(צילום: אבי חי ואורי דוידוביץ')
"יום שישי ה-13" הוא אחד הימים הכי קריפיים הידועים לאדם, והעובדה שהוליווד הפכה אותו למכונת כסף מטורפת לא אומרת שהם טועים. עובדה, יש אנשים שחיים את זה יום יום. מי? מצעד פלוס, הסלבס הרדופים שמסתובבים בינינו, יאללה, בואו נצטמרר ביחד.

פותחת את המצעד במקום החמישי היא...

אן הייש, הידועה בעיקר בתור בת זוגה לשעבר של אלן דג'נרס, וזו שהוציאה את הספר "תקרא לי משוגעת". נו, לפחות את כנה. אבל בלי צחוק, הייש עברה התעללות מינית מצד אביה בילדותה, מה שלדבריה גרם לה להתנהג כלא שפויה. במשך תקופה ארוכה היא סיפרה שהיא מסוגלת לדבר עם אלוהים, ושהיא דוברת שפה מיוחדת שמובנת רק לה. אחרי שנים של טיפול פסיכולוגי היא הודתה שהיה לה עולם פנטזיה אליו היא הייתה בורחת, הייתה לה אישיות אחרת בשם סלסטיה והיא האמינה שהיא מכוכב אחר. אוקי, אז לא היה לך קשה למצוא שם לספר, הא?

אל המקום הרביעי מגיעה...

שרי אריסון, שהיא אחת הנשים החזקות בישראל, אבל שתדעו לכם, שאנחנו מתחילים לחשוד שהיא פשוט מקבלת עזרה מלמעלה. "אני הרבה מאוד שנים מקבלת מסרים. תקרא לזה תקשורים, מסרים, אני רואה דברים, הרבה דברים, לפני שזה קורה לי זה עובד בתמונה או במילים, או דרך השינה או בכל מיני דרכים. אני מקבלת ישר מלמעלה" אמרה אריסון לעמנואל רוזן, ב-20 ביוני, 2009 בחדשות ערוץ שתיים. תגידי, יש מצב שאת מעבירה גם לנו כמה מסרים ככה? שנוכל לקנות איזה דירה בשנים הקרובות? לא חייב מרכז תל אביב, אפשר גם גבעתיים.

במקום השלישי נוחתת...

אמנדה ביינס, שהיא הסיפור הקלאסי של כוכבת ילדים שדעתה השתבשה עליה ואז היא ניסתה לרצוח את אבא שלה. טוב, אולי לא הסיפור הקלאסי במלוא מובן המילה. אחרי שעברה בשנה שעברה התמוטטות עצבים ממושכת של מספר חודשים, איימה ביינס שתרצח את אבא שלה מהסיבה הפשוטה שהוא השתיל לה שבב במוח ללא הסכמתה. באמת חוצפן, למה הוא לא שאל לפני? ביינס תיארה איך היא רוצה לשסף לו את הגרון, לחתוך לו את הוורידים ולזרוק אותו לתעלה. נראה לנו שבסך הכל היא תשמח לעשות עם שלומי שבת דואט לשיר "אבא", לא?
1 צפייה בגלריה
מלאי כוחות. אורלי ויינרמן, אורי גלר ושרי אריסון
מלאי כוחות. אורלי ויינרמן, אורי גלר ושרי אריסון
מלאי כוחות. אורלי ויינרמן, אורי גלר ושרי אריסון
(צילום: Gettyimages, אביב חופי, רפי דלויה)

את המקום השני מאייש...

אורי גלר, שאת זה שהוא קורא מחשבות, רואה נסתרות ומכופף כפיות כולם יודעים, אבל מאיפה הכוח לעשות את זה, מישהו תהה פעם? אז ככה, גלר טוען שגילה את הכוחות הבלתי מוסברים שלו כשראה עצם זוהר של אור יורד מן השמיים. אה, ויש עוד גרסא שהוא מספר, לפיה הוא ראה לא רק עצם מואר, אלא גם דמות ענקית שירתה עליו קרן אור שפגעה בו בכוח, וזה מה שעורר בו את כוחותיו. מאץ' ריספקט.

ובמקום הראשון: הישר משנות התשעים...

אורלי ויינרמן שיחקה את עוגן בסדרה האהובה "שמש", אבל בשנה שעברה בזמן מבצע צוק איתן, היא היתה קצת פחות אהובה, כשפרסמה בפייסבוק דעות פוליטיות שהכעיסו לא מעט אנשים. ועוד לא התחלנו עם הרומן עם הבן של קדאפי שליט לוב. ואם זה לא מספיק, אז עכשיו, וינרמן ניסתה לתבוע את מדינת ישראל, "בעלי הבסיס הצבאי" שאנחנו חיים בו כפי שהיא קוראת לנו, על הדברים "שהעבירה אותה השנה", ואל תשכחו שהיא מאשימה את האויב הציוני בכך שהיא נאלצה להקפיא ביציות. מקסים.