פריחת הסקיני: מותק, הכוכבים התכווצו

אחרי לא מעט שנים עם משקל עודף ועגלגלות יתר הבינה מיכל צפיר שזה כבר לא חמוד ובגיל 40 החליטה שהגיע הזמן לאמץ אורח חיים בריא ולהפסיק לתרץ מול המראה. צפיר החליטה על כמה שינויים מהותיים שהביאו להורדה של 30 קילו! והפכה לאחת שמדריכה נשים אחרות איך לעשות זאת נכון, או בקיצור, כוהנת הבריאות. את הטייטל המכובד הזה היא הרוויחה בזיעת אפה אחרי כמה קילומטרים ארוכים של ריצות והליכות, ת'אמת? עושה לנו חשק.
9 צפייה בגלריה
המהפך הושלם. צפיר
המהפך הושלם. צפיר
המהפך הושלם. צפיר
(צילום: רועי חביב, אלירן אביטל יחצ)
9 צפייה בגלריה
מה שכן - תמיד מחייך. בנדק
מה שכן - תמיד מחייך. בנדק
מה שכן - תמיד מחייך. בנדק
(צילום: שוקה כהן, ענת מוסברג)

פריחת הסטייל: מהבזאר לכיכר

אנה ארונוב, הרקדנית הסקסית, הפציעה לתודעתנו בתוכנית 'רוקדים עם כוכבים' שהיא זו שמובילה את בני הזוג שלה למקומות הראשונים. מהר מאוד ארונוב הפכה בעצמה לכוכבת והייתה אורחת קבועה במצעד השיק ושוק של מגזין "פנאי פלוס" אבל בצד הפחות מחמיא, השוק. נעשה הרצה כמה שנים קדימה כשאחרי זוגיות עם איתי תורג'מן, (בן זוגה דאז) הידוע כחובב אופנה מושבע, ארונוב עברה מהפך בסטיילינג והחלה לככב באופן קבוע בצד ה'שיקי' של המפה. היום ארונוב אומנם כבר מזמן לא עם אדון תורג'מן, אבל בהחלט הצליחה לסגל לעצמה חוש אופנתי משובח ואפילו פתחה עסק לייבוא בגדים .מהפך! מהפך! מהפך!
9 צפייה בגלריה
פשוט נהדרת. ארונוב
פשוט נהדרת. ארונוב
פשוט נהדרת. ארונוב
(צילום: רפי דלויה)

פריחת המזומנים: ההצלחה שקצת איחרה להגיע

מי אמר שלחלומות יש גיל? הנה אחת, שקלישאות ממש לא מעניינות אותה, ומוכיחה לנו שזה לא הגיל, זה התרגיל. קשה להאמין שהשחקנית המוכשרת (היום בת 54), אוולין הגואל, פרצה לתודעתנו לפני בערך 10 שנים בתכנית "פיק אפ" ומשם ההצלחה לא איחרה להגיע, עם שלל תפקידים דרמטיים שרק חיזקו את יכולות הכישרון שלה.
9 צפייה בגלריה
טוב שבאת. אוולין
טוב שבאת. אוולין
טוב שבאת. אוולין
(צילום: אמיר אמירי)
אם השחקן המסוקס ליאור רז, עושה עליכם רושם בתוכנית המצליחה "פאודה", בה הוא מככב (וגם היוצר הראשי שלה), אז דעו לכם שבעברו רז עבד כשומר הראש של ארנולד שוורצנגר ואז כנראה החליט שהספיק לו והלך לממש את יכולות המשחק שלו. לפני כשבע שנים כיכב רז בסדרה "מתי נתנשק" ומאז כמעט נעלמו עקבותיו. היום, בגיל 43, הוא נמצא בשיא הקריירה וחזר למסך ובגדול, עם תפקיד ראשי מצליח.
9 צפייה בגלריה
ים כישרון
ים כישרון
ים כישרון
(צילום: ענת מוסברג)
סוזן בויל (53) היא ה'לייטבלומר' הקלאסית, כשזו הגיעה לאודישנים לתכנית "Britain's got talent" רק בשנת 2008, בגיל 47 ואחרי ששרה את שיר מתוך המחזמר "עלובי החיים" בשידור. כשנה אחרי, היא עוררה התרגשות והתפעלות שלא הייתה מביישת את מדונה והשאר, הסטוריה. בשנת 2012 הצהירה בויל שהיא סובלת מתסמונת אספרגר, מה שדי מסתדר עם האודישן שנתנה. והיא לא לבדה, גם ג'ון האם היה בכלל מלצר ואפילו הספיק לבנות תפאורה בסרטי פורנו לתקופה קצרה (חלום שלנו שהאם יבנה לנו תפאורה, אבל גם ישתתף בסרט), עד שהחל לשחק באופן רציני בגיל 29, ורק בתפקידו כדון דרייפר ב"מד מן", בגיל 36, קרתה הפריצה הגדולה.

