עזבו אתכם מבלונדיניות יפות ושופעות וגברים שריריים עם ריבועים בבטן. להבדיל ממה שמנסים לדחוף לכם בכל מקום, סקסי זה לא משהו חיצוני, אלא תחושה פנימית שאנשים מצליחים לשדר החוצה. וכך, יוצא שלפעמים האנשים הכי סקסיים, הם לא השמות שעולים לכם לראש במחשבה ראשונה. או שניה או שלישית. אבל אם תחשבו על זה באמת, לגמרי תבינו מאיפה זה בא. לקראת ט"ו באב, חג האהבה, אספנו את האנשים שהכי לא הייתם קוראים להם סקסיים, אבל היי, מה אתם מבינים?

רבל ווילסון - השמנה הכי סקסית בעולם

5 צפייה בגלריה
(צילום: getty images)
בראיון ל"פנאי פלוס ",נועה תשבי אמרה שאישה שמרגישה בנוח עם הגוף שלה זה סקסי. כן, אתם מוזמנים לנחור בבוז. כי ממש כמונו, גם אתם ודאי מאמינים שמדובר בלא יותר מקלישאה. ברור שתרגישי בנוח עם הגוף שלך, כשאת נראית כמו נועה תשבי: רזה, מקומרת ושופעת, עם פיגורת גיטרה קלאסית. אבל מה קורה כשאישה מתחזקת גזרה "נחשקת" של בלון פורח, עם פרצוף שמזכיר לנו סנאי עם יותר מדי אגוזים בלחיים? ובכן, כשה-י-א שלמה עם המראה שלה, זה סקסי!
רבל ווילסון הצליחה, בניגוד לכל הסיכויים, להפוך לכוכבת הוליוודית מהשורה הראשונה עם תפקידים בסרטים מצליחים וסדרה (בינונית) משלה. למה? כי היא יודעת שהיא שמנה כמו השמש וקורעת כמו ארבעים קומיקאים שדחוסים בתוך גוף אחד. זה למה!
חובה לצאת איתה לדייט: כי היא לעולם לא תלחך עשב, תמיד תסכים להזמין איתך פיצה ואף פעם לא תשאל אותך "מאמי, אתה חושב שהשמנתי?".

סטיב בושמי - המכוער הכי סקסי בעולם

5 צפייה בגלריה
(צילום: getty images)
וכעת, לפינת "ביזאר זה נהדר": כן, ילדים וילדות, השווה הלא קונבנציונאלי הבא ברשימתנו הוא לא אחר מהשחקן עקום השיניים, נמוך הקומה ובעל עיני העוצמה - סטיב בושמי. תגידו שזו סתם חיבת יתר לכלבי פאג, תאמרו שיש לנו דאדי אישיוז עמוקים או שפשוט תקיאו קצת בפה ותכריזו שנפלנו על הראש. לנו לא אכפת. משהו בסך חלקיו של בושמי בן ה-56, שכמו נוצרו ביד אמן (נגיד פיקאסו...), פשוט עושה לנו את זה.
להיסטוריית תפקידיו הקולנועיים והאולטרה-מגוונים, הנעים בין הדרמטי והמצחיק בטירוף, יש כמובן חלק בעניין: ב"כלבי אשמורת" הוא גילם את הוויזל האולטימטיבי, ב"Ghost World" הוא שיחק אספן תקליטים ביישן שכובש את ליבה של ת'ורה בירץ', ב"ביג ליבובסקי" הוא היה הלוזר שפשוט לא מצליח לסתום את הפה ולאחרונה, בסדרה "אימפריית הפשע", הוא עושה חיל כגנגסטר רב הרושם נוקי תומפסון. בקיצור, יש לנו כאן עסק עם גבר חלומות מגוון ברמות. זאת ועוד, אם להסתמך על שלל ראיונות שנערכו עימו, מדובר באחד הבחורים החביבים והשנונים בסביבה שאפילו, תאמינו או לא, הרוויח את לחמו ככבאי (לוחם אש אם תרצו) בשנות השמונים המוקדמות.
חובה לצאת איתו לדייט: כי החברות שלך בחיים לא ינסו לגנוב לך אותו. זה כמו לצאת עם סוד כמוס ומהמם.

