1. שגב משה (41), נשוי פלוס 3

כנראה האיט־בוי הראשון בתחום הקולינריה בישראל. שגב משה נכנס לחיינו דרך פינת בישול בתוכנית הטלוויזיה של אודטה ומיד כבש את לב הצופות. מקבלי ההחלטות הבינו מיד שמדובר בביצת זהב ומשה החל להגיש תוכניות בישול משלו, שכבשו כל שעת מסך פנויה. באחת מהן הוא גם פגש את אשתו סנדרה רינגלר כשזו הגיעה להתארח, אבל עוד לפני הוא נחשב רווק מבוקש ויצא גם עם שרון איילון בשיא תהילתה.
9 צפייה בגלריה
חרוץ ולא מתלכלך. שגב
חרוץ ולא מתלכלך. שגב
חרוץ ולא מתלכלך. שגב
(צילום: רפי דלויה)
בנוסף, בבעלותו שלוש מסעדות, הוא גם השף הראשי של אל על, מוציא ספרי בישול, עומד לפתוח מתחם משלו בשרונה, מבשל ארוחות מיוחדות בבית ראש הממשלה לאורחים חשובים (מספרים שלפוטין הוא הגיש אוכל על כן ציור והרוסי התלהב) ובעל קו מוצרי מזון לבית, ממותגים בתמונתו. האינסטגרם שלו מקושט בגברדיה שכוללת את בר רפאלי ועדי עזרא, יעל בר־זוהר וגיא זו־ארץ ושלי גפני ובעלה, להם הוא עורך ארוחות פרטיות בווילה שלו ברמת השרון. לעומת שאר השפים המפורסמים, שגב נחשב אחד שלא מתערבב בקליקת השפים, וגם לא התלכלך אף פעם בסכסוך מתוקשר כמו רבים מחבריו מנופחי האגו.

2. עומר מילר (34), נשוי

אם הייתם מחפשים הגדרה מדויקת למהו "איט־בוי", עומר מילר היה עולה ראשון בתוצאות שלכם. השף הצעיר והמקועקע יודע לעשות לעצמו יחסי ציבור מאז ומתמיד. הוא הראשון שהשכיל להשתמש ברשתות החברתיות כדי לצבור לעצמו קהל אוהדים ועשה בית ספר לכל היתר. הוא התחיל את דרכו כשף ינוקא בבית מדרשו של ירון קסטנבוים ומשם צמח להוביל את הקייטרינג של האלפיון פוד ארט לגמרי לבדו.
9 צפייה בגלריה
כל היום באינסטגרם. מילר ואישתו, שירן
כל היום באינסטגרם. מילר ואישתו, שירן
כל היום באינסטגרם. מילר ואישתו, שירן
(עידו ארז)
היום הוא מחזיק בשתי מסעדות תל אביביות מצליחות, פותח ממש עכשיו קייטרינג לאירועים משלו ועוד מעט גם מסעדה בניו יורק ומנחה תוכניות בישול. ממש לא ברור איך יש לו זמן לכל זה, כי הקצב שבו הוא מעלה פוסטים ארוכים מלאי שירה באינסטגרם (הלו? זה לא המדיום המתאים) שווה לקצב הוצאת מנות בסרוויס לחוץ של עסקית צהריים. הוא נשוי בשנית לשירן כדר, סטייליסטית מקועקעת ואיט־גירל בעצמה, שהתחילה איתו, איך לא, באינסטגרם, והחשבונות עם הגרושה שלו נסגרים לאחרונה על דפי מדורי הרכילות. בחתונה שלו התערבבו כל החברים שאוהבים שהוא מוציא להם מנות מיוחדות און דה האוס: יובל שרף ושלומי שבן, אייל קיציס, לינוי בר גפן, גילי סער, אנה ארונוב, אפרת גוש, הבסטי מיכל אנסקי ועוד רבים אחרים.

