הראל סקעת ועידן רול על הסט של סליו 
(צילום: אבי חי עריכה: רותם שניר)
יותר משלוש שנים הם יחד, וגם אם חוו בין לבין פרידות, הראל סקעת ועידן רול הם עדיין אחד מהזוגות היציבים והצמודים ביותר בביצה. אבל, כשמדובר בעבודה, בני הזוג יודעים לשים גבולות ולהפריד. סקעת, העובד בימים אלה על אלבום מקומי חדש ואלבום בינלאומי בצרפת, ביקש מבן זוגו שלא להגיע עכשיו להופעות שלו כדי שיוכל להתרכז בקהל מבלי להתרגש, ורול, עורך דין במקצועו ודוגמן המככב בשלל קמפיינים, מעולם לא אירח אותו על אחד הסטים בהם הצטלם.
אבל, בשבוע שעבר (ה') הוא חרג ממנהגו לראשונה והזמין את הראל לצפות בו מחליף פריטים מול העדשה, במסגרת קמפיין החורף החדש של אופנת הגברים CELIO, עבורה הוא משמש כפרזנטור כבר שלוש עונות ברציפות.
2 צפייה בגלריה
"נו, מזרחים ואשכנזים". סקעת ורול
"נו, מזרחים ואשכנזים". סקעת ורול
"נו, מזרחים ואשכנזים". סקעת ורול
(צילום: רפי דלויה)
הסיבה, לטענתו של רול, טכנית. הסט הוקם בתל אביב ולא בלוקיישן רחוק, הצוות כבר מוכר וגם הדרישות, אז למה לא בעצם? בטח כשמפגש מאולתר בין השניים במהלך היום, הוא לא דבר שנלקח כמובן מאליו, אחרי שגויס לאחרונה במבצע צוק איתן ונעדר מהבית חודש שלם.
החשש היום יומי, הוביל את החבר שנשאר בעורף לפרסם באינסטגרם שלו פוסטאישי וחברתי ובמכתב פתוח, שהופנה אל ראש הממשלה ורעייתו, הוא קרא להם לתמוך במתן זכויות שוות לזוגות גאים שרוצים להפוך להורים, במה שידוע בשם "חוק הפונדקאות". אז כמה ילדים רוצה כל אחד מהם? האם הם מתכננים להתחתן? ומה דעתם על האפשרות לקמפיין זוגי משותף?
2 צפייה בגלריה
איפה הטבעת?!
איפה הטבעת?!
איפה הטבעת?!
(צילום: רפי דלויה)
צילום: רפי דלויה