בר רפאלי, הדוגמנית הכי עשירה ומדוברת בישראל, אמנם נחשדת שהעלימה הכנסות בשווימיליוני שקלים תחת הטענה כי אינה גרה בישראל ואי דיווח על "הנחות סלב" לכאורה, אך מהו בעצם שוויה הכולל של הדוגמנית? החל מנדל"ן, חוזים עבור קמפיינים, שותפויות עסקיות ועד להגשה בטלוויזיה וחשבון אינסטגרם מניב במיוחד, קבלו את שווי הנכסים של המותג שנקרא "בר רפאלי".
על פי פירסומים שרלוונטיים עד לשנת 2013, שוויה של רפאלי עמד על 20 מיליון דולר ברוטו. הסכום הזה כלל בזמנו את כל הקמפיינים, גדולים וקטנים כאחד, שעשתה בארץ ובעולם. בין השמות המוכרים ביותר ניתן למצוא את "אסקדה", ה.שטרן, פוקס, פסיונטה, מי עדן, ועוד שלל קמפיינים מוכרים בהם כיכבה כמו גאפ, דסיגואל, סובארו, סמסונג, קסטרו, אנדרו מארק, טרו רליג'יון, ועוד.
2013 היוותה את שנת המפנה בקריירה של בר רפאלי
למרות שלכאורה כוכבה של רפאלי דעך בשנים שאחרי הזוגיות עם ליאונרדו דיקפריו, דווקא שנת 2013 היתה שנת המפנה עבור הדוגמנית. היא כיכבה בפרסומתלחברת האינטרנט "גו דאדי" שהוקרנה במחצית הסופרבול של אותה שנה – להזכירכם, אחד האירועים הטלוויזיונים הכי נצפים בעולם - מה שהעלה מאוד את קרנה בחו"ל, ואילו בארץ, היא עברה לככב בקמפיינים בודדים אותם היא בררה בקפידה.
פרזנטורית של המותגים היוקרתיים בעולם
ואם זה לא מספיק, בשנתיים הבאות, רפאלי הפכה למעצמה כלכלית אמיתית, כשהוכרז כי נבחרה להיות "הפנים של "מותג התכשיטים הבינלאומי ה.שטרן (להבדיל מרק הפרזנטורית של הקולקציה הצעירה), ועל פי דיווחים היא מקבלת על כך בין 250-400 אלף יורו לעונה. בנוסף, רפאלי מתפקדת כשגרירה של מותג השעונים השוויצרי"הובלוט" ולאחרונה גם בתור הפנים (או יותר נכון הגוף )של חברת ההלבשה התחתונה הבריטית, "אייג'נט פרובוקטור". ושוב, זה כמובן לא כולל את השותפויות הישראליות שלה – קרולינה למקה, הודיז, ואורבניקה .
מבחינת נדל"ן בישראל: על פי פרסומים, בר רפאלי רכשה חציקומה בפרויקט היוקרתי "בלו" הניצב מול חוף הצוק בתל אביב, בשווי של כ-15 מיליון שקל ורכשה לאחיה דירה צנועה יותר, בשווי 2.5 מיליון שקל בפרויקט "מידטאון" סמוך למגדלי עזריאלי בתל אביב.
גרה בדירה שכורה, אבל ממש לא צריך לדאוג לה
בין לבין, היא מתגוררת בדירה שכורה במגדל בפארק צמרת בתל אביב, שמחיר השכירות בו לחודש עומד על 15 אלף שקלים. בנוסף יש בבעלותה של בר רכב לקסוס, והיא רכשה לאחיה ג'יפ לנד רובר.
כל זה ועוד לא דיברנו על התופעה הכי מדוברת בשנה האחרונה – הפירסום ברשתות החברתיות. רפאלי מעלה לאינסטגרם תמונות שלה מדי יום, שחלקן הן תמונות אישיות שנועדו להכניס את המעריצים אליה הביתה וחלקן הן פירסומת נטו.
2 מיליון עוקבים באינסטגרם ששווים לא מעט כסף
אם עד לפני שנה, סלבס היו מקבלות מתנות נחמדות מיחצ"נים וגופים אחרים כדי להעלות לרשת החברתית תמונה שלהן עם תיק, נעל או שרשרת, הרי שהיום, ובמיוחד רפאלי, שנמצאת בליגה אחת מעל כולן, לא רק מקבלת את אותם פריטי לבוש בחינם, אלא גם גובה כסף עבור הזכות לפרסם באינסטגרם שלה.
כולנו הופתענו לראות את רפאלי מפרסמת מותג שוקולד ידוע אך רגע אחרי, כשגילינו שהיא קיבלה כמעט 30 אלף שקל עבור תמונה בודדת, הכל נעשה קצת יותר ברור. מאז התעריף של רפאלי עלה, ורק לאחרונה פרסמו כי היא דורשת 60 אלף שקל עבור תמונה, וזה, כאמור, לא כולל את "המתנות" שהיא מקבלת בשביל הסיכוי שהיא תעלה תמונה של מוצר מסוים לרשת החברתית שלה ותחשוף אותו בפני שני מיליון העוקבים שלה.