פיטר דינקלג' - הגמד הכי סקסי

5 צפייה בגלריה
(צילום: getty images)
"טיריון לניסטר", השימדון הכי חכם, חריף, מניפולטור, זיין, סקסי והורס שיש על המסך, מגולם על ידי השחקן המופלא, פיטר דינקלג', שגם אם הוא לא היה נמוך קומה בעצמו, אנחנו משוכנעים שהוא היה יכול לשחק אחד כזה - על הצד הטוב ביותר. דינקלג', מטר ושלושים וחמישה סנטימטרים מזוקקים של כישרון וכריזמה, הבין מזמן את מה שלכל שאר העולם ייקח (למרבה הצער) עוד כמה שנים להבין - אם אתה לא עושה מהגודל שלך ביג דיל, אף אחד לא יעשה.
חובה לצאת איתו לדייט: נכון, זה לא ארוך במיוחד, או עבה באופן יוצא דופן, אבל היי, איתו תמיד תרגישי על גג העולם.

ג'יין פונדה - הסבתא הכי סקסית

5 צפייה בגלריה
(צילום: getty images)
בדצמבר הקרוב, השחקנית ג'יין פונדה תחגוג יום הולדת 78. כן, היא נולדה עוד לפני מלחמת העולם השנייה ועדיין נראית טוב יותר מ-90 אחוז מאוכלוסיית העולם. תשכחו מאנג'לינה ג'ולי או ממייגן פוקס, להוליווד יש בייב לוהטת במיוחד, והיא עושה לכל שאר הכוכבות בית ספר בכל פעם שהיא מפציעה על השטיח האדום.
פונדה זוכת האוסקר, היא למעשה המילפית הראשונה של עיר הסרטים ועשתה את זה עוד לפני שהם ידעו בכלל איך מאייתים את זה. מי שגרמה לאלפי גברים ברחבי העולם לקנות קלטות אירובי (ולא בשביל להתאמן) וסיפקה שערוריות כמו מנאז' א-טרואה על ימין ועל שמאל, צועדת בגאווה אל העשור התשיעי של חייה כשהיא עדיין סקסית ורלוונטית מתמיד. הורסת.
חובה לצאת איתה לדייט: שמעתם על ההוא שאמר "זה לא הגיל זה התרגיל", הוא הכיר את ג'יין מקרוב.

ג'סי אייזנברג - החנון הכי סקסי 📷 (צילום: רפי דלויה)

השחקן היהודי הכי נוירוטי מאז וודי אלן, מחזיק, להבדיל מהקודם, בטונות של כריזמה וסקס אפיל (כן, סקס אפיל) שגורמים לנו לשכוח את המארק צוקרברגיות שהכירה אותו לעולם. אז נכון, אייזנברג אמנם לא מאמין במסרק או מדגמן פנים חלקות של כוכב קולנוע, אבל מי צריך להסתכל עליו כשאת מסוחררת מקצב המילים הבלתי פוסק שיוצא לו מהפה.
השחקן האמיץ (תתפלאו, להגיע לישראל בעיצומה של מלחמה ,זה מעשה אמיץ וראוי להערכה) בורר את הפרוייקטים שלו בקפידה, אך משתדל שלא להתרחק יותר מדי מהדמות שמאפיינת אותו. וכך, אנחנו יכולים לקבל את מנת החנון היומית שלנו בלי להתאמץ. מה שכן, מילה מאיתנו, תביא איזו כלה יהודיה כשרה הביתה, מה 'כפת לך?
חובה לצאת איתו לדייט: כי הוא מקרה קלאסי שיצליח להרשים גם את אמא וגם את החברים ההיפסטרים המטונפים שלך.

דביר בנדק: השמנמן (והקירח!) הכי סקסי בעולם 📷 (צילום: ענת מוסברג)

חד וחלק, הסקס אפיל של דביר בנדק יכול להעיף לשמיים בניינים שלמים. ולא, אין פה רמז בנוגע למשקל שלו. מלבד קול הבס הגברי של דביר (שאם אי פעם יפסיק לקבל תפקידים, חייב לשקול הסבת מקצוע לשיחות אירוטיות בטלפון), הרגע שבו הוא מחייך בשידור, השמים נפתחים ומלאכים נשאבים פנימה.
דביר נע מאהבה: הכל אצלו נובע מרגש. הוא חם, הוא מחבק, הוא מחמיא. דביר אינו מסוג הגברים שיגיד לך דברים כמו "תסתמי ותפסיקי לנדנד לי". הוא יעריך כל מילה שאת מוציאה מהפה ולעולם לא יעיר לך על המשקל, כי הוא יודע שאוכל שווה אהבה. דביר ימצא לך שמות חיבה קטנים ומתוקים, כמו שהוא עושה למתארחות בתוכנית שלו ועדיין לא דיברנו על כמה שהוא דומה לדין נוריס ("שובר שורות"), מושא תשוקה נוסף שלנו, שגם הוא, כמו דביר, לעולם לא יידע שאנחנו קיימים. דביר, אנחנו פה!
חובה לצאת איתו לדייט: כי איתו תמיד תרגישי רזה וקוקטית.

