8 צפייה בגלריה
איזה מהפך!
איזה מהפך!
איזה מהפך!
(צילום: עדו לביא, אלירן אביטל)
אנחנו מודים שהאמנו בכל ליבנו שלא נצליח למחוק מהראש את הרגע שבו ג'סטין טימברלייק חשף את החזה של ג'נט ג'קסון במהלך הופעה של השניים בסופרבול 2004. עכשיו, 12 שנים אחרי, זכינו לקבל את ג'קסון בגרסה החדשה שלה, כשהיא לובשת חיג'אב ,וכן, גם אם מדובר בפרי עיצובו של יוז'י ימאמוטו, אי אפשר להתעלם מהמהפך של הזמרת שקיבלה את התהילה שלה לא מעט בזכות הפרובוקטיביות שלה.
בזמן שהזמרת המירה את כיסוי הפטמה בכיסוי ראש, כשעל פי השמועות התאסלמה עבור בעלה, וויסאם אל מאנה, הזכרנו לעצמנו שהיא לא הייתה הראשונה שהחליטה לשנות את הדרך. מעדן הראל ועד לינור אברג'יל ודרך ג'נה ג'יימסון - הסלבס שעברו מחשוף לחסוד.

ג'נה ג'יימסון - המירה את הפורנו בחנוכייה

8 צפייה בגלריה
מי היה מאמין? ג'נה ג'יימסון אז והיום
מי היה מאמין? ג'נה ג'יימסון אז והיום
מי היה מאמין? ג'נה ג'יימסון אז והיום
חשוף: אם השם לא מצלצל לכם, כנראה שלא הייתם טינאייג'רז בשנות ה-90. ג'יימסון החלה להופיע במועדוני חשפנות בתור נערה ובהמשך שלטה ביד רמה בעולם הפורנו. הקריירה שלה נמשכה 17 שנים בהן כיכבה בסרטים, קטפה פרסים והייתה לשחקנית הפורנו הראשונה שזכתה לדמות שעווה במוזיאון מאדאם טוסו. היא פרשה בשנת 2008 וסיפרה שנהנתה מכל רגע בתעשיית סרטי המבוגרים.
חסוד: בחודש יוני 2015 הודיעה ג'יימסון שהיא עוברת תהליך גיור, כדי שתוכל להינשא לבן זוגה, יהלומן ישראלי בשם ליאור ביטון. היא התחילה לשמור כשרות, לבשל ארוחות שישי ולחגוג את כל חגי ישראל. ג'נה לא ויתרה על הבגדים החשופים, אבל הוסיפה להם אקססורי בדמות שרשרת מגן דוד. היא תומכת נלהבת של בנימין נתניהו ומביעה תמיכה בישראל תחת כל עץ רענן. אפשר לקרוא לך לאה?

