסוגל להעלות תמונה של ניה, הבת שרק נולדה לו, בפרצוף מעוך באמצע אפצ'י , לחנוק את עצמו עם כרית הנקה ולקפוץ בטרמפולינה שבחצר עם פוקוס למפשעה כמו בפרסומות לתחבושות הגיוניות. באופן מפתיע, יש בגבריות הרמוסה הזו משהו מאוד סקסי.

טל פרידמן - 6,952 עוקבים talfriedman1

ועכשיו ברצינות: מי שכבר מתגעגע לארסנל הפרצופים שלו בארץ נהדרת, מוזמן לצרוך את מנת הסם הפרידמני ישר לוריד עם תמונות קורעות ואג'נדה חדשה נגד תרבות הסלפי. פרידמן כל כך מתעב את כל מתלהבי העדשה שתוקעים את עצמם במרכז, ובז להם עם אצבע משולשת על בסיס קבוע, בין לבין תקבלו את המבט המוטרף בכל מיני פוזיציות והמון חיות וחיוכים.

אורי חזקיה - 77,770 עוקבים, orihizkiah

ועכשיו ברצינות: הציצו על מספר האנשים שעוקב את חזקיה, בלי יח"צ, בלי רעש ובלי טובות ותבינו שכנראה הוא עושה משהו נכון והקהל גם כאן בא בהמוניו. ההומור שלו כה מטופש בתמונות, שזה כבר גילטי פלז'ר. מצבים מביכים, תמונות מלאות באירוניה, רגעים שעוד יהפכו לחלק מהמופע שלו ויש גם סרטוני וידאו דבילים במובן הנפלא של המילה, שפשוט עושים את העבודה.

האמנותיים: אסי כהן, אנחל בונני, אנה ארונוב, תום אבני

7 צפייה בגלריה
איכות לא מילה גסה. כהן, בונני, ארונוב ואבני
איכות לא מילה גסה. כהן, בונני, ארונוב ואבני
איכות לא מילה גסה. כהן, בונני, ארונוב ואבני

אסי כהן - 46,034 עוקבים, assicohen

אמנות או נמות: למעלה מ-400 תמונות שמדברות בעד עצמן, בהן אסי כהן כמעט ולא מרגיש צורך להתערטל בעצמו ומעדיף לחשוף את זווית הראיה הייחודית שלו. על פי תפיסתו גם צילום שיגרתי מקבל טוויסט אם רק תהפכו אותו. המרוויחות העיקריות הן אישתו ליאן ושלוש בנותיו הפוטוגניות שמתועדות באהבה מרגשת.

אנחל בונני - 23,703 עוקבים, angelbonanni33

אמנות או נמות: אנחל מגדיר את עצמו בחשבון כשחקן, זמר ואחד שהיה רוצה להיות צלם ואמיץ. אז עד שיעז ללכת עוד צעד עם התחביב, בינתיים הוא משתמש בבמה החופשית בכדי לשתף בצילומים מרהיבים של שקיעות, נופים וסוסים, הכל צבעוני ומלא תאווה. אפילו התיעודשבחר מהחתונה המדוברת שלו מוקפד מבחינת הקומפוזיציה, בעזרתו האדיבה של הסוכן מאיר כהן, אושית אינסטגרם בפני עצמו, בו רגע הכניסה לאירוה מלווה בחברים, הוא הכי טרנטינו סטייל.

אנה ארונוב -48,072 עוקבים, aronovanna

אמנות או נמות: שני דברים טובים נותרו אצל אנה בירושה מהזוגיות הקודמת עם איתי תורג'מן. הראשון הוא הסטייל המשובח, השני הוא הצילום המקצועי. אנה פעילה באינסטגרם עוד הרבה לפני שרוב האנשים ידעו להגות את המילה הזו, ולכן יודעת לתת מינונים נכונים של עולם הריקוד והספורט והמקומות בהם היא מבקרת, לצד אירועי אופנה והדבר הזה שכולם הכי רוצים לראות - אותה.