פריחת הלוטוס: איבדו את הבתולים מאוחר

טינה פיי התוודתה בעבר שנתנה את הפרח שלה רק בגיל 24 מכיוון שהיא "לא יכלה לוותר עליהם". למזלה, הגבר בר המזל הפך לימים להיות בעלה של פיי, ג'ף ריצ'מונד. לעומת פיי, אדריאנה לימה, המלאכית של ויקטוריה והפצצה הברזילאית טוענת שחיכתה עד גיל 27 (!!), עד שהתחתנה עם מארקו ג'ריק. בראיון למגזין GQ ב-2006 אמרה לימה (33) ש"סקס הוא רק אחרי החתונה". שלום לך קידמה. לצערה של לימה, היא ובעלה התגרשו בשנה שעברה. לפחות עכשיו היא תוכל לתת את הפרח שלה למי שירצה, לא? ולא רק הנשים לבדן, אנריקה איגלסיאס אמר בעבר "כל החברים שגדלתי איתם, איבדו את הבתולין שלהם עם זונות, לא שיש משהו לא בסדר בזה, הם היו צריכים לשלם בשביל זה. אני רציתי לחכות לבחורה הנכונה אז חיכיתי עד גיל 25". אנריקה, המדור בחיים לא נמשך אליך כל כך, כמו עכשיו. מאז אגב, איגלסיאס מפצה על הזמן האבוד כמו שצריך ואפילו בקליפים שלו הוא מפגין ביצועים מרשימים. 📷
9 צפייה בגלריה
בחורה של עקרונות. לימה
בחורה של עקרונות. לימה
בחורה של עקרונות. לימה
(צילום: gettyimages)

פריחת עץ החרוב: הדברים שהלב יודע

אחח, כמה כבר דיברנו על ברוס ג'נר ועל תהליך שינוי המין שהוא החל לעבור, כמעט נמאס לנו מעצמנו (לא באמת). ג'נר טוען שידע שהוא מרגיש שהוא אישה לכודה בגוף של גבר כבר בגיל 5, מה שלא מנע ממנו לחיות בשקר עד גיל 65, רק אז הוא החל לעבור תהליכים קוסמטיים, כשבסופם, יהיה האישה שהוא תמיד רצה להיות. שלא לומר אשת חלומותיו.
9 צפייה בגלריה
מאיפה הלק? איזה גוון? יש אותו בסופר פארם?
מאיפה הלק? איזה גוון? יש אותו בסופר פארם?
מאיפה הלק? איזה גוון? יש אותו בסופר פארם?
דרור רפאל פעם שדרן רדיו עוקצני ואיש משפחה, והיום? אממ לא ברור. רפאל השתתף לפני כמה חודשים בתוכנית "מחוברים" ובה הוא הטיל פצצה וחשף את הנטיות המיניות שלו ומשיכתו לגברים, אך לגמרי הצליח לבלבל אותנו, כשהחליט לחזור לגור עם אשתו, מרינה. כשהרוחות נרגעו שוב הוטלה פצצה כשנחשפה פה הזוגיות המפתיעהבינו לבין הרץ למיליון, טום באום והשאיר אותנו עם פה פעור. דרור ואשתו עדיין לא הודיעו על גירושים. טוב די, נו מה קורה פה?
9 צפייה בגלריה
החלטי משהו. דרור רפאל
החלטי משהו. דרור רפאל
החלטי משהו. דרור רפאל
(צילום: אמיר מאירי)

פריחת החצוצרות: הכוכבים שנזכרו מאוחר בטיטולים

תשמעו, אנחנו היום בשנות האלפיים, היום מכירים בני זוג מאוחר יותר, מתחתנים מאוחר יותר ומביאים ילדים לעולם מאוחר יותר. ומה זה אומר מאוחר יותר? אז זהו, שהכל יחסי. מייקל דאגלס ואשתו קת'רין זיטה ג'ונס למשל, הביאו לעולם את בתם השניה קאריס זיטה דאגלס, כשמייקל היה בן 58. וזה עוד כלום, אלטון ג'ון ובן זוגו דיוויד פורניש אימצו את בנם השני אלייז'ה בשנת 2013, כשג'ון היה בן 65. אווה מנדז ילדה את בתה הבכורה אזמרלדה אמדה רק לפני חצי שנה ,
כשהיא בת 40, ואומה ת'ורמן הצהירה שהיא בהריון עם בנה השלישי בשנת 2012, כשהייתה בת 41.
9 צפייה בגלריה
אומה תורמן גיף
אומה תורמן גיף
אומה תורמן גיף