ברי סימון - נחש: אאוט, הפרשות חלה: אין

8 צפייה בגלריה
תדע שבזכותך התחלנו לרקוד ריקודי בטן. ברי סימון לפני ואחרי
תדע שבזכותך התחלנו לרקוד ריקודי בטן. ברי סימון לפני ואחרי
תדע שבזכותך התחלנו לרקוד ריקודי בטן. ברי סימון לפני ואחרי
(צילום: ענת מוסברג, צביקה טישלר)
חשוף: הרבה לפני שאנה ארונוב שלטה בפריים טיים ורקדה עם שמלות קטנות ומחשופים עמוקים, הייתה זו רקדנית הבטן ברי סימון שנחשבה לרקדנית מספר אחת במדינה בשנות ה-80, וזה עוד לפני שדיברנו על הנחש והמקל שהיו חלק בלתי נפרד מהתפאורה. סימון הייתה מצרך מבוקש בכל המסיבות הנחשקות בתל אביב וכולם ידעו שברגע שהיא נכנסת - מדובר במתכון לערב מנצח. הרקדנית לא עצרה שם והופיעה בסרט "טיפת מזל" לצידם של זאב רווח וזהבה בן ובשלל תוכניות אירוח.
חסוד: סימון מאסה בעולם החילוני ובשנת 2004 החליטה להמיר את החזיות המנצנצות והפאייטים בכיסוי ראש ושמלות וחסודות והשאירה אותנו רק עם הזיכרון של סרטון הוידאו מבר המצווה. סימון עשתה קאמבק לתודעה הציבורית, כשנכנסה לבית האח הגדול ב-2012, אבל הספיקו לה 17 ימים להבין שגם אלוהים לא יכול לעזור לה לשרוד שם.
לינור אברג'יל - המלכה שראתה את האור
8 צפייה בגלריה
תגידי, שמרת את הבגד ים במקרה? לינור אברג'יל
תגידי, שמרת את הבגד ים במקרה? לינור אברג'יל
תגידי, שמרת את הבגד ים במקרה? לינור אברג'יל
(צילום: ענת מוסברג, רפי דלויה)
חשוף: מלכת היופי לשנת 1998 ומיס עולם לאותה שנה, לינור אברג'יל, חרכה את מסלולי הדוגמנות בארץ ואפילו במשך כמה שנים טובות תלינו במערכת את הפוסטר שלה ושל בעלה באותם ימים, שחקן הכדורסל שארונאס יאסיקביצ'יוס (שאראס), כשהשניים הצטלמו יחד בהלבשה תחתונה לקמפיין משותף של "דלתא". אברג'יל לא הסתפקה רק ביופי שלה והחליטה להראות לעולם כולו שהיא גם שחקנית והפכה לבוגרת "בית צבי", משם הדרך לתיאטרון הייתה קצרה. אם הייתם ברי מזל כמונו וצפיתם בהצגה "החדר הכחול", בבית ליסין, אתם בוודאי זוכרים שבמרבית הזמן של אברג'יל על הבמה היא מבלה כשהיא בתחתונים וחזייה.
חסוד: אחרי שנתיים של נישואים עם שאראס, הבינה אברג'יל שהליטאי הוא אינו האחד בשבילה והתחתנה כדת וכדין עם אורן כלפון. במקביל החלו לצוץ שמועות שאברג'יל מתחזקת, מה שמאוחר יותר, התברר כנכון. כיום אברג'יל היא אמא לשלושה ילדים והפכה לאחד הדמויות המוכרות של עולם החזרה בתשובה, כשלשטיחים האדומים היא כבר מזמן מתייצבת עם כיסוי ראש ובגדיםצנועים.
עדן הראל - מהמנזר בהודו לעזרת נשים
8 צפייה בגלריה
מעניין מה בונו היה אומר על עדן החדשה? עדן הראל
מעניין מה בונו היה אומר על עדן החדשה? עדן הראל
מעניין מה בונו היה אומר על עדן החדשה? עדן הראל
(צילום: עדו לביא, אלירן אביטל)
חשוף: מה שהמורה שלנו לאנגלית לא הצליחה לעשות, הצליחה מגישת הטלוויזיה, עדן הראל. אנחנו לגמרי מודים שבזכותה אנחנו מצליחים לתקשר עם המוכרות בלונדון בפריימרק. בגיל 18 הראל הצליחה לעשות את הבלתי ייאמן ונכנסה לספרי ההיסטוריה כישראלית הראשונה שזכתה להנחות בערץ MTV בימי הזוהר שלו.
היפה מאילת הפכה לפנים שלנו מעבר לים ואיך אפשר לשכוח את הרגע ההוא מהשטיח האדום בטקס ה-EMA כשסולן להקת U2, בונו, השכיב את הראל לעיני מיליוני צופים נלהבים על מכסה המנוע וגרם לנו לצרוח מאושר כשנשק לה. כמובן שלא נשכח את הקרחת של הראל והתקופה שבה היא החליטה לחפש את עצמה במנזרים בודיהיסטים בהודו.
