מדינה שלמה עקבה בשקיקה אחרי הזוגיות שלנטלי עטיה ואיציק זוהר, שהחלה כששניהם היו דיירים בבית "האח הגדול VIP", נמשכה עוד כמה שבועות אחרי שהם יצאו לחופשי והסתיימה ברעשגדול.
בין אם הייתם מהמצקצקים שטענושמדובר בזוגיות שנועדה לצרכי רייטינג בלבדאו מאלה שזעקו על האופי ההרסני של מערכת היחסים, אין ספק שכל ההתעסקות סביבה לא באה בטוב להרבה מאוד אנשים בעיניים. במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות" שייצא מחר (ו'), מספרת עטיה בגילוי לב - האם התאהבה באמת, מה גרם להתדרדרות היחסים ובאיזה סטטוס הם נמצאים עכשיו?
3 צפייה בגלריה
נטלי עטיה
נטלי עטיה
נטלי עטיה
(צילום: גבריאל בהרליה)
"בפירוש התאהבתי", חורצת עטיה. "בסופו של דבר, זה שהיו מצלמות מסביב שיחרר את העיניים שלי מביקורת עצמית, יכולתי פשוט להיות. ובגלל זה נהניתי. הרגע שבו בחרתי להיכנס לזוגיות עם איציק היה רגע צלול".
למה עשית את זה?
"הרבה זמן לא הרגשתי כלום ואיזה כיף זה עוד פעם להרגיש. להיות שוב בת 16. משוחררת מעכבות. אין הורים. אין ילדים. ובאמת הפעם הראשונה שלנו הייתה כשהייתי בגיל 22. מי שמסתכל על הדברים מהצד יגיד איך היא עשתה את זה? למה היא לא נזהרה? אז זה היה כי סוף סוף הרגשתי משהו".
3 צפייה בגלריה
הזוגיות הכי מדוברת ב"אח הגדול"
הזוגיות הכי מדוברת ב"אח הגדול"
הזוגיות הכי מדוברת ב"אח הגדול"
(צילום: אמיר מאירי)
והאם היא הייתה מודעת לבעייתיות הקשר עם הכדורגלן לשעבר? לפי עטיה, בהחלט כן. "ראיתי את סימני האזהרה והלכתי איתם. הכל היה שקול. הכל היה נורא ברור. לא היו שם הפתעות. המורכבות שנוצרה בקשר זה משהו שידעתי שיקרה. וברגע הצלול ההוא של המחשבה ידעתי שאני הולכת למערכת יחסים ילדית, שזה מקסים. אני לא אהבלה". והסיבות לכישלון הקשר? "זה לא הצליח כי היה בינינו משהו שמעצים פצעים ודרושה כאן התערבות של צלע שלישית רפואית, או פסיכולוגית. אהבה הייתה שם. זה הדבר היחיד שאני יכולה להגיד".
בהמשך, מעמתת הכתבת גבי בר חיים את השחקנית והדוגמנית בת ה-40, ומנסה להבין איך - אם באמת היתה שם אהבה - זה נגמר בצורה פומבית כל-כך?
הקשר שלכם נגמר בהעלבות הדדיות באינסטגרם. יכול להיות שלא הייתה דרך אחרת? שזה היה צריך להיגמר מול כולם בדיוק כמו שזה התחיל?
"אל תאמיני לרכילות. רק כתבתי פוסט עם ציטוט של מריל סטריפ".
כתבת שם שאת "לא נותנת יד לצביעות ותוקפנות, לא מוכנה יותר לאהוב את מי שלא אוהב אותך". הוא כתב שאת "ממורמרת מלאת תסכול שמצטטת משחקניות". אחר כך הוא הוריד את זה, אבל זה לא משנה את העובדה שזה היה שם. נעלבת?
"(מגלגלת עיניים) בסדר. זאת הבחירה של איציק. תשאלי אותו למה הוא כתב את זה. ממש לא נעלבתי. זה איציק, כשהוא כועס אז הוא כועס. אחר כך הוא נרגע. הוא ילד. אז הוא אמר. יאללה. כאילו וואו! הוא קילל! תבחרי, להיות או לא להיות שם. אז בחרתי".

הראיון המלא יתפרסם מחר במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות"

3 צפייה בגלריה
תמיד לוהטת!
תמיד לוהטת!
תמיד לוהטת!
(צילום: ניר פקין)