אמבר רוז: האישה עם הקרחת הכי סקסית בעולם 📷 (צילום: getty images)

אמבר רוז היא אחת הנשים היחידות שנראות מעולה עם קרחת. אפילו נטלי פורטמן לא הצליחה לעשות את זה ככה – היא פשוט נראתה כמו ילד קטן, חמוד ולא סקסי. אבל אמבר, שבכלל עשתה את הקרחת כי היא אהבה איך ששינייד או'קונור נראתה איתה, הפכה את עצמה בבת אחת מעוד דוגמנית נאה - שיש עוד אלפים כמוה – למישהי נועזת עם אדג' שרק בא לך להעביר לה יד על הקרקפת.
אחד הדברים שהופכים את הקרחת לכזו סקסית, היא כמות האומץ שצריך כדי לגלח את השיער, בניגוד לכוכבות הוליוודיות שרק מעמיסות על עצמן עוד ועוד תוספות שיער עד שחלקן נראות קצת כמו מטאטא. האומץ הזה, הביטחון העצמי, ההבנה שאפשר להיות יפים אפילו בלי שמיכת הביטחון של שיער מתנופף ברוח, גורמת לאמבר להיות הכי סקסית שיש.
חובה לצאת איתה לדייט: כי היא בחיים לא תשאיר לך שיערות בכיור, לא תתעכב במקלחת ולא תשאיר ארגזים של כסף אצל הספר.
לוורן קוקס - הטרנסג'נדרית הכי סקסית בעולם
5 צפייה בגלריה
(צילום: gettyimages)
הקלישאה הכי גדולה בעולם אומרת שכל גבר היה רוצה שהאישה שלו תשמור על מסתוריות... איך לומר, אנחנו לא חושבים שלזה התכוון המשורר, ועדיין, מדובר באחת הנשים הלוהטות על המסך. לוורן קוקס, הטרנסג'נדרית מ"כתום זה השחור החדש" היא אחת הנשים הכי מטופחות שיצא לנו להכיר, ואפילו העובדה שהיא בכלא, לא תגרום לה להסתובב עם שיער לא חפוף א-לה לינדזי לוהן. היא תמיד מתוקתקת, תמיד מאופרת, תמיד מושקעת, וחשוב מכל, היא מכירה בערך הנשיות, ועשתה את כל מה שהיא יכולה (כולל לבצע פשע בעבורו היא נכנסה לכלא), כדי לזכות בפרס הגדול - להיות אישה.
חובה לצאת איתה לדייט: כי אין יותר אישה ממנה.

קלינט איסטווד - הקשיש הכי סקסי בעולם 📷 (צילום: getty images)

יש לנו פינה חמה בלב לקלינט איסטווד הקשיש, עוד משנות השישים, בהן גילם אקדוחן קשוח ומסוקס. אבל עם יד על הלב, איפה האתגר בזה? הוא היה גבר יפה תואר. דווקא בגלל זה, צירפנו את איסטווד של היום, שחצה לא מזמן את גיל 84, לרשימת הסקסיים שלנו. נכון, חגורת המכנסיים שלו כבר נמצאת די קרוב לחזה, והבלורית מזמן כבר לבנה, והאמת שאם היינו רואים אותו ברחוב, קרוב לוודאי שהיינו עוזרים לו לחצות את הכביש. אבל איסטווד עשה יותר טוב מכולם את המעבר מ"עוד שחקן" לאחד הבמאים הכי טובים ועמוקים של ימינו, שלא מפחד לנפץ מיתוסים, ביניהם אפילו המיתוס שלו עצמו.
בקרוב עומד לצאת לאקרנים סרטו המוזיקלי הראשון, "נערי ג'רזי", גרסה קולנועית של המחזמר המצליח מברודווי, ולא מעט גבות הורמו בהוליווד על כך שאיסטווד המאצ'ואיסט מביים אותו. אבל מה שלא כולם יודעים, זה שאיסטווד לא זר לעולם המוזיקלי ואף מלחין בעצמו. למעשה, הוא כתב את המוזיקה לחלק מסרטיו, ביניהם "מיסטיק ריבר", "מיליון דולר בייבי" ו"ההחלפה". ואיזו אישה לא אוהבת מוזיקאים?
חובה לצאת איתו לדייט: כי הוא עשיר ואין לו הרבה זמן לבזבז את כל הכסף שלו.