חסוד: בזמן שבונו התפעל מהישראלית, כל הזמן הזה חיכה לה כאן בארץ כוכב ערוץ הילדים, עודד מנשה. טוב, הוא לא באמת חיכה לה, אלא כמה שנים אחרי ימי הזוהר של הראל, הוא הפך לבעלה וביחד הם הקימו תא משפחתי מפואר שכולל בלי עין רעה ארבעה ילדים במשותף.
בני הזוג לא מצאו רק האחד את השניה, אלא גם מצאו את האור והתחזקו עם השנים, כשמנשה מחזיק כיפה בכיס באופן תמידי והראל הפכה למרצה מבוקשת בערבי נשים בלבד. ועוד לא התחלנו לדבר על הנסיעות לקברי צדיקים באומן.
נועה ירון - הוגו מעולם לא התאושש מהנטישה שלך
8 צפייה בגלריה
עדיין מתולתלת? נועה ירון
עדיין מתולתלת? נועה ירון
עדיין מתולתלת? נועה ירון
(צילום: רפי דלויה, יחסי ציבור)
חשוף: אנחנו לא באמת זוכרים תמונות חשופות יתר על המידה של יוצאת גל"צ וכוכבת הטלוויזה בשנות ה-90, נועה ירון, אבל הרבה לפני שאדל בספלוב נכנסה לחיינו, ירון הייתה ה-איט גירל של התקופה, עם התלתלים הקופצניים והחיוך השובב. היא הנחתה את "שישי חי" לצידה של מרב מיכאלי, מי שהפכה בינתיים לחברת כנסת, הכירה לכולנו את "הוגו" וגרמה לכל ילדי שנות ה-90 להתחנן להורים שיקנו להם טלפון לחצנים.
חסוד: הרבה לפני שאברג'יל והראל הניחו את חולצות הבטן בצד והוציאו את הפמוטים מהארון, הייתה זו ירון שעברה צד ויחד עם בעלה, יובל דיין, השניים המירו את השואו ביזנס בעולם הרוחני. כיום ירון היא סופרת ומרצה מבוקשת במגזר ולעיתים מפציעה בפרימיירות ובשטיחים אדומים, כשהיא צנועה למהדרין וגורמת לנו לתהות מה עלה בגורל התלתלים.
אורי זוהר - השחקן שהפסיק להציץ
8 צפייה בגלריה
שנות ה-70 מודות לך. אורי זוהר
שנות ה-70 מודות לך. אורי זוהר
שנות ה-70 מודות לך. אורי זוהר
(צילום מסך, איציק בירן)
חשוף: אומרים שהיה פה פעם שמח לפני שנולדנו. תשאלו את השחקן והבמאי, אורי זוהר, שעשה חיים בשנות ה-70 ואפילו עוד קצת לפניהן. זוהר היה הפלייבוי של תל אביב ואם אנחנו שוכחים את זה לפעמים, אנחנו תמיד יכולים לשמוח שהסרט "מציצים" משודר בפעם המי יודע כמה ביום העצמאות.
חסוד: 39 שנים עברו מאז שהמיר זוהר בן ה-80 את הצריף בחוף תל אביב ב"כולל" בירושלים, אי שם בשנת 1977, כשפרש סופית מעולם הבידור, התחזק והפך לרב. במשך השנים זוהר הפך למרצה מבוקש ולמנחה חוזרים בתשובה, הנחה תוכנית רדיו שבועית והגיש תוכניות טלוויזיה בערוץ "הידברות".

אביתר בנאי - אין כניסה בשבת

8 צפייה בגלריה
אין הופעות בשבת. אביתר בנאי
אין הופעות בשבת. אביתר בנאי
אין הופעות בשבת. אביתר בנאי
(צילום: אמיר מאירי)
חשוף: האח הקטן של אורנה ומאיר בנאי גרם למדינה שלמה לרכוש את אלבום הבכורה שלו, שנמכר למעלה מ-50 אלף עותקים, והפך עבור רבים לפסקול העשור. בנאי ג'וניור היה מושא האהבה של לא מעט נשים בביצה המקומית, אבל ב-2004 מצא את האחת שלו, רות, גיורת דנית, והשניים הכירו כשצפתה בהופעה שלו בניו יורק.
חסוד: נראה לנו שכיפה שחורה, זקן וציציות, פלוס העובדה שאביתר לא מופיע כבר במשך כמה שנים טובות בשבת וחלק מלהיטיו הגדולים אף זכו מצדו לגרסאות מצונזרות, היא דרך מספיק טובה להזכיר לנו שבנאי הוא כשר למהדרין. את התהליך אגב, הוא התחיל ב-2004 במקביל להוצאת האלבום "עומד על נייר".