בצל החשדות כי בר רפאלי ואמה, ציפי רפאלי, העלימו מרשויותהמס כספים בהיקף של יותר ממיליון שקל, בין היתר על ידי קבלת הנחות סלב והטבות ענק, רצינו לדעת מה זה בדיוק אומר הנחות סלב - מאחר וההנחה הכי גדולה שהמדור אי פעם קיבל היתה כשהקופאית בסופר ויתרה לו על 10 אגורות. אז בדקנו איך זה לחיות כמו דוגמנית על, או ליתר דיוק, כמה כסף תחסכו אם השם שלכם הוא בר רפאלי.
ביוני האחרון, בר רפאלי חגגה בחוות רונית את החלפת הקידומת, באירוע מוגזם ומודע לעצמו במיוחד. כלת השמחה, לבושה בשמלה של המעצבת ענבל דרור, הגיעה ברכב של חברת לקסוס שעולה יותר ממיליון שקלים - אתם יודעים, לדפוק כניסה - וחברה ל-300 האורחים, מפורסמים יותר ופחות (ביניהם אסתי גינזבורג, נועה תשבי, עברי לידר, שירי מימון, גלית גוטמן, שלי גפני, סנדרה רינגלר, רני רהב, ירדן הראל, מוטי רייף ועוד) - שהגיעו לגן האירועים המפואר, שעוצב בסגנון הוליוודי ונהנו מקייטרינג מפואר, בר ללא הגבלה, דיג'יי מפורסם, צלמים בכל פינה, שחקנים ורקדנים ועוד מכל טוב שאפשר לדמיין.
22 צפייה בגלריה
(צילום: ראובן שניידר)
בר לקחה אתחמש החברות הכי טובות שלה (עדי רונן, סנדרה רינגלר, אורנה אלוביץ', דפי זיו ושלי גפני) לחופשה מפנקת ב"קלאב מד" באיים המלדיבים. מה זה כולל? הכל. טיסות הלוך ושוב, מלון חמישה כוכבים, חדרי בונגלו על המים, ספורט ימי, אוכל וכל הפינוקים האפשריים שאתם מעלים בדמיונכם. לא פלא שהן חזרו מרוצות .
22 צפייה בגלריה
(צילום: מוטי לבטון)
22 צפייה בגלריה
(צילום: אמיר מאירי)
רפאלי ועוד 12חברות טובות עשו את סוף השבוע האחרוןשלפני החתונה במלון בוטיק בצפון, במסיבת רווקות מפוארת שנמשכה יומיים וכללה שלל פינוקים. הן נסעו לצפון הארץ בלימוזינה מפוארת, השתכנו במלון בוטיק שאטו גלילי - וסגרו את המתחם כדי לשמור על פרטיות, עניין של 12 אלף שקל ללילה. חדרי המלון עצמו עוצבו על ידי דניאלה סגנוריץ' (ששכרה נע בין 40-50 אלף שקל) ולבנות חיכו הפתעות בשווי של עשרות אלפי שקלים. בין היתר הן קיבלו: שמלות, זרים, בגדי ים, צמידים, משקפי שמש, כפכפים, טישירטים ועוד.
בהמשך המסיבה, הגיעה הדי.ג'יי דלית רצ'סטר (שדורשת ומקבלת 8,000 שקל לערב), ארוחת שף יוקרתית עם אלכוהול מובחר וכמובן, כדי שהן לא יתבאסו, חיכו להן גם שמלות ערב. על החלק האומנותי של הערב הופקד גיל ריבה והיה גם אמן קעקועים ועוד הפתעות נעימות. ברגוע כזה.
נכון, בספטמבר האחרון חפרנו לכם על החתונה שלבר רפאלי ועדי עזרא בלי הפסקה, אבל רק למי ששכח, נעשה לכם סדר ונזכיר בדיוק מה היה שם ששווה כל-כך הרבה כסף:
22 צפייה בגלריה
(צילום: אייל נבו ופיפל פוטוגרפי)
בני הזוג סגרו את מלון הבוטיק "יערות הכרמל" על כל 300 חדריו לסוף השבוע, הקימו אוהל לבן ענק על הדשא ויצרו מסדרונות בין החדרים לרחבה המרכזית. את התאורה עיצבה חברת הבוטיק "כוכבי וקליין", באירוע עצמו הופיעו הראל סקעת, שלומי שבת, משה פרץ, "מה קשור" ואת המסיבה חתם די.גיי איתי גאלו.
השף של מסעדת קלארו, רן שמואלי (ששלושה ימים לפני החתונה אירח את הזוג וחבריהםבמסעדה שלו בשרונה) היה אמון על הקייטרינג והאורחים נהנו מבר אלכוהול מורחב של חברת "אנרג'י בר".