3. לירן גרודה (31), בזוגיות פלוס 1

את השף לירן גרודה פגשתם על מסך הטלוויזיה בעונה הראשונה של "משחקי השף", שם הוא הראה לכם איך משחקים עם אוכל מולקולרי והופכים עגבנייה לקצף. גרודה לא שרד עד הגמר, אבל הכריזמה שלו, הקשרים הטובים שלו עם השפים מושיק רוט ומאיר אדוני, פלוס פה גדול, שכבר פלט דברים לא כל כך יפים על הבוס לשעבר ניר צוק, הזניקה קריירה שלא רבים מפליטי הריאליטי בישול זוכים לה, וכיום הוא שף של מסעדה סיציליאנית מדוברת בנווה צדק וגם משמש כיועץ קולינרי לעונה השנייה של "משחקי השף". נטלי דדון היא קליינטית קבועה וגם שי גולדן, מיכל ינאי והמשפחה, רותם כהן, ואייל גולן אפילו בחר להשיק את האוזניות שלו במסעדה שלו.
9 צפייה בגלריה
היחיד שיצא מהריאליטי. גרודה
היחיד שיצא מהריאליטי. גרודה
היחיד שיצא מהריאליטי. גרודה
(צילום: אנטלוי מיכאלו)

4. אביב משה (40) , רווק

יש האומרים שהדמות של משה־משה ב"ארץ נהדרת" מבוססת על דמותו של אביב משה. השף של מסעדות מסה ויאסו הפך מזמן לסלב, בעיקר בגלל רשימת האקסיות הלוהטות שלו. שנתחיל? נטלי עטייה, סיוון כהן (ערוץ 10), אווה לימסוב (הלשעברית של סקאזי), שירלי בוגנים ואפילו מורן אטיאס שניהלה איתו קשר טרנס־אטלנטי במשך שלושה חודשים. במסעדתו, מסה, הוא מאכיל ים של אוליגרכים ובנות זוגם בפירות ים ושלל חלקי פנים, וביאסו הוא נותן לבר רפאלי ולדורית בר אור לרקוד על שולחנות. את מסיבת יום הולדתו ה־ 40 הואחגג בבית משפחתה של דושי לייטרסדורף בסביון והיא כללה ים של סלבז שנמנים עם חבריו, כולל זיו קורן, גיל דסיאנו, חן אמסלם ומאור זגורי, ליאור נרקיס, אור גרוסמן, לאה שנירר ועוד.
9 צפייה בגלריה
מי תהיה הבאה בתור? אביב משה
מי תהיה הבאה בתור? אביב משה
מי תהיה הבאה בתור? אביב משה
(צילום: רפי דלויה)

5. אסף גרניט (36), נשוי פלוס 1

"אסף גרניט" הפך למטבע לשון כשהתניע ב־ 2009 את מחניודה בירושלים ושיגע את ישראל כולה בתיפופי הכפות על סירים, אבל מאז הפך לשופט ב"משחקי השף" הוא כבר מגה סלב. גרניט, שכבר הפך לבעלים של קבוצת מסעדות מאז, הוא לא מהשפים שחומקים מעיני המצלמה, ואפשר למצוא אותו בתצוגות אופנה(לבגדי גברים) או מתנוסס על שער מגזין "לגבר". הוא משכיל להישאר בכותרות ועד היום נראה שזה השתלם לו. לאחרונה הוא מכר את חלקו במסעדת מונא ופתח מסעדה גדולה בלונדון, שזוכה לתשבחות. קאדר החברים שלו כולל מפורסמים רבים שחולים על האוכל הירושלמי שלו, ביניהם תוכלו למצא את גיא פינס ורותי רודנר וגם צביקה הדר.
9 צפייה בגלריה
עם הפנים לחו"ל. גרניט
עם הפנים לחו"ל. גרניט
עם הפנים לחו"ל. גרניט
(צילום: תום להט)