תום אבני - 17,531 עוקבים, tomavni

אמנות או נמות: אם יש יוצר שרק מחכה להתגלות זה תום אבני, שלקח ימינה, שמאלה, ישר ורחוק מאד מעולם ערוץ הילדים בו היה שנים. אחת לתקופה הוא משחרר סרטון גאוני כזה או אחר, במשחקים של בימוי ועריכה הכוללים קאטים ואפקטים. בין לבין יש את החיים מאחורי ההקלעים בתיאטרון ובסדרות הטלוויזיה וכבעל של לירז צ'רכי והבת ג'ון. ממתק.

הטעונות שיפור: מורן אטיאס, גלית גוטמן, דנה פרידר, עדי הימלבלוי

7 צפייה בגלריה
חצי קלאץ'. אטיאס, גוטמן, הימלבלוי ופרידר
חצי קלאץ'. אטיאס, גוטמן, הימלבלוי ופרידר
חצי קלאץ'. אטיאס, גוטמן, הימלבלוי ופרידר

מורן אטיאס - 47,620 עוקבים, moranatias

מה עוד נבקש: אטיאס היא מגה סטארית ולכן צריכה להיות בקטגוריה הכי גבוהה כאן ולא לדשדש מאחור עם יותר מדי פוסטרים, תמונות מקצועיות של סוכנויות ידיעות או כאלו שנלקחו מקמפיינים וסרטים. צילום שלה ושל פול האגיס דופקים בקלוואה בירושלים זה פרייסלס, רגעים כנים כשהיא מאושפזת ,או מקסימים כמו עם שתי חברות הילדות האלמותיות עדי וסיון, וידיאו נסיעה לפרימיירה בהוליווד או עיניים מוצפות דמעות אחריהסיום הטרגי של חטיפת שלושת הנערים. כפרה, כשיש ביקוש, תני לנו היצע.

גלית גוטמן - 22,422 עוקבים, galitgutman

מה עוד נבקש: לפני כשנה במהלך חופשה בטורקיה גוטמן, שלא מחבבת את פלאי הטכנולוגיה נשברה, פתחה חשבון והעלתה תמונה שלה בביקיני. הרשת הגיבה בסערה, כל מדורי הרכילות פרסמו את הפריים ואת הידיעה כי מלכת הדוגמניות החליטה לתקשר עם הציוויליזציה. אבל הייפ שכזה צריך לתחזק, ולאחת שגם קמה שלוש פעמים בשבוע להגיש תוכנית בוקר, גם משמשת אמא במשרה מלאה לשתי בנות וגם מנהלת זוגיות צמודה, אין לזה ראש. אז למה שווה בכל זאת לעקוב? בשביל הרגע הזה, אחת לכמה חודשים שהיא נזכרת שזכתה בתואר נערת הביקיני של כל הזמנים ואיןדבר מחייב יותר מאשר בחירת הגולשים.

דנה פרידר - 90,254 עוקבים, danafrider

מה עוד נבקש: אחת מכוכבות הילדים הכי גדולות שיש, הפכה בשנים האחרונות לפנטזיה לא כמוסה גם של גברים שלא מחוברים לששטוס. על הציר הזה שבין להיות חינוכית לבין להיות אמיתית, פרידר מתקשה למצוא את הקול שלה באופן עקבי. כשהיא למשל בחו"ל מטיילת עם בן זוגה אלי פיניש תקבלו הווי אותנטי, משוחרר ומחוייך, אבל כשהיא כאן בארץ כל צילום בחוף הים נעשה מרחוק ובמחשבה תחילה, כאילו קצת חול וזפת משחיתים את הנפש הרכה של מעריציה. נכון שרוח הנעורים שלה הוא חלק מהקסם, אבל רצוי שבפלטפורמה הפרטית, היא תאפשר לחזות גם בצדדים הבשלים והעמוקים שיש בה.