להזכירכם (כאילו אפשר היה לשכוח), היתה גם סאגת המסוק ,שמשפחת רפאלי העלתה לאוויר, ולא טס בחינם, וכל זה לפני שדיברנו על שמלות הכלה – האחת שלבית האופנה הצרפתי "קלואה" והשניה שלהמעצבת הישראלית ענבל דרור - החליפות של בני המשפחה (כולן באדיבות פקטורי 54), טבעות הנישואין של בני הזוג (ה.שטרן עיצבו להם טבעות תואמות יחידות מסוגן בשווי של 5,000 שקלים לאחת) וזה עוד לפני שדיברנו על כמות החסויות ושיתופי הפעולה שהיו שם, ושמחו להתנוסס על הקיר שמאחורי בר ועדי בתמונות.
22 צפייה בגלריה
(צילום: עידו ארז)
אה, וזוכרים את העובדה שרפאלי לא רצתה פפראצי בחתונה כדי שתוכל למכור אותן לאתר בחו"ל? אז אלבום החתונה עלהבמלואו במגזין "הולה" הספרדי, שעל פי הערכות, שילם עבור התענוג כמה מאות אלפי שקלים. את הכסף שהבטיחה לתרום לצדקה אגב,היא עוד לא תרמה.
כל המסביב גם עלה לא מעט, אבל כשמזכירים את השם בר רפאלי, כל הסכומים נעלמים. כך יצאו מורווחים גם החברים הטובים של בני הזוג, שהפיקו לשניים סרטון חתונה מושקעבמיוחד, שהיה עולה לכל אחד מאיתנו כמה אלפי שקלים.
22 צפייה בגלריה
(צילום: שאול גולן)
על פי פרסומים, בר רפאלי רכשה חצי קומה בפרויקט היוקרתי "בלו" הניצב מול חוף הצוק בתל אביב, בשווי של כ-15 מיליון שקל ורכשה לאחיה דירה צנועה יותר, בשווי 2.5 מיליון שקל בפרויקט "מידטאון" סמוך למגדלי עזריאלי בתל אביב. מאחר והרכישות האלו פורסמו בכל מקום, ניתן להניח כי גם עליהן ניתנה הנחת סלב משמעותית.
רפאלי אגב, גרה בדירה שכורה במגדל בפארק צמרת בתל אביב, שמחיר השכירות בו לחודש עומד על 15 אלף שקלים, אותם, לפי החשדות, היא לא משלמת.
22 צפייה בגלריה
(צילום: שאול גולן)
לפני שנה וחצי פינקנו אתכם בתמונות של דוגמנית העל עם הרכב החדש שרכשה - ג'יפ מפואר של חברת לקסוס, שעבור כמה פלאשים של הפפראצי, היא קיבלה בהנחת סלב משמעותית. בנוסף, היא רכשה לאחיה ג'יפ של ריינג' רובר בהנחת סלב משמעותית.
בחקירה היום, מתברר כי בין חברת הרכב לרפאלי נחתם חוזה לפיו החברה תעניק לה רכב צמוד לרבות הוצאות אחזקה, תיקונים ודלק - ומנגד רפאלי מתחייבת לפרסם את הרכב ולהצטלם עמו. בחוזים אף נרשם כי הצדדים מתחייבים לשמור על חוזה זה בסוד. שווי ההטבה של רכבים אלה מוערך בתקופה המדוברת במאות אלפי שקלים.
22 צפייה בגלריה
(צילום: לם וליץ סטודיו)
22 צפייה בגלריה
(צילום: לם וליץ סטודיו)
לא צריך להתאמץ כדי למצוא בחשבון האינסטגרם של בר רפאלי תמונות עם מוצרים כאלה ואחרים, בעיקר בגדי ספורט. אשת יחסי ציבור מוכרת אמרה לנו הערב בנושא: "אני יודעת שיש מותג ספורט שהיא מזוהה איתו כבר במשך שנים, שהיא ואחיה מקבלים ממנו אספקה שוטפת ודגמים בלעדיים מהמטה הבינלאומי שאין מצב שיגיעו לארץ. מה שנקרא 'סמפלים'. הם לא משלמים לה כסף עבור זה. היא כמובן לא לוקחת את הבגדים והנעליים באופן אישי, לרוב מאמן הכושר שלה אוסף עבורה והיא לוקחת ממנו. אף אחד לא מכריח או מבקש ממנה להעלות תמונות, אבל האינסטגרם שלה מלא בתמונות עם המותג".
22 צפייה בגלריה
(צילום מסך אינסטגרם)
22 צפייה בגלריה
(צילום מסך אינסטגרם)