6. ירון שלו (32), רווק

סיפור החיים הלא פשוט של ירון שלו, שהביא אותו בגיל 12 , אחרי שסבל מאלימות בבית ומאנורקסיה, לעזוב את בית ספר ולהתחיל לקלף תפוחי אדמה וחצילים בבית מלון בירושלים, היווה רקע צבעוני מספיק כדי לפרוץ בטוטו, שתחת הנהגתו הפכה לאחת המסעדות הכי מדוברות בארץ ואבן שואבת לאלפיון העליון. "הפאוור לאנץ'" הוא מונח שנטבע במסעדה שלו, אחרי שנודע שלהיכנס לטוטו בצהריים אומר להיתקל בכל מי שהוא בעל כוח בעולם העסקים. זה מכבר פרץ סכסוך אימתני בין בעלי המסעדה לבינו, שהוביל להדחתו ולהבאת מושיק רוט להחליפו. הסערה המתוקשרת שהעניין יצר הביאה אותו בחזרה למקום הטבעי שלו, ועכשיו הוא שוב שם. שלו הוא רווק מבוקש, הוא היה בזוגיות קצרה עם אפרת אנזל ובין חבריו הטובים גיא פינס, עדי קייזמן ואסתי גינזבורג.
9 צפייה בגלריה
כולם רוצים שיאכיל אותם. שלו
כולם רוצים שיאכיל אותם. שלו
כולם רוצים שיאכיל אותם. שלו
(צילום: ירון ברנר)

7. דייוויד פרנקל 30 , רווק

השף הצעיר בעל הבייבי פייס התמימות הפך לשם מוכר בכל בית, בעיקר אחרי שהתראיין בעיתון ולכלך על לא מעט קולגות ותיקות ומוכרות, בלי טיפת רחמים או צביעות. "אייל שני הוא לא שף, הוא עקרת בית", אמר, ופתח חזיתות מול שני ורבים אחרים. אחרי שטייל בעולם ועבד במסעדות נחשבות, כמו מוגריץ בסן סבסטיאן ונומה בקופנהגן, הוא נעמד מול הלהבות של פרונטו כשף הראשי והחל לבשל לכל הסלבריטאים שגודשים את המסעדה.
הוא יצא עם אפרת אנזל ואז גם עם אפרת גוש ומשם הדרך להיותו איט־בוי היתה סלולה. את התדמית הפרועה שלו הוא דואג לתחזק בסיפורים על דייטים עם חשפניות ובילויים קבועים במועדונים מהסוג הזה, ובין חבריו הטובים יהודה לוי, השף יונתן רושפלד, הצמד שלומי שבן ויובל שרף וגם גל גדות שהשתפכה על פרנקל בפייסבוק שלה, וחשפה את עשרות מעריציה בעולם כולו לגומות החן שלו. מספרים שדוגמנית מוכרת מאוד מחזרת אחריו במרץ כבר חודשים, אבל בינתיים לא הולך לה.
9 צפייה בגלריה
חשפניות או לא להיות. פרנקל
חשפניות או לא להיות. פרנקל
חשפניות או לא להיות. פרנקל
(צילום: תומריקו)

8. גולן גורפינקל (41), גרוש פלוס 1

השף של דלאל והחבר הטוב של דושי לייטרסדורף ואנחל בונני הוא אורח קבוע במועדון הנוסע המתמיד של חבורת דושי, שנוסעת מדי שנה לשווייץ לחגוג יום הולדת ראוותנית לה עם שלל סלבז (ספי ולוקה שקד וגם אביב משה) באחוזה של אחיה של דושי, יויו. מסיבות הרחוב שהוא עורך ברחוב הסמוך למסעדה הפכו לשם דבר וסלבריטאים רבים נוהרים למקום כדי לקבל ממנו בוסה ופעם, לפני שעדן הראל הפכה לבלבוסטה, הם גם היו אייטם איזה חצי שנה. היום הוא בזוגיות כבר שנתיים עם שמופי - מיכל, אבל אם תרצו סתם לקבל ממנו טיפים לטורטליני, תדעו שהוא בדרך כלל מסיים את הערב בשיפוד בפיתה במפגש הסטייק.
9 צפייה בגלריה
אני ודושי בחצר. גורפינקל
אני ודושי בחצר. גורפינקל
אני ודושי בחצר. גורפינקל
(צילום: יובל חן)

>> הכתבה המלאה בגיליון האוכל החגיגי של "פנאי פלוס" - עכשיו בדוכנים!

9 צפייה בגלריה
מיכל אנסקי על שער גיליון האוכל של פנאי פלוס
מיכל אנסקי על שער גיליון האוכל של פנאי פלוס
מיכל אנסקי על שער גיליון האוכל של פנאי פלוס
(צילום: רון קדמי)