עדי הימלבלוי - 106 אלף עוקבים, adihimelbloy

מה עוד נבקש: אחרי שנכוותה מסיקור המערכות הזוגיות שלה, פרידות, קאמבקים, אירוסין, ביטולים וכו', עכשיו כשהיא נישאה לחבר ילדות ונמצאתבפאזה אחרת בחיים, קשה לשכנע את הימלבלוי למה היא צריכה להיחשף עד הסוף. אז זהו, שיש איזה שהוא מקום באמצע, ע"ע קרן פלס שבו כולם מרוצים. אז היא עושה כושר, מצלמת את השמינייה ויש לה כלבת בוקסר חדשה, לא משהו שמפיל מהרגליים, כשברור שהיא בתקופה מאד מרגשת ומשמעותית בחיים. את התמונה הכי יפה ממסיבת הרווקות העלתההסוכנת שלה, אז אם זה כבר בחוץ - למה שלא יבוא ממך?

פייר, איכזבתם: יעל בר זוהר, אגם רודברג, אסתי גינזבורג, יאנה יוסף

7 צפייה בגלריה
כגודל הציפיה. בר זוהר, רודברג, גינזבורג ויוסף
כגודל הציפיה. בר זוהר, רודברג, גינזבורג ויוסף
כגודל הציפיה. בר זוהר, רודברג, גינזבורג ויוסף

יעל בר זוהר - 19,779 עוקבים, yaelbarzohar

למה ככה: החשבון של יעלי נראה כמו טעות. וזה מפליא, כי כל מי שמכיר אותה יודע שהיא פרפקציוניסטית שמקפידה על כל פרט, כל מילה וכל שערה, בהפקות בהן היא לוקחת חלק. מדובר באחת המקצועניות בתחום למעלה מעשרים שנה, ואילו פה נדמה שפתחה אינסטגרם, אחרי שמישהו שכנע אותה שזה רעיון מעולה. הבעיה היא רק ששכח לומר שלא מדובר בקקטוס, שאפשר להשקות פעם בחודשיים. ההשתתפות הצפויה שלה בריאליטי הבישול הבא, יסמן אולי נקודת מפנה, כשהיא תשתמש בבמה הזו למנף עוד קצת את הבאזז.

אגם רודברג - 65,097 עוקבים, agamrudberg

למה ככה: האם זה הגיוני שהתמונה הכי לוהטת אצל אגם, היא בכלל ריפוסט שלקחה מהסוכן שלה? הפחד שלה להישאר עם דימוי הלוליטה לנצח, לוקח אותה למחוזות משמימים, עם עודף תמונות סלפי שלא אומרות כלום. מישהו צריך לספר לה שגם תיאטרון יכול להצטלם סקסי, אם יודעים איך עושים את זה ושגם הקהל, שרק מת לראות אותה בביקיני, אולי יגיע לראות אותה בהצגה ,אם היא רק תגרום לו להכיר אותה מעבר ותרפה קצת.

אסתי גינזבורג - 98,049 עוקבים, estiginzburg100

למה ככה: נכון שהוא קיים פחות משנה וצבר כמות עצומה של עוקבים, אבל בניגוד לסלבס אחרים ברשימה, הפרופיל מצליח בזכות השם הלוהט שלה ואילו היא, לא מצליחה יותר בזכות הרשת. על פניו גינזבורג מסמנת וי על כל מה שצריך: טעימה מהיום יום שלה, מהזוגיות עם הבעל עדי קייזמן, מהעבודה בדוגמנות ובטלוויזיה, חופשות בחו"ל שכרגע מנפיקות את הפריימים המוצלחים (כן, גם כשזה עם מעיל ברוסיה), אבל משהו חסר בחשבון. קצת הומור עצמי, תובנות, שובבות, או במילה אחת פלפל.

יאנה יוסף - 32,7000 עוקבים, yanayossef

למה ככה: מתים לקבל הצצה לטבעת האירוסין ?אין מצב. למרות שיש לא מעט מפורסמים בארץ ובעולם שהבינו שדרך תמונה אחת עם משפט מלמטה, הם יכולים לחסוך לעצמם את כל הטלפונים המטרידים מכתבי רכילות, היא מצידה לא מתכוונת לרצות יותר אף אחד ולא מוכנה ללכת יותר עד הסוף עם החשיפה העצמית. האם אלו שיעורי היהדות במסגרת תהליך הגיור שהיא עוברת, או אולי שנאת המצלמות אחרי טראומת האח הגדול? קשה לקבוע, אבל התוצאה בינונית, למרות שברור שיש לה הבנה של המדיום.

מפוצצות הקרדיטים: רוסלנה רודינה, נטלי דדון, קארין כהן, ליהיא גרינר

7 צפייה בגלריה
לא רק ביקיני. רודינה, כהן, גרינר ודדון
לא רק ביקיני. רודינה, כהן, גרינר ודדון
לא רק ביקיני. רודינה, כהן, גרינר ודדון

רוסלנה רודינה - 77,206 עוקבים, ruslanarodina

אוהב מתנות יחיה: כולם עושים את זה, כולם אוהבים כשחינמים מורעפים עליהם, אבל יש כאלו שיודעים להחליק את זה בדרך אגב ויש כאלו שדוחפים לך את טובות ההנאה ישר לפרצוף. רוסלנה, יש לציין, עם עליית מניותיה כאוטוטו-אימא של בנו הבא של אייל גולן ,לאט לאט נפטרת מהנוהל נטול הסטייל, אבל בינתיים קבלו רשימה: שרידי תמונות של חברת אופנה, תכשיטים, מעצב שיער, חברת מוצרי שיער וקרדיטים לזו שעושה לה ציפורניים ומריטת גבות, אלו שנתנו לה משקפי שמש, מוצרים להגנה מהשמש ואפילו כפכפים. אם לא יוולד גם פאסון, צפו בעוד כמה חודשים למתקפת חיתולים, עגלות ושאר מוצרי תינוקות.

נטלי דדון - 157 אלף עוקבים, natalydadon

אוהב מתנות יחיה: הרופא שעושה לה טיפולים קוסמטיים, הופ היא קיבלה ספה, טיפולי שיניים, קמפיין לחברת תכשיטים, חברת בגדי הים והאופנה שהקימה, מסעדת דגים, חנויות בגדים, המניקוריסטית, טיסה לפיליפינים, לתאילנד, לאילת, פיצה חיטה מלאה. הכל הולך. נטלי הייתה אחת הראשונות לזהות את הפוטנציאל של האינסטגרם ולהשתמש בו כמכונת אייטמים וחינמים, מהסוג השווה באמת, שהעניק לה אינספור חופשות מסביב לעולם. יש לה מספר פסיכי של עוקבים, למרות שבדיקה אקראית גילתה שיש לא מעט מהם שכלל אינם פעילים, מצד שני היא תמיד מפנקת בתמונות שלה עם ביקיני ואפשר לספור אפילו מאתיים אלף איש שיצפו בהן בשמחה מרחבי הרשת באשר הם.

קארין כהן - 36,044 עוקבים, karincohen3

אוהב מתנות יחיה: עד שקארין תתחתן בפעם השנייה ,עם בן זוגה המשקיען ובעל כרטיס האשראי הפלטינום שלו, היא עושה ג'סטה לחברת בגדי ים ומפנקת את עוקביה בשלל גזרות וצבעים, אבל גם חוטאת בקרדיט לתוספות שיער, שיזוף מלאכותי, צימרים, תכשיטים בלי סוף, יש לה קוסמטיקאית רפואית, בית קפה ששולח קינוח, הופ הגיע עוד שעון ועוד תכשיטים. אם כהן תצטרף ביום מן הימים למעושרות 4, גם אז יהיה בטח קרדיט למגדלי אקירוב.

ליהיא גרינר - 29,975 עוקבים, lihisunshine

אוהב מתנות יחיה: כמעט קראנו לקבוצה הזו בכלל - מלכות הביקיני הבלתי מעורערות, אבל אי אפשר בלי מייסדת הז'אנר, שלא מסתפקת סתם בבגדים או בליין האיפור שלה. אם תרצו יש לכם את אודטה החדשה, שמשתפת בחייה אחרי שימוש במכשיר להמרצת הדם ועד שרשרת סיליקון לצוואר, שהופכת לנשכן פוטנציאלי עבור הבן שלה מייקי. ללכת להשקות זה הכי העונה השלישית של האח הגדול, ככה הרי אפשר לקבל הכל בלי לצאת מהבית.